Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx voor jouw toffe reactie,
Ik heb zeker demonische plannetjes voor deze zwarte duivel , ben momenteel wat aan het klooien met een turbo B| , is ook wel een leuke uitdaging.
@Patrickilos

Mooie creatie hoor! Tot nu de mooiste die ik gezien heb op het net...
Subtiel en de proporties kloppen echt naar mijn mening.

Wat zijn jou verdere plannen/ideeen voor deze zwarte duivel?

Grt Surinamer
 
onzettend vet ding kan er niks anders van maken.

btw

die toerenteller welk merk is dit en heb je veel moeten aanpassen?
full
 
leuk gedaan,
jammer dat de spiegels en de end-cap van je uitlaat verkeerd "om" zijn gemonteerd.
kun je zo nog wel naar achteren kijken in de spiegel?

ik wil het echt niet afkraken hoor, het ziet er erg netjes uit en het is wel te zien dat je er met zorg aan gewerkt hebt want de motor is spik en span (althans afgeleid van de foto's).
 
@Jeroen19:
Heb je de motor met Two-Bro uitlaat op de testbank gehad? Op de site van Two-bro testen ze een Hawk met Dyno-jet stage 3 en Two-Bro uitlaat en komen dan op 'slechts' 48Pk... En veel van onze forumers komen makkelijk over de 50 Pk.

Ben benieuwd...
en ja, ik vind het echt een geweldige uitlaat. Waar heb je hem besteld?

Jaap O
 
voor mijn hawk zoek ik met enige spoed ivm woon werk verkeer
een bevestigings beugel waarmee de voor-remklauw aan de voorvork vast zit
of te wel een retainer front brake caliper.
vast wel iemand die na ombouw er een over heeft en er van af wil

full
 
@Jeroen19:
Heb je de motor met Two-Bro uitlaat op de testbank gehad? Op de site van Two-bro testen ze een Hawk met Dyno-jet stage 3 en Two-Bro uitlaat en komen dan op 'slechts' 48Pk... En veel van onze forumers komen makkelijk over de 50 Pk.

Ben benieuwd...
en ja, ik vind het echt een geweldige uitlaat. Waar heb je hem besteld?

Jaap O

Hoi Jaap,

Motor is nog niet op de testbank geweest. Ik ben nog bezig met de db-killer wat aan te passen, ben een pijpje aan het draaien wat er precies in kan en wat dat in de demper komt om het geluid toch iets meer te dempen. Ik denk dat in de vs ze toch meer van luid houden dan hier ! Ik heb nu de stilste db - killer erin wel een erg mooi geluid maar mij net iets te luid !! Als het geluid naar mijn zin is ga ik een x naar Hoogland voor KN en een dynoyet
Over het vermogen zit ik niet echt in, er is nu nog niks aan gedaan, luchtfilter is niet echt schoon meer en hij loopt nu al als een kogel ! dat zal na een bezoek bij Hoogland toch niet minder worden , denk ik !!

Ik heb het hele systeem gekocht bij :

MOTOPRO
Zuiderdiep 480
Valthermond, Drenthe 7876 BD
011 315 9966 3000
MotoPro

Bedankt voor je reactie, ik hou het forum wel op de hoogte !!
 
@Jeroen19:
Heb je de motor met Two-Bro uitlaat op de testbank gehad? Op de site van Two-bro testen ze een Hawk met Dyno-jet stage 3 en Two-Bro uitlaat en komen dan op 'slechts' 48Pk... En veel van onze forumers komen makkelijk over de 50 Pk.

Ben benieuwd...
en ja, ik vind het echt een geweldige uitlaat. Waar heb je hem besteld?

Jaap O

Ik heb nog even naar die run gekeken van two brothers maar iets klopt er niet . Het standaard vermogen dat ze opgeven is van een hawk 400 . Het standaard krukas vermogen dat van de 650 word opgegeven is toch 57 pk.

Maar zoals ik al zei : ik zit er niet over in !
 
Laatst bewerkt:
De uitlaat is niet verkeerd om gemonteerd, echter wel anders om ;)
De spiegels zijn niet andersom gemonteerd echter wel op andere bevestigingspunten., allemaal persoonlijke smaak.
Als je de bike beter wilt bekijken, kun je ook even het filmpje bekijken. http://www.youtube.com/watch?v=tYyfuF7o_dU
deze fiets is strakker dan nieuw ( zelfs de lassen uit de fabriek zijn inmiddels netjes afgewerkt)
Waar rij jij zelf mee ?, en heb je een foto?....ben erg benieuwd.
Grtjes Patrickilos
leuk gedaan,
jammer dat de spiegels en de end-cap van je uitlaat verkeerd "om" zijn gemonteerd.
kun je zo nog wel naar achteren kijken in de spiegel?

ik wil het echt niet afkraken hoor, het ziet er erg netjes uit en het is wel te zien dat je er met zorg aan gewerkt hebt want de motor is spik en span (althans afgeleid van de foto's).
 
Hebben jullie deze site wel eens gezien:
http://www.mosac.eu/

Ik heb 'm pas vanochtend ontdekt, maar hij zit vol met allerlei wetenwaardigheden over de veiligheid van onze hobby.
Een aanrader.

GvS
 
Hoi Remotesunset,

Wat betreft de spiegels ,kijk ik er precies mee onder mn armen door,langs mn lichaam
( ik zou niet een zwembandje moeten krijgen want dan zou ik er al niets meer aan hebben).
Het is wel bij twijfel, even old school achterom spieken :]
leuk gedaan,
jammer dat de spiegels en de end-cap van je uitlaat verkeerd "om" zijn gemonteerd.
kun je zo nog wel naar achteren kijken in de spiegel?

ik wil het echt niet afkraken hoor, het ziet er erg netjes uit en het is wel te zien dat je er met zorg aan gewerkt hebt want de motor is spik en span (althans afgeleid van de foto's).
 
Er staat op de Vijzelstraat sinds een paar maanden regelmatig een grijze Hawk/Bros met VFR wielen, toevallig iemand van hier?
 
Amsterdam :). sorry, niet aan gedacht dat er meer vijzelstraten zijn, en dat dit niet het Zaandam/Amsterdam topic is :'). Maargoed, de motor ziet eruit alsof de eigenaar wel een liefhebber/kenner is, dus misschien dat ie ook wel online rondspookt hier of bij het hawkgt forum.
 
Ik zie m ook wel eens, onder de galerij tegenover de bios bedoel je zeker?
Staat trouwens ook altijd en rode Hawk in de Haarlemmerstraat.
 
Laatst bewerkt:
Jep, onder de gallerij! En die rode Hawk heb ik idd ook weleens zien staan ja.. Er schijnt in de buurt van het olympisch stadion ook nog een rode Hawk rond te rijden, nu we ze toch aan het opnoemen zijn :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan