Het RF600/900 topic pt7: We like big butts and we cannot lie

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe slechter het weer tijdens de meeting des te meer foto's zo te zien.....

trouwens iemand van hier? die twee weken geleden in duitsland (nl kenteken) bij een aral pomp weg reed op een rode rf met zwarte uitlaat?? had mn camera toen nog ingepakt....

Hey Mark, goede vakantie gehad ?
Tijd vliegt als je lol hebt hè ?
Welkom terug man. :W
 
Klopt ja, had het artikel gelezen in het blad.......voor nog geen 2900,- incl kenteken en bpm....lucky bastard...

Hm ik heb daar (sceptisch als ik ben) zo mijn twijfels bij. Misschien is het mazzel, misschien niet. Vergeet niet dat een viertakt die jaren stilstaat, want dat heeft ie dan gedaan met die paar honderd meter erop, daar niet op vooruit gaat. Kijk zelf maar eens hoe je bike loopt na een tijdje geen draaiuren.
Tuurlijk kan de eigenaar hem elke week hebben gestart etc., maar dat zijn geen aangedreven kilometers zoals een blok die hoort te maken. Het gaat dan niet direct alleen over die kilometers die je rijd, maar veel meer over de materiaalcyclus (olie, nieuwe benzine, alle assen soepel houden en naar behoren in laten slijten etc.)

toch had ik hem ook gekocht denk ik!
 
Laatst bewerkt:
Blok kan je spoelen. Ik vrees eerder voor dichtingen e.d.
Maar goed, doe er nog wat TLC cash of avonduurtjes bij en je hebt toch maar een zgan bike voor weinig.
 
Hm ik heb daar (sceptisch als ik ben) zo mijn twijfels bij. Misschien is het mazzel, misschien niet. Vergeet niet dat een viertakt die jaren stilstaat, want dat heeft ie dan gedaan met die paar honderd meter erop, daar niet op vooruit gaat. Kijk zelf maar eens hoe je bike loopt na een tijdje geen draaiuren.
Tuurlijk kan de eigenaar hem elke week hebben gestart etc., maar dat zijn geen aangedreven kilometers zoals een blok die hoort te maken. Het gaat dan niet direct alleen over die kilometers die je rijd, maar veel meer over de materiaalcyclus (olie, nieuwe benzine, alle assen soepel houden en naar behoren in laten slijten etc.)

toch had ik hem ook gekocht denk ik!

Lijkt me niet dat de eigenaar hem elke week gestard heeft, want dan is op zeker het uitlaatspruitstuk verrrot door de condens die onstaat door het alleen starten, net als de winterstop, gewoon laten staan die motor, want 5 minuten lopen is slechter dan niks doen!

Lijkt me wel dat je er wat geld in moet steken, nieuwe banden voorvorkkeringen, misschien wat ander rubber delen die verdroogt zijn remslangen, benzine leidingen enz enz!

En je moet geluk hebben dat alle pakkingen nog goed zijn, als die zijn uitgedroogt kan je lekker het blok uit elkaar halen :X

Wil de kuip wel overkopen :P

Mikey geen ik denk dat ze orgineel grijze wielen hebben :Y
 
Laatst bewerkt:
Ergens lijkt het wel een beetje op het RF virus, want ik ben flink aan het racen :P

Doe je wel een helm op ?
Wel zo veilig. _O-

Maar goed dat je je nieuwe regenpak niet aan hebt als je moet sch*ten, die krijg he nooit op tijd uit !
Staan je pijpen/laarzen vol met sch*t. :r
Beterschap man !
 
Laatst bewerkt:
Subtiel man..

Ja, hè ?
Ik vindt dit wel een heeeeele mooie foto !
En niet alleen omdat de bikes van Yaku, Mikey en ikzelf er op staan.


full
 
Hé, voor diegenen die een aangepast zadel willen: CP Saddles - Le sellier de ces belles...

Betaalbaar adres in Brussel aangeraden door de eigenaar van een heel grote motozaak. Deze zadelmaker zou ook zadels shapen naar je lichaamsvorm.

(Ben niet op zoek naar een ander zadel, maar de man vermeldde het en dan heb ik maar even doorgevraagd.)
 
