Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Jeroen19:
Heb je de motor met Two-Bro uitlaat op de testbank gehad? Op de site van Two-bro testen ze een Hawk met Dyno-jet stage 3 en Two-Bro uitlaat en komen dan op 'slechts' 48Pk... En veel van onze forumers komen makkelijk over de 50 Pk.
Ben benieuwd...
en ja, ik vind het echt een geweldige uitlaat. Waar heb je hem besteld?
Jaap O
Je kan haast geen pk's vergelijken van verschillende testbanken. De meeste banken geven te veel pk's aan, want iedereen wil meer pk's hebben. Dus een bank die 5 pk meer aangeeft daar wil iedereen zijn motor op testen!
Belangrijker is de afgifte van je vermogen, mooi linear en een hoog koppel vanaf lage toeren. Het verschil in pk's zit meestal op maximaal toeren (waar je in de praktijk nauwelijk gebruik van maakt bij een twin).
of voor het vergelijken voor en na modificaties wat je gewonnen hebt
Ik zie m ook wel eens, onder de galerij tegenover de bios bedoel je zeker?
Staat trouwens ook altijd en rode Hawk in de Haarlemmerstraat.
Thanx voor jouw toffe reactie,
Ik heb zeker demonische plannetjes voor deze zwarte duivel , ben momenteel wat aan het klooien met een turbo , is ook wel een leuke uitdaging.
Thanx
De teller is van koso rx2n,
Wat aanpassen betreft, Wat is veel
Als je het netjes wil doen ben je wel even bezig (Solderen en krimpkous, een goed schema gebruiken van je draadboom in combinatie met het schema van de teller
bekend probleem, gewoon bij Roukema bestellen...voor mijn hawk zoek ik met enige spoed ivm woon werk verkeer
een bevestigings beugel waarmee de voor-remklauw aan de voorvork vast zit
of te wel een retainer front brake caliper.
vast wel iemand die na ombouw er een over heeft en er van af wil
[afbeelding]
bekend probleem, gewoon bij Roukema bestellen...
solderen electronica , geen probleem heb een electrotechnische/ electronica achtergrond.
maar heb je verder nog iets moeten aanpassen voor de voorwielopnemer, dus heb je nog een normale kabel of heb je nu een electronisch systeem om de snelheid op je voorwiel te meten
Absoluut een van de mooiste hawk die ooit gezien heb !!!
Blaas hem niet op met die turbo a.u.b. !!!
Hoi Remotesunset,
Wat betreft de spiegels ,kijk ik er precies mee onder mn armen door,langs mn lichaam
( ik zou niet een zwembandje moeten krijgen want dan zou ik er al niets meer aan hebben).
Het is wel bij twijfel, even old school achterom spieken
Hey patrikilos,
vind het wel een erg nette motor hoop niet dat mijn commentaar te negatief overkomt, geef aan wat ik "apart" vind.
zal morgen even een foto'tje van mijn door rij brommertje maken.
QPatrickilos
Volgens mij hebben we dezelfde koplamp.
Wegens gebrek aan tijd nog niet an toegekomen....
[afbeelding]
vroeger bekend als
[afbeelding]
vorig jaar verbouwd tot
[afbeelding]
Deze zomer versie Brull 2.0
Sleutel jij binnen Patrick? Dan zou ik ook sneller aan het sleutelen slaan haha, ik moes tnet even de acculader op de XJ hobby'en en zelfs daar moest ik eerst een schijnwerper voor van stroomdraad voorzien, daarna de hoes eraf, daarna een jas aan want het is koud buiten en toen de acculader binnen hangen en de draad naar buiten leggen. En dat voor een 2min klusje.