Motor_Lover
Die hard MF'er
- 14 nov 2010
- 558
- 1
Even schaamteloos spammen (EBC voorremschijf): ≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen
Ga ik niet meer gebruiken omdat ik naar een andere velg ga overstappen.
Je bedoeld deze?:
https/www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-honda/m1208563822-honda-hawk-gt-650-gt650-ntv-ebc-pro-lite-remschijf.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=2
Als ik jouw linkje open moet ik inloggen...
Motorruim van de auto maak ik altijd schoon met Dasty en hogedrukspuit (evt bij een wasbox), eerst goed inspuiten, dan de echt vieze plekken met een papiertje schoonvegen en dan met de hoge druk (wel oppassen!). Misschien wel wat overkill voor een motor maar ik weet niet of het bij jou ook echt vet is. Mijn motorfiets doe ik altijd thuis met de hand.Tips om mijn motorblok schoon te maken? Omdat de winter er aan komt en ik dan waarschijnlijk toch nauwelijks ga rijden wilde ik eigenlijk het blok eens aanpakken. Dat is nu een beetje vuil en vet.
Moet ik van die Mucoff of andere dure zut halen of kan je met een huis-tuin-en-keukenmiddeltje ook mooie resultaten boeken?
Heb helaas niet de gelegenheid om te wassen voor de deur. Zou ik er ook mee naar een autowasgelegenheid kunnen of is dat niet handig? Niet dat ik m door de wasstraat gooi natuurlijk
Ohja, en het blijkt dat er maar één lampje van mijn achterlicht werkt. Kan ik daar gewoon een los lampje voor halen? Dan ga ik morgen even bij Bolman langs. Of liggen die dingen ook bij de Gamma?
Thnx! Ga ik even naar op zoek. In de buurt zijn wel wasboxen, misschien daar eens naartoe met de HawkMotorruim van de auto maak ik altijd schoon met Dasty en hogedrukspuit (evt bij een wasbox), eerst goed inspuiten, dan de echt vieze plekken met een papiertje schoonvegen en dan met de hoge druk (wel oppassen!). Misschien wel wat overkill voor een motor maar ik weet niet of het bij jou ook echt vet is. Mijn motorfiets doe ik altijd thuis met de hand.
Achterlampje is gewoon standaard P21/5w geloof ik, die kun je overal wel krijgen als ze lampjes verkopen.
Toevalligerwijs heb ik nu een Revere die geen spanning op de pomp krijgt. De pomp is goed want die heeft een weekje dienst gedaan in m'n NTV. Het relais lijkt ook goed dus ik vermoed dat het bij mij nu in de computer zit.
Had hem op de Hawk, op de snelweg wel fijn en qua turbulentie valt het hard mee. Maar verwacht geen wonderen, onder de 100 merkte ik er zelf eigenlijk weinig van en vind de motor er een stuk beter uit zien zonder ruitje.Heeft iemand ervaring met zon puig ruitje van 34 cm op een Ntv naked ?
Of andere ruitjes,liefst met foto.
Benieuwd wat het doet met de turbulentie rond je helm.
Heeft iemand ervaring met zon puig ruitje van 34 cm op een Ntv naked ?
Of andere ruitjes,liefst met foto.
Benieuwd wat het doet met de turbulentie rond je helm.
Dank voor het compliment, maar zo mooi was ie al toen ik hem kocht...XXXXXXXXXXXXXXXXX Mooie machine henk? Waar heb je die valbeugels vandaan?
Zo ziet de mijne eruit. Na wat zaagwerk een beetje klassiek qua styling (hoop ik...)
Qua rijwind maakt het niet veel verschil uiteraard...
[afbeelding]
Mooie pijp, welke is dat ?
Heeft iemand ervaring met zon puig ruitje van 34 cm op een Ntv naked ?
Of andere ruitjes,liefst met foto.
Benieuwd wat het doet met de turbulentie rond je helm.
Haha, zo'n ruitje heb ik ook bij m'n tweede Hawk gekregen. Denk dat ik die er sowieso niet opzet.Ik heb denk ik de lelijkste van allemaal maar hij functioneert redelijk: zonder is 150 km/h met tegenwind niet langer dan een kwartiertje leuk en met ruit is het wel vol te houden. De wind komt vol op de borst zodat je evengoed nog kan hangen in de wind. En daardoor totaal geen turbulentie.
Ik heb van het ruitje wel de helft afgezaagd.
De foto is vandaag genomen in het Sauerland, dagje heen en weer. Ik vond het koud.
[afbeelding]
MRA ruitje, houdt prima tegen; zou hem niet meer willen missen.Heeft iemand ervaring met zon puig ruitje van 34 cm op een Ntv naked ?
Benieuwd wat het doet met de turbulentie rond je helm.
Ik heb denk ik de lelijkste van allemaal
Onlangs proef gereden op een ntv 650 revere. De ntv staat in mijn beleving bekend als een fluweel zacht rijdende motor. De motor waar ik op heb gereden vond ik echter best veel trillen/schudden. Als ik bij het stoplicht wat gas gaf kon ik in de spiegels ook niet meer scherp kijken.
Heb ik toevallig op een slecht model gereden of zijn ze inderdaad best gevoelig voor trillingen?