Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter!

Status
Niet open voor verdere reacties.

j0rDy

MF veteraan
3 apr 2008
5.837
44
Nijmegen-Zuid
Nijmegen Topic Editie XVI






Nijmegen topics are always dedicated to: Bart aka BartVK
Wijlen Bartvk


Vorige edities
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...en-eo-Topic-Deel-XV-draaien-vast-warm-vo.html
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...Nijmegen-eo-Topic-Deel-XIV-Natuurplaatje.html


Mededelingen/ritten
Gezamelijke ritten:
Voornamelijk Zondagmiddag rond 2en (jaja, luie motorrijders) bij de ANAC te Nijmegen!

Mededeling:
Wanneer je in de OP (openingspost) wilt gaarne een berichtje aan j0rDy!

Coureurs

Aprillia

Spikehome


ramontjesrad



BMW

Texan


Jefta


cactusdude


gpz_decoy



Ducati

Hyperbecks


Z11



Honda

Hans-cbr1000


hornet46


wsx


Nielsx86



Kawasaki

PKAWA


Wolf75


adiMoto


Roelus


daredevil666


lordluud2


Wheelman



KTM

thePete



Suzuki

Abcman


Bozzie



NR34


Vuile Beunkoe


JWHijmans


POSER



darksite9019


Gwennyyy


Jansuh


--Richard--



Triumph

michielvl



Yamaha


Blue_eyes



Drinky


FZSsemans


Harr


JWHijmans



j0rDy



Rickvf


street driver


Ja-Ro aka NMGN*R6


roy1307


twonha


Thomas9745


GotFazeD


R-Twin65



mausve


yzfRamon


The_Dutch_Tickler


djibber


Alex_r6


 
Laatst bewerkt:
Dit seizoen eens kijken of we Nijmegen niet in de Top5 van steden met meest gestolen motoren kunnen laten voorkomen. Was een vrij discutabele eer die ons vorig jaar toebedeeld werd...

Om dit te bereiken speel ik al een tijdje met een idee om via de "social media" meldingen van gestolen motoren te gaan verspreiden. Op dit moment worden alleen de meldingen die op MF geplaatst worden doorgezet en verspreid via Twitter. Het is de bedoeling om een automatische doormelding te maken vanaf de website naar o.a. Twitter, Facebook, (regionaal in te stellen) email en uiteindelijk SMS erbij.

Aangezien het een klus is om een SQL-database in handen te krijgen met alle merken en typen motoren van de afgelopen 25 jaar is dat op dit moment nog het struikelblok waar ik tegenaan loop en eerlijk gezegd is het net teveel werk om alles handmatig in te voeren. Maar goed, wat niet is kan nog komen. Tot die tijd bouw ik rustig verder aan de achterkant voor de doormelding en ga ik kijken of de lijntjes die uitgezet zijn bij politie en verzekeraars iets opleveren.



twitter-ding: @gestolenmotoren

website (in aanbouw)
 
Laatst bewerkt:
wijzigingen worden alleen doorgevoerd wanneer ik ze expliciet te horen/zien krijg...zo staan er ook vast nog wel mensen in die allang niet meer actief zijn op dit forum...wellicht tijd voor een grote schoonmaak???
 
Done! vast nog enkele over het hoofd gezien maar het is een begin! Voor de mensen die ik onterecht heb verwijderd, excuus en stuur mij even een PM dan zet ik je terug!
 

Wouwie goed bezig!!
Is zowel het twitteraccount als de site van jou??
 
Wouwie goed bezig!!
Is zowel het twitteraccount als de site van jou??

Thanks! het twitter-, facebook-, hyves-account en de domeinnaam GestolenMotoren.nl zijn van mij. Als je een goed idee hebt en de namen zijn nog vrij dan is het zaak om die zo snel mogelijk vast te leggen.

op dit moment is het nog enorm basic omdat ik alleen de twittermeldingen doorgeef. Het is de bedoeling dat het in verschillende stappen tot een snel en makkelijk notificatiesysteem gaat leiden. Ook preventietips, instructievideo's en wat andere handigheden moeten er in/op komen.

 
Laatst bewerkt:
He hallo allemaal ook weer in het land.

He george goed bezig man, met dat gestolen motoren gebeuren, waar heb je de link naar facebook en hyves, dan kan ik me toevoegen.

Jordy= Goed bezig , ben even een dagje werken en kan alweer een nieuw topic toevoegen Hulde
 

klopt :D controleer jij ook even of het plaatje in de OP nog klopt? van beide motoren graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.