Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jeroen19:
Heb je de motor met Two-Bro uitlaat op de testbank gehad? Op de site van Two-bro testen ze een Hawk met Dyno-jet stage 3 en Two-Bro uitlaat en komen dan op 'slechts' 48Pk... En veel van onze forumers komen makkelijk over de 50 Pk.

Ben benieuwd...
en ja, ik vind het echt een geweldige uitlaat. Waar heb je hem besteld?

Jaap O

Je kan haast geen pk's vergelijken van verschillende testbanken. De meeste banken geven te veel pk's aan, want iedereen wil meer pk's hebben. Dus een bank die 5 pk meer aangeeft daar wil iedereen zijn motor op testen!

Belangrijker is de afgifte van je vermogen, mooi linear en een hoog koppel vanaf lage toeren. Het verschil in pk's zit meestal op maximaal toeren (waar je in de praktijk nauwelijk gebruik van maakt bij een twin).
 
Je kan haast geen pk's vergelijken van verschillende testbanken. De meeste banken geven te veel pk's aan, want iedereen wil meer pk's hebben. Dus een bank die 5 pk meer aangeeft daar wil iedereen zijn motor op testen!

Belangrijker is de afgifte van je vermogen, mooi linear en een hoog koppel vanaf lage toeren. Het verschil in pk's zit meestal op maximaal toeren (waar je in de praktijk nauwelijk gebruik van maakt bij een twin).

Je hebt helemaal gelijk !!
Het gaat erom hoe het vermogen geleverd word, een pk meer of minder is niet zo belangrijk maar wel hoe ze eruit rollen !!
 
Dat zal de mijne wel zijn. Staat op de nominatie voor een grote revisie, maar m'n andere motor blijft steeds stuk gaan.
 
Thanx

De teller is van koso rx2n,
Wat aanpassen betreft, Wat is veel ;)

Als je het netjes wil doen ben je wel even bezig (Solderen en krimpkous, een goed schema gebruiken van je draadboom in combinatie met het schema van de teller

solderen electronica , geen probleem heb een electrotechnische/ electronica achtergrond.

maar heb je verder nog iets moeten aanpassen voor de voorwielopnemer, dus heb je nog een normale kabel of heb je nu een electronisch systeem om de snelheid op je voorwiel te meten
 
nope, teller word geleverd met elektronische sensor, helaas niet draadloos, deze kan je mooi aan je remklauw beugel bevestigen met de bijgeleverde montage delen

Ben je mooi verlost van die dikke km kabel :W
solderen electronica , geen probleem heb een electrotechnische/ electronica achtergrond.

maar heb je verder nog iets moeten aanpassen voor de voorwielopnemer, dus heb je nog een normale kabel of heb je nu een electronisch systeem om de snelheid op je voorwiel te meten
 
Ik zat even te googlen op druppellader motorfiets en dan heb je heel veel soorten. Van €25 tot €200...

Wat is wijsheid voor een Honda Hawk?
Iemand ervaring?

Alvast bedankt weer, Jaap
 
Hoi Remotesunset,

Wat betreft de spiegels ,kijk ik er precies mee onder mn armen door,langs mn lichaam
( ik zou niet een zwembandje moeten krijgen want dan zou ik er al niets meer aan hebben).
Het is wel bij twijfel, even old school achterom spieken :]

Hey patrikilos,

vind het wel een erg nette motor hoop niet dat mijn commentaar te negatief overkomt, geef aan wat ik "apart" vind.

zal morgen even een foto'tje van mijn door rij brommertje maken.
 
Hey Remotesunset, ontvang jouw comentaar zeker niet als negatief man !,,in tegendeel ben blij dat je de verschillen ziet ;)

Ik ben idd erg benieuwd naar de jouwes, zie de foto wel verschijnen,

grtjes

Patrickilos
Hey patrikilos,

vind het wel een erg nette motor hoop niet dat mijn commentaar te negatief overkomt, geef aan wat ik "apart" vind.

zal morgen even een foto'tje van mijn door rij brommertje maken.
 
QPatrickilos
Volgens mij hebben we dezelfde koplamp.
Wegens gebrek aan tijd nog niet an toegekomen....
 
full

vroeger bekend als
full

vorig jaar verbouwd tot
full

Deze zomer versie Brull 2.0
 
Koplamp wordt cleaner zonder scherm.
Zadelbak dunner.
Kabels weg
VFR wielen en remmelarij.
CBR voorvork.
 
Sleutel jij binnen Patrick? Dan zou ik ook sneller aan het sleutelen slaan haha, ik moes tnet even de acculader op de XJ hobby'en en zelfs daar moest ik eerst een schijnwerper voor van stroomdraad voorzien, daarna de hoes eraf, daarna een jas aan want het is koud buiten en toen de acculader binnen hangen en de draad naar buiten leggen. En dat voor een 2min klusje.
 
Yepperdepep, Op de foto had ik een weekend :} het rijk alleen :} en idd ff voor de bedrading,lekker naar binnen gesmokkeld.
Jammer dat de confeti, feest slingers en de ballonnen niet te zien zijn op deze foto 8-)

Ik heb een klein schuurtje aan mn huis waar ik veel sleutel, en zomers lekker buiten onder mn veranda,
Ach, wat dacht je van commando sleutelen B| regen, sneuw, hagel, wind , hitte, onder invloed , onder tijds druk, kater, sleutelen zonder gereedschap, zonder middelen , zonder budget enz,.......Been there, done that

Word je hard en handig van ;)
Sleutel jij binnen Patrick? Dan zou ik ook sneller aan het sleutelen slaan haha, ik moes tnet even de acculader op de XJ hobby'en en zelfs daar moest ik eerst een schijnwerper voor van stroomdraad voorzien, daarna de hoes eraf, daarna een jas aan want het is koud buiten en toen de acculader binnen hangen en de draad naar buiten leggen. En dat voor een 2min klusje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan