Het RF600/900 topic pt7: We like big butts and we cannot lie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo hallo heeft er iemand interesse in mijn dark smoke jet stream ruit van MDI. hij heeft er 1 seizoen op gezeten en ligt nu al een jaar in de schuur stoffig te worden. ik wil er graag 50 euro voor hebben incl. verzenden. staat ook op marktplaats en op de eerste pagina toen hij er nog op zat.

gr Rick

Is dat nou zo'n double bubble ruit ?
Ik kom hem op marktplaats niet tegen...
 
Hallo hallo heeft er iemand interesse in mijn dark smoke jet stream ruit van MDI. hij heeft er 1 seizoen op gezeten en ligt nu al een jaar in de schuur stoffig te worden. ik wil er graag 50 euro voor hebben incl. verzenden. staat ook op marktplaats en op de eerste pagina toen hij er nog op zat.

gr Rick

bevalt niet goed? :o wat ga je'r nu op zetten, terug naar origineel?
 
Afspraak gemaakt voor nieuw rubber, toch maar gekozen voor de Michelin Pilot Road 3.. Ben benieuwd!

Die Berik stickers op je kuipruit, kunnen die er nog vanaf?
 
:W Ik meld me hier maar ook weer eens even... al tijdje niet meer hier geweest :$

Ik heb een nieuwe job *O* Vrijdag begin ik gelijk al goed met een cursus aan de andere kant van het land... En dan de week daarop begin ik echt :Y Ben erg benieuwd hoe alles zal gaan verlopen. Komt vast goed.

Leuk motorweekend: Zaterdag, Routeverkenning van de batavierenrace :] en zondags' rijdt vriendlief de marathon van Enschede (spreker van de marathon achterop, 1e lopersgroep volgend)
 
:W Ik meld me hier maar ook weer eens even... al tijdje niet meer hier geweest :$

Ik heb een nieuwe job *O* Vrijdag begin ik gelijk al goed met een cursus aan de andere kant van het land... En dan de week daarop begin ik echt :Y Ben erg benieuwd hoe alles zal gaan verlopen. Komt vast goed.

Leuk motorweekend: Zaterdag, Routeverkenning van de batavierenrace :] en zondags' rijdt vriendlief de marathon van Enschede (spreker van de marathon achterop, 1e lopersgroep volgend)


*O* Gefeliciteerd meis ! *O*
Succes met je nieuwe job ! :Y
Nieuwe ronde, nieuwe kansen...
 
Laatst bewerkt:
Hé, Gefeliciteerd. Hopelijk brengt de nieuwe baan wat je er van hoopt! Succes, enne met de motor naar de andere kant van het land?
 
Hey mensen,

even een vraagje: Wat is jullie laadspanning, bij stationair en bijvoorbeeld 5000 toeren? Reden is dat mijn accu heb vervangen omdat deze versleten was maar ik meet nu op de klemmen 14.7 volt, zowel stationair als met verhoogd toerental. Nu lees ik op internet dat dit een normale laadspanning is. Klopt dit?
 
Zo, ik meld me ook weer ff! Heb m'n tas gepakt, morgen richting Duitsland! Ik hoop op een beetje redelijk weer, tis mijn eerste lange rit, ben benieuwd.
Hier nog leuke plannen voor t weekend?
 
Hé, Gefeliciteerd. Hopelijk brengt de nieuwe baan wat je er van hoopt! Succes, enne met de motor naar de andere kant van het land?


Thanksx

Nope. 1e werkdag direct met collega opstap die ik nog nooit gezien heb. Pak dan nog niet gelijk de motor. Wil wel vaker met motort naar het werk (als ik hele dag op kantoor zit) :Y naar klanten toe met motor lijkt me niet praktisch .
 
Thanksx

Nope. 1e werkdag direct met collega opstap die ik nog nooit gezien heb. Pak dan nog niet gelijk de motor. Wil wel vaker met motort naar het werk (als ik hele dag op kantoor zit) :Y naar klanten toe met motor lijkt me niet praktisch .

Kan ik me wat bij voorstellen. Maar gezien de file's hiero heb ik dat toch wel of en toe sterk overwogen. Ik denk ook niet dat mijn baas daar blij van wordt als ik voor de eerste keer bij een klant aankom in m'n motorpak. Maar bij een afstand van 20 km in 1uur en 55 minuten bijvoorbeeld, dan denk je toch was ik maar op een tweewieler, liefst de motor maar desnoods de fiets :/
Gelukkig moet ik niet zo vaak naar een klant en woon ik maar 2 km van m'n werk. Dat houdt dan wel in dat de motorniet voor woon werk verkeer wordt gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan