Mijn bron zegt dat er waarschijnlijk vanaf juni geleverd zal gaan worden.Prijs hoeft niet perse nadeel te zijn. Time to Market is ook iets. Yamaha houdt al een paar jaar een worst voor. En gaan ze pas eind volgend jaar leveren. Iedereen die opzoek is naar een nieuwe middel zware adventure in de tussen tijd. Kan alleen kiezen uit een tiger,GS,KTM. Dus de Europese merken hebben 3 kwart jaar voorsprong om hun nieuwe modellen aan de man te brengen. En het prijs verschil tja iedereen wil x opties meestal bij aanschaf dus basis prijs zegt niet zoveel.
Als ik nu een zak geld heb om iets te kopen dan ga ik toch geen 3 kwart jaar wachten omdat er dan een model uitkomt dat misschien onderaan de streep een paar duizend goedkoper is
Met de r scheelt het zelfs 5400Oef 4K is wel een heel groot verschil.
Het geld heb ik toch niet, maar zelfs als ktm fan zou ik de Yamaha nog eens heel goed bestuderen als ik nieuw wilde.
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, hou me aanbevolen voor een reisverslag.Waar ik nu zelf voor aan het kijken ben is de husqvarna 701 met rally kit en extra tank. kom je qua prijs op 13 euro's. Wel een motor met 73 pk 160kg en onderhoudsinterval van 10k km. Ben alleen super benieuwd hoe zo'n motor zich houdt als ik via de alpen naar Italië wil rijden
Toevallig speel ik ook al een tijdje met die gedachte..................In de Alpen zal het perfect zijn, op de weg daarnaar toe zul je volgens mij de punch missen ? vraag ik me af.Waar ik nu zelf voor aan het kijken ben is de husqvarna 701 met rally kit en extra tank. kom je qua prijs op 13 euro's. Wel een motor met 73 pk 160kg en onderhoudsinterval van 10k km. Ben alleen super benieuwd hoe zo'n motor zich houdt als ik via de alpen naar Italië wil rijden
Ik heel wat km’s op de 701 sm afgelegd tijdens een roadtrip in Amerika(zo’n 3000km) en het was verbazingwekkend hoe goed de 701 is op straat. Hele stukken 130/140 geen probleem, power genoeg en weinig trillingen. Wel even het zadel upgraden en een rally scherm erop!
Even weer terug ontopic, wat een prijs...ook voor de 690 trouwens. En ook jammer dat KTM het design weer verneukt heeft net als bij de 1290. Wat een lelek ding.
Als ze het 790 Duke-blok in vol vermogen eronder hangen, en ze maken hem zo’n 10 kg lichter dan de Adventures (dus 179 ipv 189 kg droog), dan hoeft ie van mij echt niet meer opgeboord te worden. De Duke 790 gaat al als een speer, en wil voor mijn gevoel - zeker met die quickshifter eronder - harder van de plaats dan mijn SMT destijds.Daarna nog een beetje opboren en dan zijn weer terug bij af
Ik heel wat km’s op de 701 sm afgelegd tijdens een roadtrip in Amerika(zo’n 3000km) en het was verbazingwekkend hoe goed de 701 is op straat. Hele stukken 130/140 geen probleem, power genoeg en weinig trillingen. Wel even het zadel upgraden en een rally scherm erop!
Even weer terug ontopic, wat een prijs...ook voor de 690 trouwens. En ook jammer dat KTM het design weer verneukt heeft net als bij de 1290. Wat een lelek ding.
Tering vette fiets....maaruhh af van je voornemens voor 2018 begrijp ik en nieuwe voornemens voor 2019. Leuk man. Ben heel benieuwd. Nog geen andere reviews toch op het internet momenteel
Ik wil niet kijken, ik wil rijden! Binnen maand in showroom?