Nee, joh, echt, he, ok, nou kan gebeuren :P

Ben ook ziek denk dat ik aangestoken ben op de mfmm door mikey, en nu haal ik niemand door elkaar :P

Ik ben vanaf maandag ook al ziek thuis, 'n beetje grieperig koorts en zo. maar ik kreeg dinsdagnacht opeens pijn in m'n buik wat maar niet weg ging. Woensdag naar het ziekenhuis en moest gelijk onder het mes, dus ben nu 'n beetje aan het herstellen van 'n klein operatie :/

Kun je nagaan hoe ziek je kan worden van 'n boete door door rood rijden hahah
 
Ik ben vanaf maandag ook al ziek thuis, 'n beetje grieperig koorts en zo. maar ik kreeg dinsdagnacht opeens pijn in m'n buik wat maar niet weg ging. Woensdag naar het ziekenhuis en moest gelijk onder het mes, dus ben nu 'n beetje aan het herstellen van 'n klein operatie :/

Kun je nagaan hoe ziek je kan worden van 'n boete door door rood rijden hahah

Joh beterschap ! Ik heb alleen een buikgriepje ofzo!

XBR _O- :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vanaf maandag ook al ziek thuis, 'n beetje grieperig koorts en zo. maar ik kreeg dinsdagnacht opeens pijn in m'n buik wat maar niet weg ging. Woensdag naar het ziekenhuis en moest gelijk onder het mes, dus ben nu 'n beetje aan het herstellen van 'n klein operatie :/

Kun je nagaan hoe ziek je kan worden van 'n boete door door rood rijden hahah


Zo ej ... Beterschap joh! :Y
 
jahhhhh,
morgen richting thüringerwald, oberhof in het panoramahotel. Morgen vertrekken we bij motoren de weer in zaandam naar Hamm en dan begint onze trip zondag naar thüringen. Daar 3 dagen rondtoeren. Het weer ziet er daar in ieder geval goed uit, droog en oplopende temperaturen.
We rijden ongeveer 300 km per dag over heerlijke kronkelweggetjes. Mooiste is de dorpjes waar je doorheen komt. Met mijn scherm omlaag zie je iedereen kijken en natuurlijk gaat mijn kleine spider-man op de rug weer mee
full
 
jahhhhh,
morgen richting thüringerwald, oberhof in het panoramahotel. Morgen vertrekken we bij motoren de weer in zaandam naar Hamm en dan begint onze trip zondag naar thüringen. Daar 3 dagen rondtoeren. Het weer ziet er daar in ieder geval goed uit, droog en oplopende temperaturen.
We rijden ongeveer 300 km per dag over heerlijke kronkelweggetjes. Mooiste is de dorpjes waar je doorheen komt. Met mijn scherm omlaag zie je iedereen kijken en natuurlijk gaat mijn kleine spider-man op de rug weer mee[afbeelding]
:9~ veel plezier!
 
jahhhhh,
morgen richting thüringerwald, oberhof in het panoramahotel. Morgen vertrekken we bij motoren de weer in zaandam naar Hamm en dan begint onze trip zondag naar thüringen. Daar 3 dagen rondtoeren. Het weer ziet er daar in ieder geval goed uit, droog en oplopende temperaturen.
We rijden ongeveer 300 km per dag over heerlijke kronkelweggetjes. Mooiste is de dorpjes waar je doorheen komt. Met mijn scherm omlaag zie je iedereen kijken en natuurlijk gaat mijn kleine spider-man op de rug weer mee[afbeelding]


Ik wil ook mee :/
 
Ik ben vanaf maandag ook al ziek thuis, 'n beetje grieperig koorts en zo. maar ik kreeg dinsdagnacht opeens pijn in m'n buik wat maar niet weg ging. Woensdag naar het ziekenhuis en moest gelijk onder het mes, dus ben nu 'n beetje aan het herstellen van 'n klein operatie :/

Kun je nagaan hoe ziek je kan worden van 'n boete door door rood rijden hahah

Sjees, heb jij weer !
Dat heb je als je op zo'n snelle motor rijdt, gaan al je ingewanden door elkaar.
Of zou het van de Mc drek komen ? :r
Beterschap man !
 
jahhhhh,
morgen richting thüringerwald, oberhof in het panoramahotel. Morgen vertrekken we bij motoren de weer in zaandam naar Hamm en dan begint onze trip zondag naar thüringen. Daar 3 dagen rondtoeren. Het weer ziet er daar in ieder geval goed uit, droog en oplopende temperaturen.
We rijden ongeveer 300 km per dag over heerlijke kronkelweggetjes. Mooiste is de dorpjes waar je doorheen komt. Met mijn scherm omlaag zie je iedereen kijken en natuurlijk gaat mijn kleine spider-man op de rug weer mee[afbeelding]

Ben ècht niet jaloers... :r
Veel plezier en een veilige rit man !
:Y

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan