Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

O ja, nu ik je toch aan het bedanken ben, Dennis...
De valdoppen die je voor me gemaakt hebt, functioneerden uitstekend!
moet er niet aan denken wat dit schuivertje me anders gekost had.
Aanrader, mensen!

 
ik heb nog een hawk schokbreker en een (omgebouwde?) CBR900 schokbreker liggen. Beide in goed gebruikte staat iemand hier nog behoefte aan reserves? Of wil jij ze weer terug hebben Dennis?
 

Ik heb hem weg gedaan bij oud papier.
 
ik ook

@London: schijnbaar betere demping, hoewel ik de schokbreker nooit heb gebruikt dus kan er weinig over zeggen verder. Maar ze zijn gratis mocht je het willen proberen
 
In navolging van "Londen" ga ik ook de schetsplaten van de Deauville op mijn NTV zetten. En het eerste probleem wat ik tegenkom is de bevestiging van de schetsplaat aan de uitlaat. Er zit en geen opening in de schetsplaat voor de bout, en ik zou een "spacer" nodig hebben, opvulringen, mocht ik een gat in de schetsplaat boren.
De vraag is dan: is die bevestiging echt nodig en wat houdt wat vast? Houdt de schetsplaat de uitlaat vast of steunt de schetsplaat op de uitlaat?
Londen had dit probleem niet want die heeft een andere uitlaat.


 
Laatst bewerkt:

Uitlaat kun je niet los laten hangen. Dan scheuren de bochten op een gegeven moment door trillingen en gewicht.
 
Dat is snel.
En duidelijk ook, dus gewoon een gaatje boren meet een staalboortje door het aluminium en een vulring/spacer ertussen?
 
Vandaag onderuit gedaan met m'n NTV. Gelukkig zelf weinig tot niks en ik ben blij dat het goed afgelopen is. Op de A12 onderuit gaan is bepaald geen aanrader...Nu is alleen m'n koppelingshandle afgebroken en m'n linker knipperlicht. Heeft iemand die nog liggen?
 
ouch! tijdens file rijden?

heb wel twee koppelingshendels liggen maar geen idee of die op de NTV passen, eentje is van een hawk en de ander... geen idee
 
ouch! tijdens file rijden?

heb wel twee koppelingshendels liggen maar geen idee of die op de NTV passen, eentje is van een hawk en de ander... geen idee

Nee, tijdens gewoon rijden. Verkeer voor me begint te remmen, ik ook. En ineens m'n voorwiel weg. Was gewoon kansloos. Was geen schrikreactie, aangezien ik meer dan genoeg afstand hield. Ben er ook niet tegenaan gegleden.en om nou te zeggen dat de NTV bekend staat om z'n giftige remmerij...Nou nee.
Vermoed olie oid. Wel geschrokken, dat wel...
 
Oei, dat klinkt niet best! Zelf zonder letsel er vanaf gekomen?

Ik heb van mijn Hawk deze nog liggen, ik weet alleen niet zeker of die nog werkt, ligt al een jaar in een lade:



Kan je daar wat mee? Als wil mag je 'm wel hebben
 
Laatst bewerkt:
Oei, dat klinkt niet best! Zelf zonder letsel er vanaf gekomen?

Ik heb van mijn Hawk deze nog liggen, ik weet alleen niet zeker of die nog werkt, ligt al een jaar in een lade:

[afbeelding]

Kan je daar wat mee? Als wil mag je 'm wel hebben

Begin lekker stijf te worden, maar beter achter m'n bureau dan tussen 6 planken
En een pink waarin een eigen drumband aan het ontstaan is. Ben wel nog meer overtuigd van het nut van goede motorkleding dan ik al was.

wat betreft de blinker, erg aardig van je, maar ik probeer eerst nog even zo'n standaardgeval op te snorren.
 

Sterkte, zonde... ik heb nog wel een paar setjes liggen, in Leiderdorp. Bij interesse: 06-14801213
 
Ik zou toch voor de zekerheid even bij de dokter langsgaan. Gewoon omdat het kan.

Mocht je de blinker nodig hebben, laat maar weten

En beterschap!
 
Ai, dat is wat minder. Gelukkig niks aan over gehouden. Een motor is natuurlijk weer te fixen.

Beterschap!
 
De Hawk laten afstellen bij Ten kate in Nieuwleusen, loopt weer een stuk beter.



De andere Hawk is weer wat minder.., laatst in mekaar geknutseld om even een testritje op te doen maar begon ineens te lekken bij de carburateurs. 2 maand geleden liep die nog zonder problemen, misschien vervuilde carbs ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Wat doen ze bij het afstellen van de motor? En wat kost het?
Weet niet wat ze precies hebben gedaan, heb het daarom ook laten doen.
Maar gok andere sproeier en rest van het spul in de juiste positie zetten. Het is ook wel handig om op een testbank te afstellen, anders word het wel nattevingerwerk (zoals vroegâh met de brommert ).

Was in totaal 280 euro kwijt voor afstellen, carburateurs reinigingen en nieuwe bougies.
Is trouwens met K&N pod filters en Remus auspuff afgesteld.