Het Nijmegen Topic Deel XVI: Bozzie - vet zo'n motorscooter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks! het twitter-, facebook-, hyves-account en de domeinnaam GestolenMotoren.nl zijn van mij. Als je een goed idee hebt en de namen zijn nog vrij dan is het zaak om die zo snel mogelijk vast te leggen.

op dit moment is het nog enorm basic omdat ik alleen de twittermeldingen doorgeef. Het is de bedoeling dat het in verschillende stappen tot een snel en makkelijk notificatiesysteem gaat leiden. Ook preventietips, instructievideo's en wat andere handigheden moeten er in/op komen.

[afbeelding]
Goed bezig !!!


zaterdag 13 graden *O* *O*
 
Zaterdag de hele dag onzinnig benzine verstoken!!! *O* *O* *O* *O*


Lijkt me een strak plan , alleen s;morgens even nieuw rubber omleggen.
Dus mocht ik gaan wordt het wat later die dag. :9

Heb nog even de sites ( gestolen motoren )opgezocht en op toestemming gevraagd aan de beheerder :+ dus wat let je :}
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een strak plan , alleen s;morgens even nieuw rubber omleggen.
Dus mocht ik gaan wordt het wat later die dag. :9

Heb nog even de sites ( gestolen motoren )opgezocht en op toestemming gevraagd aan de beheerder :+ dus wat let je :}

zal die beheerder eens tegen zijn schenen schoppen ;) Deze week hoop ik eigenlijk het eerste basisdeel klaar te hebben en dat er al mee gewerkt kan worden net voor het echte seizoen zodat alle notificatiefuncties werken

Ga zaterdagmorgen vroeg maar eens die brommert aanzwengelen, heb zin in een ritje veluwe :Y
 
Laatst bewerkt:
zal die beheerder eens tegen zijn schenen schoppen ;) Deze week hoop ik eigenlijk het eerste basisdeel klaar te hebben en dat er al mee gewerkt kan worden net voor het echte seizoen zodat alle notificatiefuncties werken

Ga zaterdagmorgen vroeg maar eens die brommert aanzwengelen, heb zin in een ritje veluwe :Y

Heb ook wel zin in een ritje , maar kan pas later op de dag, kunnen de bandjes gelijk wennen aan het asfalt. :9
 
hoeveel later? ben flexibel die dag, heb toch nachtdienst

kan ik je niet precies vertellen, ik ga de bandjes hier in de buurt omleggen, maar dat doen we zelf.
Begin rond 900uur dus zal begin vd middag worden, anders kunnen we rond een uur of 1400 afspreken kun je eerst lekker uitslapen. :9
Doe me anders even je 06 via een pb geven. :P kunnen we altijd nog afspreken.
dan vragen we of nick en ramon ook meegaan :}
 
Laatst bewerkt:
kan ik je niet precies vertellen, ik ga de bandjes hier in de buurt omleggen, maar dat doen we zelf.
Begin rond 900uur dus zal begin vd middag worden, anders kunnen we rond een uur of 1400 afspreken kun je eerst lekker uitslapen. :9
Doe me anders even je 06 via een pb geven. :P kunnen we altijd nog afspreken.
dan vragen we of nick en ramon ook meegaan :}

lekker subtiel _O-

ik zal je mijn nummer even sturen per PB, kunnen we altijd nog even kijken hoe we dat gaan doen qua tijd

@Tickler: zat een ritje over de veluwe te denken... noem het de Kazerneroute aangezien we dan bij Papendal de Veluwe opgaan, binnendoor over de Harskamp richting Stroe rijden en daar de keus kunnen maken of we richting Nieuw-Milligen rijden of juist richting Ermelo
 
lekker subtiel _O-

ik zal je mijn nummer even sturen per PB, kunnen we altijd nog even kijken hoe we dat gaan doen qua tijd

@Tickler: zat een ritje over de veluwe te denken... noem het de Kazerneroute aangezien we dan bij Papendal de Veluwe opgaan, binnendoor over de Harskamp richting Stroe rijden en daar de keus kunnen maken of we richting Nieuw-Milligen rijden of juist richting Ermelo

whahahaha ja lachen he , gister ramon nog even gesproken op zijn werk, gaat allemaal goedkomen.
Langs VLB Deelen omhoog mooie slingerweg richting Hoenderloo , en langs de harskamp inderdaad mooie route.
 
kan ik je niet precies vertellen, ik ga de bandjes hier in de buurt omleggen, maar dat doen we zelf.
Begin rond 900uur dus zal begin vd middag worden, anders kunnen we rond een uur of 1400 afspreken kun je eerst lekker uitslapen. :9
Doe me anders even je 06 via een pb geven. :P kunnen we altijd nog afspreken.
dan vragen we of nick en ramon ook meegaan :}

Vind je jezelf grappig? B|

Zaterdag zit ik bij -15 te klappertanden in Alaska.
 
Vind je jezelf grappig? B|

Zaterdag zit ik bij -15 te klappertanden in Alaska.

Ikke wel koekwous , ben nog steeds voor je naar een YZF aan het zoeken , heb de moderator maar aangeschreven die heeft ook nog 3 van die hokken staan waar hij niet vanaf komt , je hoort het van me.
Wanneer ga je weg , of ben je al weg.
 
whahahaha ja lachen he , gister ramon nog even gesproken op zijn werk, gaat allemaal goedkomen.
Langs VLB Deelen omhoog mooie slingerweg richting Hoenderloo , en langs de harskamp inderdaad mooie route.

ik ken de weg daar redelijk goed, dus kan wel iets moois in elkaar bakken (heb ik zojuist al gedaan inclusief de tussenstops voor tanken en drinken)
 
ik ken de weg daar redelijk goed, dus kan wel iets moois in elkaar bakken (heb ik zojuist al gedaan inclusief de tussenstops voor tanken en drinken)

lijkt me leuk , maar roel niet voorop laten rijden die heeft iets met richting aangevers :9
wel een goeie kok overigens, misschien kan hij iets leuks onderweg doen als we wat struik blikken meenemen. :}
 
Mooi kan die brommer van je gelijk eens aan het asfalt ruiken , volgens mij staat die nog dik in het vet OF NIET JONGUH :9
haha ja indd de teller staat nog steeds op 0,0 dus word wel eens tijd he!!

Wil best mee zaterdag maar ben aan het inrijden dan dus is niet echt relaxt hou ik jullie niet bij! -O-
 
Laatst bewerkt:
lijkt me leuk , maar roel niet voorop laten rijden die heeft iets met richting aangevers :9
wel een goeie kok overigens, misschien kan hij iets leuks onderweg doen als we wat struik blikken meenemen. :}

Knipperlichten en scherpe bochten met nieuwe banden toch?

Ik zit er aan te denken om de pitstop te houden bij een restaurantje dat tegen de rand van het oefenterrein ligt... Zeker als het lekker weer is, is het daar goed zitten
 
haha ja indd de teller staat nog steeds op 0,0 dus word wel eens tijd he!!

Wil best mee zaterdag maar ben aan het inrijden dan dus is niet echt relaxt hou ik jullie niet bij! -O-

Er staat Djibber, geen poser, bossie, ramontjesrad _O-

Lekker vlot en relaxed rijden, je kan op de Veluwe toch niet plankgas rijden met alle struikrovers en automobilisten die weer moeten wennen aan motoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan