Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was ik ook over na aan het denken. Was zelf aan de Puig Naked aan het denken in het blauw. Ik heb ook een blauwe hawk. Wil wel eerst eens zien hoe het uitziet op de motor. Als iemand tips heeft zijn die bij mij ook welkom

Die Puig naked heb ik al een paar jaar op mijn hawk en dat bevalt goed.
Ik heb een kleurrloze uitvoering die vrijwel niet opvalt. Maar die kom zo snel ik niet meer tegen in het aanbod.
Bevestiging moet aan de beugels van de koplamp dus die clipons zullen wel niet in de weg zitten.
 
Ik heb de Vario uitvoering zie mijn eerdere post

Deze heeft als voordeel dat de wind diffuus (ongeveer midden) tegen je gezichtsscherm aankomt.
full


Maar is een kwestie van smaak of je dat niet alweer te lomp vindt.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook gezien inderdaad die vario, lijkt mij ook een heel fijn ruitje, maar ik denk dat ik voor op de hawk toch zonder die diffuser zou gaan, gewoon omdat het er iets 'cleaner' uitziet. Maar goed te horen over jouw ervaringen, met name over die bevestiging twijfelde ik ook een beetje.
 
ik heb nog een carbon DucatiPerformance koplamp kuipje voor een oer-monster liggen hier, mag eventueel wel voor een leuke prijsje weg als je interesse hebt.

die ik heb liggen is roodgespoten met het luchthappertje in het midden in de blanke lak (carbon uiterliijk dus)

ruitje is wat gekrast en wat lijmsporen van tape erop, maar niet gescheurd.

IMG_2471.jpg
 
Laatst bewerkt:
gisteren mooi dagje zandvoort met de hawk. soort van 'ontspanning op de baan' zeg maar, bochtensnelheid was prima maar de rest had aanzienlijk meer vermogen :) Helaas de 5e sessie moeten laten schieten omdat de uitlaat het had begeven... de dB killer zorgde denk ik voor een overvloed aan hitten en druk in de auspuff waardoor ie loskwam :(

leukopdefoto_869096.JPG


(je ziet em al een beetje hangen :P)
 
Helaas weer een motor gestolen

Gestolen motor: Honda NTV650
kenteken: MR-13-DT
framenummer: HMRC332400416
bouwjaar: 1993
kleur: Zwart
plaats diefstal: Tilburg
straat/gebied diefstal: St Sebastiaanstr, centrum Tilburg
tijdstip diefstal:22-04-2014 rond middernacht
full
 
gisteren mooi dagje zandvoort met de hawk. soort van 'ontspanning op de baan' zeg maar, bochtensnelheid was prima maar de rest had aanzienlijk meer vermogen :) Helaas de 5e sessie moeten laten schieten omdat de uitlaat het had begeven... de dB killer zorgde denk ik voor een overvloed aan hitten en druk in de auspuff waardoor ie loskwam :(

[afbeelding]

(je ziet em al een beetje hangen :P)

Mooie foto!
jammer dat je uitlaat is los gekomen. Ik kan me niet voorstellen dat het alleen door de killer komt. Dan hadden de carbon dempers die ik op mijn ducati had ook al moeten zijn afgebroken. Dan moet er haast al spanning op de carbon huls hebben gestaan.
 
klopt, zat geen beugel naar de voetsteun op, waardoor de flens wel op z'n donder krijgt natuurlijk, kwam er alleen niet aan toe om dat nog te monteren. Maar het was goed te zien dat de druk een beetje te hoog werd in de demper want de popnagelstrips kwamen steeds verder van de demper te zitten en de demperwol was ook verre van ideaal... hehehe Zat ook een groot deel vanm de tijd tegen de toerenbegrenzer aan, beesje heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n afstraffing gehad :) Zonder demper naar huis rijden gaf wel de nodige aandacht.... ahem :P

Hopelijk vinden ze hem terug Louis
 
klopt, zat geen beugel naar de voetsteun op, waardoor de flens wel op z'n donder krijgt natuurlijk, kwam er alleen niet aan toe om dat nog te monteren. Maar het was goed te zien dat de druk een beetje te hoog werd in de demper want de popnagelstrips kwamen steeds verder van de demper te zitten en de demperwol was ook verre van ideaal... hehehe Zat ook een groot deel vanm de tijd tegen de toerenbegrenzer aan, beesje heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n afstraffing gehad :) Zonder demper naar huis rijden gaf wel de nodige aandacht.... ahem :P

Hopelijk vinden ze hem terug Louis

Volgende keer dus toch maar met een DeFi-Tech Original gaan rijden.. _O-

Ik heb er nog een in de aanbieding overigens.

full
 
nice!

Ik ga eerst proberen het op de goedkope manier te fixen :) (demper wat inkorten, nieuwe demperwol en een beugel naar de voetsteun fabrieken) mocht ik falen dan weet ik je te vinden :)
 
Weet iemand ook nog een goede achterband voor de NTV? Heb er nu een Maxxis op liggen maar daar ben ik niet echt tevreden over. Kwam laatst in de regen driftend de rotonde uit zetten. :9
 
Pfffff.....zojuist is motortje weer thuis afgeleverd door de lokale politie....zonder contact cq stuurslot en met wat extra butsen. Terug gevonden in een woonerf aan de Korvelseweg in Tilburg.

*O* *O* *O* *O*
full
 
Ik rij alweer wat jaartjes met een Michelin Pilotroad 2.
Die bevalt me erg goed.
Hoe lang gaan ze ongeveer mee? Lees op internet dat er met de Michelins wat makkelijker mee in te sturen is en de BT-45 meer vertrouwen geven maar dat hoeft van mij niet echt. :9
 
gefeliciteerd met de terugkeer van je NTV louis :)

Ik heb er net sportdemons onder liggen van pirelli en dat werkt prima. nog niet in de regen getest...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan