maarten1973
MF veteraan
- 5 apr 2007
- 1.311
- 648
Goed idee. Heb ik wel oren naar. Ik ben zeker geen zand gewend dus heb wellicht dezelfde handicap. En ben geduldig dus hoef de parijs-dakar niet te winnenMisschien kunnen we bij het stukje achter Eindhoven aanhaken voor een uurtje of paar uurtjes en een koffie pauze?
Voortvarend bezig. Van dingen loshalen leer je de motor extra kennen.1 voor de Garmin en 2 USB voor telefoon
Hou er rekening mee dat de conversie naar 5 volt continu een beetje stroom trekt, ook al hangt er niks aan. Zal niet veel zijn, en afhankelijk van het adaptertje, maar meerdere weken weg zetten kan zomaar wel je accu een eindje leeg trekken. Heeft mij een keer een accu gekost.USB op continuestroom
Als je een toggle knopje hebt, zal het knopje mogelijk digitaal zijn en dan is het dat circuitje wat een heel klein beetje stroom pakt.Hi, ook als hij geschakeld staat?
USB staat namelijk uitgeschakeld op continuestroom. Deze kan ongeacht de stand van het contact worden aan- of uitgezet met 1 druk op de knop.
Ik kan er nu nog een relais tussen zetten en het geheel op het contact schakelen. Wellicht de beste optie dan..
Ja ik zag het. Prima optie. T.o.v. de prijs voor de 12v adapter ook nog betaalbaar.
Wat ook een optie is is een powerbank, continue bijladen, kun je s'nachts de telefoon laden.
Kan dat niet onder het zadel?Wij willen t uitlaatgassen filter bakje verwijderen en op die plaats een vakje met foam maken om een telefoon of wat ook in op te laden.