Het RF600/900 topic pt7: We like big butts and we cannot lie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hola Santy, Cómo estás?
:+

@ Daphne, goeie reis ! :W

Hola xbrman,
muy bien, y tu?
Afgelopen woensdag weer begonnen met werken (aanwezig zijn).
Tot morgen maar halve dagen om te beginnen, niet té gek natuurlijk!!!
Een deze dagen maar proberen motor te rijden, eens kijken hoe dat gaat!!

De groeten :)
 
Als er wat te lachen valt ben jij er ook overal he!!! :+ in mijn positie had jij precies hetzelfde gezegd, toch?

maar eeeh, ben je nog bezig je schoenen in te pakken? hihihi

groetjes ;)

Hahaha ja klopt! Ik doe mn best op het juiste moment op de juiste plek te zijn voor een grap :W Ja mn schoenen zijn ingepakt. Past allemaal net met wat geduw en gestamp.

Mn motor stal ik voorlopig in Castricum bij mn vader. (die doet t onderhoud ook)
Want ik heb een gemeenschappelijke garage onder mn nieuwe app. Waar je wel alleen met een sleutel inkomt en er wel al veel motoren staan maar er is al 1 motor OOIT gestolen...

Voorwiel op een skateboard en m even de aanhanger oprijden.Geen tips geven Angelique, je weet nooit wie er mee leest. En aangezien ik alleen een schijfremslotje heb en de draai in mn berging niet kan maken, leek t mij verstandig tot ik een goed slot heb, m even veilig te stallen in Castricum bij nog een motor
Adres: Groenestraat 34. hahaha ;)
 
Hahaha ja klopt! Ik doe mn best op het juiste moment op de juiste plek te zijn voor een grap :W Ja mn schoenen zijn ingepakt. Past allemaal net met wat geduw en gestamp.

Mn motor stal ik voorlopig in Castricum bij mn vader. (die doet t onderhoud ook)
Want ik heb een gemeenschappelijke garage onder mn nieuwe app. Waar je wel alleen met een sleutel inkomt en er wel al veel motoren staan maar er is al 1 motor OOIT gestolen...

Voorwiel op een skateboard en m even de aanhanger oprijden.Geen tips geven Angelique, je weet nooit wie er mee leest. En aangezien ik alleen een schijfremslotje heb en de draai in mn berging niet kan maken, leek t mij verstandig tot ik een goed slot heb, m even veilig te stallen in Castricum bij nog een motor
Adres: Groenestraat 34. hahaha ;)
Wanneer is de housewarming? O-)
 
Wanneer is de housewarming? O-)

Ergens eind oktober... Ik ben toevallig net uitnodigingen aan het ontwerpen...
De RF riders en Ex RF riders zijn natuurlijk gewoon welkom!

Maken jullie gelijk een mooi tochtje naar mn huis haha ;) Santy woont sowieso in de buurt. Die s zowat mn buurman...
 
Ergens eind oktober... Ik ben toevallig net uitnodigingen aan het ontwerpen...
De RF riders en Ex RF riders zijn natuurlijk gewoon welkom!

Maken jullie gelijk een mooi tochtje naar mn huis haha ;) Santy woont sowieso in de buurt. Die s zowat mn buurman...

mi casa es su casa _O-

kon het niet laten...

@ Angelique, succes met de verplaatsing ! :Y
 
Laatst bewerkt:
Bijpassende smiley:

full
 
Hola :W


Ik ben vanacht om 3 uur thuisgekomen, vakantie was heerlijk!


Ik ga nu niet alles terug lezen, als er iets belangrijks is dan hoor ik het wel!


:Z (na 20 uur wakker en 17 uur autorijden, heenweg was ik 34 uur wakker :X )


Ontopic: in Parijs zijn de motorrijders niet goed snik :N
 
Laatst bewerkt:
Hola :W


Ik ben vanacht om 3 uur thuisgekomen, vakantie was heerlijk!


Ik ga nu niet alles terug lezen, als er iets belangrijks is dan hoor ik het wel!


:Z (na 20 uur wakker en 17 uur autorijden, heenweg was ik 34 uur wakker :X )


Ontopic: in Parijs zijn de motorrijders niet goed snik :N

Veel motoren daar he! En vooral veel motorscooters.. viel me echt op toen ik daar 2 jaar geleden was
 
Veel motoren daar he! En vooral veel motorscooters.. viel me echt op toen ik daar 2 jaar geleden was

Ben niet in Frankrijk op vakantie geweest, ben er door heen gegaan, de motoren vliegen je om de oren, rijden gewoon kei hard door het drukke verkeer heen, leek er wel op dat ik vrienden gemaakt hebt, want er waren er een hoop die gebaren naar me maakten en aardig naar me toeterden enzo :P
 
Hola :W


Ik ben vanacht om 3 uur thuisgekomen, vakantie was heerlijk!


Ik ga nu niet alles terug lezen, als er iets belangrijks is dan hoor ik het wel!


:Z (na 20 uur wakker en 17 uur autorijden, heenweg was ik 34 uur wakker :X )


Ontopic: in Parijs zijn de motorrijders niet goed snik :N

In Parijs heeft de Ghost Rider zich volgens mij ook doodgereden, RIP !

 
Laatst bewerkt:
In Parijs heeft de Ghost Rider zich volgens mij ook doodgereden, RIP !


Verbaast me niks, gekken huis daar, houden ook geen rekening met je, dus ik had ook schijt aan ze, teminste aan de automobilisten dan he!

op de heen weg reed er nog een Fransman tegen me aan met zijn vrachtwagen, auto begint op een botsauto te lijken nu, en wat is het hier koud zeg !

Verder geen nieuws, van de week effe kijken of me motor er nog staat!
 
Ben niet in Frankrijk op vakantie geweest, ben er door heen gegaan, de motoren vliegen je om de oren, rijden gewoon kei hard door het drukke verkeer heen, leek er wel op dat ik vrienden gemaakt hebt, want er waren er een hoop die gebaren naar me maakten en aardig naar me toeterden enzo :P


Hahahaha je deed niet zeg maar iets verkeerds?
 
Hahahaha je deed niet zeg maar iets verkeerds?

Als tom tom zegt hou hier links aan, en je rijd al 12 uur achter elkaar en je wil niet verdwalen in Parijs, tja, dan kan het zijn dat je wat langzamer bent dan de rest en in de weg rijdt, kon er wel om lachen we zijn gaan toeteren en zwaaien ook O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan