Het RF600/900 topic pt7: We like big butts and we cannot lie

Status
Niet open voor verdere reacties.
\
Kent iemand de klassieker onder de pc games 'Road Rash'?



ze zijn bezig met een nieuwe versie van het spel.
komt volgens mij eind dit jaar uit.

Oh? Nice! Even in de gaten houden dan..

Deel 1 was zoo vet. En als ik me niet vergis kwam de RF er ook in voor in verkapte vorm dan (ze hadden geen licensies voor de motornamen). Ik zal eens zoeken voor een bewijsplaatje. :)
 
Laatst bewerkt:
Die gleuven in combinatie dat bij de gegevens stond dat ie 900cc had... volgens mij bedoelden ze er de rf mee 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
U bent daar ook :? Gezellig *O*

Rijdt dit jaar weer mee met de motorrijders *O*
Helemaal jouw post gemist :$

Ik ben er alleen op het feest bij, hardlopen is mijn ding niet. Maar zal op het feest zelf wel even contact opnemen, kunnen we samen nog een biertje/ander drankje doen *O*
 
Yep! zijn idd in t achterlicht verwerkt. Geeft de bike nét ff een andere uitstraling.
True :) Heb het zelf ook wel overwogen, maar ik heb eigenlijk al genoeg aan de RF veranderd om het mijn fietsje te maken :) Motor is nu weg voor een grote beurt, en ik hoop hem vanmiddag weer op te halen *O*
 
Yay, mn kuipboutjes opschuren met een stiftborstel en boormachine. Daarna blanke lak erop en dik tevreden zijn met het resultaat :)
 
Zit te twijfelem of ik mijn bike te koop ga zetten om die oranje RF te kopen...
Vindt hem wel errug mooi.. :?
Kan ze niet allebei betalen. :N
 
Laatst bewerkt:
Zit te twijfelem of ik mijn bike te koop ga zetten om die oranje RF te kopen...
Vindt hem wel errug mooi.. :?
Kan ze niet allebei betalen. :N

mja das een dilemma, want je deelt ze niet uit, dan ben je je motor kwijt en dan is die oranje ook weg misschien, dan zie ik een groepje motoren aankomen op de mfmm zie ik jou er tussen op een een mountainbike :P
 
Laatst bewerkt:
mja das een dilemma, want je deelt ze niet uit, dan ben je je motor kwijt en dan is die oranje ook weg misschien, dan zie ik een groepje motoren aankoen zie ik jou er tussen op een een mountainbike :P

Heb ik wel vaker gedaan, mijn motor verkocht terwijl ik een ander (onder voorbehoud van verkoop eigen motor) gekocht had.
Als er dan een kijker kwam vroeg ik of de motor die dag ff voor mij vastgehouden werdt.
Motor verkocht en direkt belletje doen om de ander te kopen.
Is al 4 x goed gegaan. :Y

ff plaatje op zijn kop proberen:

full
 
Nou hoe dan ook we gaan het zien wat het gaat worden, en ik ben erg nieuwschierig wat je rf op gaat brengen!
 
Nou hoe dan ook we gaan het zien wat het gaat worden, en ik ben erg nieuwschierig wat je rf op gaat brengen!

Plaatje op zijn kop als bijlage gedaan en is ie toch weer gedraaid...
Mijn RF moet toch in de buurt van de 2000 opbrengen, ben niet van plan veel bij te leggen.
Maar ik moet er nog wel ff over nadenken.

Nee, het is nu 2 april dus de grap is voorbij in nu staat mijn plaatje natuurlijk verkeerd om zoals ik hem verstuurd heb ! _O-
 
Laatst bewerkt:
Plaatje op zijn kop als bijlage gedaan en is ie toch weer gedraaid...
Mijn RF moet toch in de buurt van de 2000 opbrengen, ben niet van plan veel bij te leggen.
Maar ik moet er nog wel ff over nadenken.

Nee, het is nu 2 april dus de grap is voorbij in nu staat mijn plaatje natuurlijk verkeerd om zoals ik hem verstuurd heb ! _O-

Ja ik denk dat als ik een andere motor zou kopen het ook een compleet andere zou worden, zoals een SV1000SZ of een Z1000 ofzo, maar ja die prijzen zijn niet leuk, en zolang ik zoveel moet betalen voor de stalling is de kans groter dat ik motorloos word ipv dat er een andere komt!
 
Volgens buienradar is het droog in den Haag. Ik zie het probleem niet :+

Zal je vertellen dat het nu gewoon super weer is hier, maar nu heb ik een ander probleem, ik ben op een andere manier aan het racen....

Had trouwens net een leuke bandit 600 gespot uit 1998, is nu al verkocht, maar das ook een leuk motortje, en die heeft niet zoveel kuipwerk en hij was 1500 euro, die durf ik wel buiten te zetten!

Maar goed ik loop weer effe naar de wc....
 
Zal je vertellen dat het nu gewoon super weer is hier, maar nu heb ik een ander probleem, ik ben op een andere manier aan het racen....

Had trouwens net een leuke bandit 600 gespot uit 1998, is nu al verkocht, maar das ook een leuk motortje, en die heeft niet zoveel kuipwerk en hij was 1500 euro, die durf ik wel buiten te zetten!

Maar goed ik loop weer effe naar de wc....
Let her rip baby!

De RF gaat tzt de deur gewezen worden dus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan