Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee heb ook niks gemerkt.. Was aan het IJsselmeer maar windstil vandaag hoor O-)
 
Goedemiddag lui,

Heel fijn zo'n storm. Er werd hier net aangebeld, ik naar beneden en bleek de motor op de stoep te liggen. Omgewaaid dus. Schade valt gelukkig mee: deuk in de tank, koppelingshevel-beugel gescheurd en knipperlicht achter krom. Meteen maar beugeltje besteld, €22,- Heb hem nu langs de muur gezet, hopelijk blijft hij nu wel staan.

Deuk in de tank? Dan heb je nu een echte ntv! Join the club. ..
 
Goeden middag mensen ik ben bezig met plannen om mijn ntv eens wat aan te passen aan mijn wensen.
Wat ik nu in het hoofd heb is een vfr voorkant en nu zie ik dat er hawkjes rondrijden met bijpassend achterwiel ook vfr dus.
Hier komt mijn vraag is dit alleen bij een hawk te realiseren of lukt dit bij een ntv ook zo ja wat zou ik dan aan moeten passen?
Tevens ben ik nog op zoek naar een deukvrije tank of een met een klein herstelbaar deukje de mijne is te ver heen om nog netjes te krijgen.
 
Beste medeforummer,

Graag even de gelegenheid om een vraagje te stellen hier.

Ben bezig een fighter te bouwen met een achterbrug van een Hawk. Nu is mijn vraag welke achterwielen (lees mooiere) passen hierop. Dit zonder al te veel aanpassingen.

Nu is het helemaal mooi, als een passend model een bijpassend voorwiel heeft met dubbele rem schijf:-)


Alvast bedankt voor jullie aandacht en eventuele opties


G Dré

Btw Otterparts heeft een mooie Hawk staan:-)
 
Beste medeforummer,

Graag even de gelegenheid om een vraagje te stellen hier.

Ben bezig een fighter te bouwen met een achterbrug van een Hawk. Nu is mijn vraag welke achterwielen (lees mooiere) passen hierop. Dit zonder al te veel aanpassingen.

Nu is het helemaal mooi, als een passend model een bijpassend voorwiel heeft met dubbele rem schijf:-)


Alvast bedankt voor jullie aandacht en eventuele opties


G Dré

Btw Otterparts heeft een mooie Hawk staan:-)


Handa VFR achterwiel is redelijk makkelijk passend te maken.
Gelijk ff de remklauw bevestiging naar onderen verplaatsen!
VFR voorwiel past ook en als ik me niet vergis lijkt een VTR sp voorwiel op die van een VFR.

Honda Hawk RC31 Streetfighter, 746cc met tuning

Ik heb ook al ducatie 748 / 916 wielen gezien in een hawk. Hoe makkelijk dat past weet ik niet. RVF 750 wielen zijn nog mooier / exclusiever/ duurder... maar zou ook moeten passen.

Ik heb een ander voorwiel, maar met twee schijven zie jet het verschil niet zo... mooier was een SP1 voorwiel... helaas is het budget (lees kinderen) op..... :+
 
Hallo allemaal :)

Ik meld me hier even omdat ik sinds gisteren ook eigenaar ben van een hawkje :) Zie dat er een hoop mooie info staat hier over deze leuke fietsjes dus ik zal hier wel vaker wat posten, ben van plan nog wat zaken aan te passen.
 
Heb je de motor nog wel dan?


ja heb ik nog, niemand heeft het bedrag er voor over..... en als er ooit iemand komt gaat hij wel weer de verkoop in. Voorlopig staat hij stof (roest) te verzamelen wegens twee kinders die alle tijd en geld kosten (en daarbij mijn hobby om te supermotarden).

Te veel hobby's te weinig tijd.
 
Goeden middag mensen ik ben bezig met plannen om mijn ntv eens wat aan te passen aan mijn wensen.
Wat ik nu in het hoofd heb is een vfr voorkant en nu zie ik dat er hawkjes rondrijden met bijpassend achterwiel ook vfr dus.
Hier komt mijn vraag is dit alleen bij een hawk te realiseren of lukt dit bij een ntv ook zo ja wat zou ik dan aan moeten passen?
Tevens ben ik nog op zoek naar een deukvrije tank of een met een klein herstelbaar deukje de mijne is te ver heen om nog netjes te krijgen.

Volgens mij is het bij een Hawk wel mogelijk een ander (lees breder) achterwiel in te bouwen, maar bij de NTV niet. Komt omdat de velg minder diep gevormd is dan bij de Hawk.

Help eens forumleden? Zoiets was het toch?

Of praat ik nu poep en kan wel gewoon?
 
Door al het geblader zou ik bijna vergeten mij ook eens even te melden hier. Ik heb er sinds vorige week zaterdag een Revere bij voor de natte en pekelachtige dagen.
Ik heb al vele mooie tips gezien en proberen op te slaan in mijn geheugen. :}
Dit is inmiddels mijn derde Revere, het blijft een handige en fijne motor.
Ik heb hem nu naast een BMWR1200R van 2007, de Revere is van 1990 en heeft 47000km gelopen.
Leuk om al die projekt fietsen te zien, maar de mijne zal grotendeels wel origineel blijven op stuur en vering na.
Ik zal proberen een paar foto's te posten.

Gr. Pim
full
 
Door al het geblader zou ik bijna vergeten mij ook eens even te melden hier. Ik heb er sinds vorige week zaterdag een Revere bij voor de natte en pekelachtige dagen.
Ik heb al vele mooie tips gezien en proberen op te slaan in mijn geheugen. :}
Dit is inmiddels mijn derde Revere, het blijft een handige en fijne motor.
Ik heb hem nu naast een BMWR1200R van 2007, de Revere is van 1990 en heeft 47000km gelopen.
Leuk om al die projekt fietsen te zien, maar de mijne zal grotendeels wel origineel blijven op stuur en vering na.
Ik zal proberen een paar foto's te posten.

Gr. Pim[afbeelding]

sweet :Y mooie bike.
 
Hallo Allemaal! Ik ben een 'garage sale' aan het houden en ik kwam nog een bagagerekje tegen met Softbags voor een GT Hawk. Het rekje heb ik ooit gekocht, jaaaaaaren geleden maar nooit gebruikt. Heeft iemand interesse? (stuur dan even een berichtje ajb via MP).
Dank en groeten, Leon
http://link.marktplaats.nl/743589815
 
Volgens mij is het bij een Hawk wel mogelijk een ander (lees breder) achterwiel in te bouwen, maar bij de NTV niet. Komt omdat de velg minder diep gevormd is dan bij de Hawk.

Help eens forumleden? Zoiets was het toch?

Of praat ik nu poep en kan wel gewoon?

Stiekum hoop ik er wel een beetje op dat je poep praat
Wacht nog op antwoord van de ervaren ombouwers kom mensen denk is mee ben vast niet de enige die het wil weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan