Het RF600/900 topic pt7: We like big butts and we cannot lie

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan a.s. dinsdag kijken en ik moet proefrijden.
De eigenaar had er de afgelopen 4 jaar maar 1 x op gereden maar hij heeft wel steeds zijn beurtjes gehad, goede banden, nwe. accu etc.
Er is naast een sportdemper en een verhoogde "ouwe lullen" ruit niets aan verandert.
mijn accu is ook net 1 jaar geworden :) Jij moet zeker goed kunnen aanvoelen of hij ok is als Rf rijder :] . Blijft altijd een gok, ook al koop je bij een dealer. Wat ik zelf altijd doe is kijken of je met 80km je handen los kan laten van het stuur (das niet zo moeilijk) maar of de motor dan nog steeds rechtdoor gaat en te besturen is door je gewicht te verplaatsen. Als dat niet lukt is er wat mis. en vergeet trillingen niet, gewoon ff 160 rijden en voelen.

Toen ik deze kocht had ik ook een proefrit op een Rode RF900 gedaan en die ging bij 180 zwabberen, maar dan ook echt zwabberen. Frame was niet ok. En dat was bij een dealer!

maar..... 1x in 4 jaar erop rijden en dan wel beurtjes laten doen :?
Ik zou hem heel goed testen. bij mij is goedkoop altijd duurkoop geweest. denk dan dat je voor 200 tot 500 euro meer al weer uit +/- 15 RFjes meer kan kiezen.
 
Deze past ook op een RF 600 als je de 3 bouts aansluiting hebt.

http://link.marktplaats.nl/351889700


Heb gistser gister een laser demper op de kop kunnen tikken voor €50,-
Was even bij John van de Bunt en die had nog wat dempers in z'n magazijn liggen, waaronder dus degene die ik gekocht heb. Vond het echt een koopje!
Moet hem alleen even pas maken op de pijp, maar dat is zo gefixed.
In ieder geval bedankt voor jullie adviezen!
 
Laatst bewerkt:
Ik ken dat ruzie met de vrouw syndroom wel, zij is ook geen motorliefhebber en iedere euro die er in gestopt wordt moet altijd eerst met een goed verhaal gebracht worden...
Maar als je zegt dat de orginele demper lek is en dat de motor daarom beroerd loopt dan gelooft ze het misschien wel... :+


Ga er niet om liegen ofzo, maar het is meer omdat we gaan trouwen dit najaar en daar ons geld goed voor kunnen gebruiken...
 
Jullie worden wel heel erg in de gaten gehouden, zo kan je toch nooit naar het sexhuis _O-


Zal me vrouw meelezen _O-




:+ O-)
 
Laatst bewerkt:
mijn accu is ook net 1 jaar geworden :) Jij moet zeker goed kunnen aanvoelen of hij ok is als Rf rijder :] . Blijft altijd een gok, ook al koop je bij een dealer. Wat ik zelf altijd doe is kijken of je met 80km je handen los kan laten van het stuur (das niet zo moeilijk) maar of de motor dan nog steeds rechtdoor gaat en te besturen is door je gewicht te verplaatsen. Als dat niet lukt is er wat mis. en vergeet trillingen niet, gewoon ff 160 rijden en voelen.

Toen ik deze kocht had ik ook een proefrit op een Rode RF900 gedaan en die ging bij 180 zwabberen, maar dan ook echt zwabberen. Frame was niet ok. En dat was bij een dealer!

maar..... 1x in 4 jaar erop rijden en dan wel beurtjes laten doen :?
Ik zou hem heel goed testen. bij mij is goedkoop altijd duurkoop geweest. denk dan dat je voor 200 tot 500 euro meer al weer uit +/- 15 RFjes meer kan kiezen.

THX voor de tips, ga ik zeker proberen.
Maar we gaan gewoon ff kijken, als het nix is zijn we zo weer weg...
 
Jullie worden wel heel erg in de gaten gehouden, zo kan je toch nooit naar het sexhuis _O-


Zal me vrouw meelezen _O-




:+ O-)

Maar dat soort avonturen deel in niet met jullie dus kan de vrouw het ook niet lezen !
8-)

@ Erik8331 en Mark: de verzameling van MF rijders uit omgeving Zwolle voor de MFMM dag is bij McDonalds Zwolle noord om 9.45 uur, ik stel voor dat wij daar ook verzamelen.
Kunnen we mooi met zijn allen (ca 10 - 15 motoren) er heen.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat soort avonturen deel in niet met jullie dus kan de vrouw het ook niet lezen !
8-)

@ Erik8331 en Mark: de verzameling van MF rijders uit omgeving Zwolle voor de MFMM dag is bij McDonalds Zwolle noord om 9.45 uur, ik stel voor dat wij daar ook verzamelen.
Kunnen we mooi met zijn allen (ca 10 - 15 motoren) er heen.

ik vind het prima ik zal er zijn met me sjopper hahahahah (als het droog is want hij kan niet tegen water) :P

en mark zullen wij afspreken bij de mac in steenwijk zo rond 9.15
 
Laatst bewerkt:
Net weer terug uit Amsterdam, Sail was weer gekkenhuis. gister tegen de wind in 142 km gereden en 10 liter verstookt, is dat normaal? vond het verbruik pittig hoog, reed ongeveer 130 a 140 bijna alleen snelweg. had wel een tasje achterop maar lijkt me niet dat dat zoveel effect heeft.
 
Gadverdamme B| van die vrouwtjes die ja nouja laatmaar

maandag weer lessen, joepie :P

Man er zijn ook vrouwen die het zelfde doen maar er alleen niet betaald voor krijgen :+


Maakt trouwens niet uit of me vrouw het leest, die weet toch wel dat ik te vertrouwen ben, maak maar gein ;)

Hoe dan ook nog 1 week en dan :]
 
ik vind het prima ik zal er zijn met me sjopper hahahahah (als het droog is want hij kan niet tegen water) :P

en mark zullen wij afspreken bij de mac in steenwijk zo rond 9.15

Nix mis mee toch ?
Het gaat er niet om wat je rijdt maar dat je rijdt ! 8-)
 
Cees zeker een motor om trots op te zijn *D


Kom je ook de 29ste?

Ligt er even aan, vooral of mijn budget het toe laat... Heb net een leren motorjas gekocht en die was toch ff net wat duurder dan verwacht. |( maar ziet er wel goed uit heheh 8-)

Dus als mijn inkomsten volgende week meevallen dan ben ik erbij!

edit* ik ben er gewoon bij, ik zorg er wel voor dat ik nog wat over heb voor in de tank;)
 
Laatst bewerkt:
Cees gezellig !! Dan maar een week met een halve plak kaas op brood, maar dan ben je er wel bij *O* *O* *O*

Ook wel belangrijk een leren jas, dat zijn de dingen die er altijd nog bijkomen als je motor rijd -O-

Als het goed is spreken we af tegenover het tankstation, dus als je aankomt rotonde links af ipv rechts richting de Mac Donalds! Je zal dan vanzelf wel de RFjes aan zien komen!

Hoop allleen dat het weer beter is dan nu, hou de mfmm topics in de gaten de vorige is ook een week verplaats ivm het weer! Misschien ga ik effe kijken voor een regenpakkie voor de zekerheid, effe kijken of dat lukt !
 
Laatst bewerkt:
@nautical..1op14,5 is niet echt zuinig lijkt mij. ik schommel met duo altijd tussen 1:18 1:20.
en als ik er alleen op zit en ik hou me rechterhand in bedwang 1:22...
 
@nautical..1op14,5 is niet echt zuinig lijkt mij. ik schommel met duo altijd tussen 1:18 1:20.
en als ik er alleen op zit en ik hou me rechterhand in bedwang 1:22...

Hmm, ga ik het komende ritten nog even in de gaten houden en anders maar eens even in de carbs kijken of er een naald blijft hangen oid. Hij loopt verder normaal, haalt alleen een heel klein beetje bij stationair toerental.
 
heb een rode rf gespot in wildervank..iemand van hier??

laatst wel 30 rf,s gespot ze leken allemaal op die van mij.......vreemd.......

of zag ik mezelf 30 x in een winkel ruit ;)
 
heb een rode rf gespot in wildervank..iemand van hier??

laatst wel 30 rf,s gespot ze leken allemaal op die van mij.......vreemd.......

of zag ik mezelf 30 x in een winkel ruit ;)

Wasn't me.
Maar ehh... heb ik jou dan zien rijden in de stad, zaterdag 14 augustus? Kruising Griffeweg en Europaweg, bij het kantoor van de Rabobank? :P
 
eeuhh nee volgens mij was ik dat niet, ik zal mijn vriendin straks even vragen....die onthoud altijd alles precies met datum enzo.......

ja want toen zei jij dit en dat zus en zo het was 18:30 op een vrijdag 17 november 2001

o wat zei ik dan

dat je me een trut vind

ongelooflijk dat ze dat onthouden...:D.. lol
 
eeuhh nee volgens mij was ik dat niet, ik zal mijn vriendin straks even vragen....die onthoud altijd alles precies met datum enzo.......

ja want toen zei jij dit en dat zus en zo het was 18:30 op een vrijdag 17 november 2001

o wat zei ik dan

dat je me een trut vind

ongelooflijk dat ze dat onthouden...:D.. lol

_O-
EVERYTHING YOU SAY CAN AND WILL BE USED AGAINST YOU...
:X

by the way, als je het haar gaat vragen, dat betekend dat zij mee was? :o
er zat namelijk wel iemand achterop :Y
 
Laatst bewerkt:
Cees gezellig !! Dan maar een week met een halve plak kaas op brood, maar dan ben je er wel bij *O* *O* *O*

Ook wel belangrijk een leren jas, dat zijn de dingen die er altijd nog bijkomen als je motor rijd -O-

Als het goed is spreken we af tegenover het tankstation, dus als je aankomt rotonde links af ipv rechts richting de Mac Donalds! Je zal dan vanzelf wel de RFjes aan zien komen!

Hoop allleen dat het weer beter is dan nu, hou de mfmm topics in de gaten de vorige is ook een week verplaats ivm het weer! Misschien ga ik effe kijken voor een regenpakkie voor de zekerheid, effe kijken of dat lukt !

Ok dan bedankt voor de routebeschrijving, zag net de filmpjes op youtube en ik kan de beschrijving blijkbaar wel gebruiken want het is volgens mij niet een bepaald klein evenement haha _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan