Ligt er wel aan welke je neemt, de lange 350mm met DB killer heeft maar iets meer muziek dan de originele demper.Er staat een demper voor een ntv op marktplaats. Een Delkevic, geen idee of het een E-keur heeft en hoe het geluid is.
Edit: geen keurmerk en ERG luid (volgend de Delkevic website)
Ik ben zelf erg content met mijn Future demper.
Klinkt heel interessant voor het geld, 't is dat ik eigenlijk een allroad wil (offroaden met een NTV is een beetje méhIemand hier interesse in een NTV? Ik he een matzwarte staan die weg mag. Zit een rizoma fatbar stuur op. Instelbare vorkpoten en een 6 zuigerklauw met rvs remleiding. Recent onderhoud gehad. Bsm vampire demper. Alles werkt. Zadel is niet heel mooi meer. Enige puntje is dat hij bij flink optrekken in de 2e versnelling even een schokje geeft. Zit in de versnelling. Bij normaal optrekken merk je het niet.
Voor 350 euro mag hij weg.
Foto moet ik nog maken
Klinkt heel interessant voor het geld, 't is dat ik eigenlijk een allroad wil (offroaden met een NTV is een beetje méh).
En met een bsm vampire heb ik ook een k&N open luchtfilter nodig en een afstelling op de testbank met andere gasnaalden en zo toch?
Als ik bij BSM bestel: de slip on 1 is 345,- euro
de 2-1 476,- euro =>de eerste van 345 ik nodig zeker want bij die andere zitten ook de pijpen naar de cilinders, en past die dan zo, of moet ik nog een? stuk hebben?
Ik heb een slip on (denk ik) en inderdaad K&N luchtfilters.En met een bsm vampire heb ik ook een k&N open luchtfilter nodig en een afstelling op de testbank met andere gasnaalden en zo toch?
Als ik bij BSM bestel: de slip on 1 is 345,- euro
de 2-1 476,- euro =>de eerste van 345 ik nodig zeker want bij die andere zitten ook de pijpen naar de cilinders, en past die dan zo, of moet ik nog een? stuk hebben?
Ik heb een slip on (denk ik) en inderdaad K&N luchtfilters.
Onlangs met Guntherrex wel een ander kitje er in gemonteerd maar dat had weer een andere reden.
Verder weet ik niet precies wat je zou moeten hebben, bij mij zat het er al op
Trouwens een vraagje: als ik stevig rem dan duikt de motor een beetje. Geen probleem maar ik merk daarna altijd een soort van "klik" alsof er iets in het stuur weer in positie wordt geklikt. Kan dat kwaad? En wat zou het kunnen zijn?
Volgens mij heb ik nog wel een paar klauwen liggen. Zit vast wel een knappe tussen. Stalen remleiding heb ik ook.
Bandjes reed ik idd meestal de bt45 van maar pirelli demons rijden ook fijn. Michelin heb ik onder de NTV. Ook altijd prima
Ik heb een breder sportstuur erop, weet niet welk merk/type.Zitten de clipons wel goed vast? Lijkt er op dat de nokjes die tussen de kroonplaat bij de poot zitten iets raken. zoals je het beschrijft lijkt me niet de bedoeling te zijn.
Goedendag heren en misschien ook wel dames.
Ik ben nieuw hier op het "Hawk" forum dus zal me bij deze even voorstellen.
Ik ben Remon en al jaren lang actief in de offroad wereld. Het meest op mijn Honda xr650, maar soms ook op een 250 ktm. Sinds een maand of twee ben ik ook in het bezit van een Honda Hawk gt. Hoewel de motor eigenlijk te klein is voor mij vind ik hem hartstikke leuk. Ik heb de motor gekocht van een weduw vrouw, die de fiets bijna tien jaar ongebruikt in de schuur heeft laten staan. De fiets werd mij via via aangeboden omdat deze vrouw ervan af wilde. Eigenlijk had ik met mijn offroad gebeuren nog nooit van een Hawk gehoord, maar ik ben er toch maar voor gegaan.
De motor opgehaald, carburateurs gereinigd en benzine ververst en de motor inwendig gereinigd. Met flush.
Daarna verse olie en filtertje erin en het was starten en gaan. Naar het eerste proefritje kwam ik erachter dat de benzine leiding tussen de pomp en èèn vd carburateurs lek was door een poreuze leiding.
Deze leiding maar meteen vervangen en een accu gehaald. Meteen nieuwe remblokjes erop en ik heb voor zeer weinig een prachtige motor weten te scoren. Waarvan ik eigenlijk nog geen idee heb wat ik er mee ga doen.
Wel heb ik een vraagje over mijn luchtfilter. Deze ziet er namelijk niet echt origineel uit.
[afbeelding]
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Is deze wel standaard? Heeft dit überhaupt meer waarde? Ik ben eigenlijk meer van het origineel, zeker op motorische gebied.
ps bij deze een foto vd Hawk zoals die er nu bij staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is uit 1992. Geen 88'er.
Althans.... dat staat op kenteken
Die luchtfilter onder je tank kan je eraf halen en dan schoonmakenBedankt voor de vele reacties, mooi om te lezen.
Ps vraagje luchtfilter in oliën? Op mijn crossers heb je idd schuimen filters die je kunt uitwassen en opnieuw kan in oliën.
Maar.... Dit filter kun je toch niks mee?
Misschien dat iemand mij dit ff kan uitleggen.
Bedankt voor de vele reacties, mooi om te lezen.
Ps vraagje luchtfilter in oliën? Op mijn crossers heb je idd schuimen filters die je kunt uitwassen en opnieuw kan in oliën.
Maar.... Dit filter kun je toch niks mee?
Misschien dat iemand mij dit ff kan uitleggen.
Bedankt voor de vele reacties, mooi om te lezen.
Ps vraagje luchtfilter in oliën? Op mijn crossers heb je idd schuimen filters die je kunt uitwassen en opnieuw kan in oliën.
Maar.... Dit filter kun je toch niks mee?
Misschien dat iemand mij dit ff kan uitleggen.
Filter kun je ook uitwassen, k&n heeft er zo'n setje voor (schoonmaak en olie). Iets van 15 euro, eerst inspuiten met schoonmaak spul, afspoelen met water, laten drogen en dan nog inspuiten met olie spul.