Het kleine Kawasaki Versys-X 300 topic

Misschien aardig om dit met andere weetjes in de OP te zetten? Ik weet alleen zo snel even geen andere weetjes. :-P
 
Bij het 2019/2020 model is dit serieus verbeterd. Het zadel van mijn vorige 2017 X300 was keihard, terwijl het nu op een nieuw model prima de hele dag uit te houden is.

qua weetjes.. ABS kun je uitzetten zonder aan de zekering te zitten. Motor op de middenbok ,1e versnelling, 7000 tpm en het ABS is uitgeschakeld tot je het contact uit-aan zet.
 
Staan erin! :)

Iemand zou toch een foto how-to maken van het verwijderen van de kuip?
(ben ik zelf ook nog steeds benieuwd naar.... maar moet eerst nog eens zo'n relais kopen :P)
 
Aub, van boven naar beneden de kopieën uit het WPH. Ik bezit het niet overigens.. voor diegenen die die vraag willen gaan stellen :)

20201008_102147.jpg

20201008_102200.jpg
20201008_102214.jpg
20201008_102224.jpg
20201008_102233.jpg
20201008_102242.jpg
 
Oké dat schuim dus maar niet verwijderen ik dacht mischien vergeten hahahaha

dat zadel is volgend jaar aan de beurt ben er nog niet over uit wat en hoe maar goed de winter is toch al onderweg ;)
 
Voor mij niet want dan staat hij lekker warm binnen hahahaha 😉
In principe is winter dan juist een ideale tijd om het zadel weg te brengen en aan te laten passen :)
Heb je hem weer terug voordat het lente is.

Heb al een mooie bagster model gezien voor de X-300. Kun je het groen in de stiksels laten terugkomen.
 
In principe is winter dan juist een ideale tijd om het zadel weg te brengen en aan te laten passen :)
Heb je hem weer terug voordat het lente is.

Heb al een mooie bagster model gezien voor de X-300. Kun je het groen in de stiksels laten terugkomen.
Ja klopt maar ik heb nu even andere prioriteiten;)
Het moet wel leuk blijven allemaal heb even genoeg uitgegeven nu eerst weer wat sparen.
 
Ja dat kunnen die mannen van MotorNL wel. :P
Dit was ook een tijdje op RTL7 maar ik heb geen idee of dat nog steeds zo is en of dit item daar dan ook in zit. Kijk zelf haast geen tv.
 
Zeker! Net het buitenland daar bij Groesbeek..

Ik heb er sinds juli iets meer als 15.000 km mee gereden. Atm gaat het even iets minder hard omdat ik thuiswerk.
 
Als je zo doorgaat heb je het dus over 50-60K per jaar. Dat deed ik zelfs niet toen ik dagelijks naar Amersfoort heen en weer moest, 5 dagen per week (75km enkele reis). :P
 
Nou.. Dat zou ik dit jaar dus zomaar eens kunnen halen! @HighKing

Ik woon-werk 3 dagen in de week 119 km enkele reis + in het weekend geniet ik vaak van mooie toertjes. Rijdt eigenlijk ook de hele winter gewoon door. Regen en wind kleed ik me goed tegen. Alleen als het glad is stap ik niet op de motor en pak ik het koekblikje van mijn vriendin.

Komend voorjaar zijn er plannen om een weekje te gaan tempotoeren in de Alpen met mijn vader en zijn Versys 650. En mijn solo trip richting de Noordkaap staat al vast, dus die zal ook rond de 8000 km toevoegen. Tsja, dan gaat het erg hard!

Gelukkig heb ik 4 jaar fabrieksgarantie met onbeperkte kilometers _O-
 
In navolging van Maarten gaat ook mijn Versys binnenkort in de verkoop... We hebben vrij plotseling besloten voor een andere woning te gaan, daar is geen ruimte om de motor goed te stallen en buiten laten staan is voor mij geen optie. Zonde, want meer lol heb ik nooit op een motor gehad. Maar soms moet je praktische beslissingen nemen. Hij staat op dit moment nog niet op Marktplaats, mogelijk volgt dat snel.

Kort samengevat: nieuwstaat, van aug 2019 (dus met het betere zadel en de zwarte velgen), 3600 km, Givi-topkoffer, Kawasaki-handkappen. Hij staat in de omgeving van Dordrecht. Ik denk aan 4500 euro. Stuur maar een PB als je interesse hebt! Proefritje is natuurlijk mogelijk.

8337247E-9577-4403-B3F8-57CC1C620C59.jpeg
 
Balen, dus je stopt met motorrijden omdat je een andere woning hebt gekocht? Wow.
Ruimte voor motorfietsen was voor ons een eis bij de aankoop van onze woning. :P

Succes met de verkoop. @*Jan*, niks voor jou? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan