Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ja indd de teller staat nog steeds op 0,0 dus word wel eens tijd he!!

Wil best mee zaterdag maar ben aan het inrijden dan dus is niet echt relaxt hou ik jullie niet bij! -O-

Inderdaad zoals Djibber al schrijft , ik kan ook heel relaxt rijden , maar kan ook met de snelheid van de grote jongens meekomen.
Maar moet mijn bandjes ook inrubben , ( mits ik op tijd klaar ben), dus dat inrijden van jou bike komt wel goed.
 
Inderdaad zoals Djibber al schrijft , ik kan ook heel relaxt rijden , maar kan ook met de snelheid van de grote jongens meekomen.
Maar moet mijn bandjes ook inrubben , ( mits ik op tijd klaar ben), dus dat inrijden van jou bike komt wel goed.


hmmm veel plezier!
 
Inderdaad zoals Djibber al schrijft , ik kan ook heel relaxt rijden , maar kan ook met de snelheid van de grote jongens meekomen.
Maar moet mijn bandjes ook inrubben , ( mits ik op tijd klaar ben), dus dat inrijden van jou bike komt wel goed.
kan zelf ook pas na 1 moet s morgens effe weg
 
Overigens bedoelde ik niets negatiefs met de verwijzing naar het Speedy Gonzalez Trio. Mocht willen dat ik iets van hun skills had
 
Laatst bewerkt:
Overigens bedoelde ik niets negatiefs met de verwijzing naar het Speedy Gonzalez Trio. Mocht willen dat ik iets van hun skills had
Dus bij deze hebben we een mooi toeristisch ritje op de planning staan?
Kheb er zin in :Y *O*

Tempo hoeft niet al te hoog te zijn.
We moeten weer een beetje inkomen denk ik.
Zolang we maar lekker kunnen sturen, en genieten van het zonnetje :]
 
Laatst bewerkt:
Dus bij deze hebben we een mooi toeristisch ritje op de planning staan?
Kheb er zin in :Y *O*

Tempo hoeft niet al te hoog te zijn.
We moeten weer een beetje inkomen denk ik.
Zolang we maar lekker kunnen sturen, en genieten van het zonnetje :]

zal eens kijken of ik de duc kan regelen zaterdag :+

wordt weer eens tijd dat die 2 pitter wakker wordt ;)
 
kan ik je niet precies vertellen, ik ga de bandjes hier in de buurt omleggen, maar dat doen we zelf.
Begin rond 900uur dus zal begin vd middag worden, anders kunnen we rond een uur of 1400 afspreken kun je eerst lekker uitslapen. :9
Doe me anders even je 06 via een pb geven. :P kunnen we altijd nog afspreken.
dan vragen we of nick en ramon ook meegaan :}

had dit bericht nog geeneens gelezen _O-
 
ritje veluwe zoals George schrijft lijkt me wel leuk , beetje langs deelen af omhoog naar hoenderloo

kan natuurlijk ook een 60 litervat olie meenemen op me rug en gewoon wat tegen sturen op de blade _O-

rechtuit moet niet zoon probleem zijn alleen de bochten worden moeilijk gezien die vanzelf linksom wil _O-

:W
 
Kumt wel goed, nog geen tijd/zin/geld voor over gehad. Ding is na een flinke regenbui door het grind gezakt, vandaar.

Je had eind vorig seizoen toch nieuwe rubbers gezet, en was toen wat later onderuit gegaan, heb je toen helemaal niet meer naar de Motor omgekeken dan , dus die moet nu uitgebaggerd worden :9

tipje http://gestolenmotorennl.hyves.nl/ site in opbouw door Djibber
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan