Ziet er heel erg netjes uit, ik hoop dat de mijne ook zo netjes word.
Vind alleen die zwarte klepdeksels niet mooi.
Prachtige glimmende bik Chris!
En om het topic een beetje in leven te houden een fototje van die van mij
[afbeelding]
Heeft ooit de fabriek verlaten als 1000sp. Voorvork is idd stevig doorgestoken, maar e.e.a. lijkt allemaal extremer doordat ik de tellerpartij en koplamp ook flink naar beneden heb gebracht. Het kan allemaal net zo. Bij stevig stuurwerk kost het je wel je tenen en rem-schakelset. Wie mooi wil zijn...
...past een Le Mans Tarozzi set op een California 1100i uit 1994?...
vonk, mengsel, compressieEerder in dit topic heb ik al iets gepost over de problemen met mijn v50c.
Na vandaag weer een hele dag aan het kreng gesleuteld te hebben, ben ik er eigenlijk klaar mee en ook radeloos.
De motor wil niet lopen.
Gloednieuwe elektrische ontsteking
Nieuwe bobines
Carburateurs ultrasoon gereinigd en gereviseerd
De compressie was laag, 9 bar per cilinder, maar gaf nog geen plofje met direct inspuiten van remmenreiniger.
Met olie op de zuigers kwam de compressie op bijna 13 bar.
De zuigerslot speling zat vrij dicht bij de millimeter.
Vandaag heb ik de zuigerveren vervangen. De slotspeling is nu correct.
Na het opbouwen wil de motor nog niet starten. Niet eens een f*cking plof.
Ook niet met remmenreiniger rechtstreeks in het inlaatspruitstuk.
Andere bougies maakt geen verschil. Vonken doet hij echt goed.
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Juist het melden van de oplossing is belangrijk voor hen die met een zelfde probleem zitten .Hij leeft
De nieuwe bougies heb ik eruit gehaald en vervangen voor de gebruikte uit mijn v50 nato. Letterlijk starten -> lopen.
Apart dat beide nieuwe bougies niet werkten.
Enerzijds schaam ik mij een beetje voor de eenvoud van het probleem; anderzijds vind ik het vermelden van de oplossing wel noodzakelijk.