Het risico van winterrijden

botje

MF veteraan
8 jun 2002
2.344
0
Overal een mooie baan, uitgenomen 2 meter ijs in een bocht. Slechte daad van het ijsbochtje: enkele auto's beginnen slippen, 2 moto's beginnen slippen maar nog gered (in de gracht) en 2 tegen de grond (ik en een collega). En dit is slechts die die ik weet. Ik zit dus zonder vervoer, misschien toch maar een auto kopen en dit als een winterprojekt beschouwen :?

full
 
Laatst bewerkt:
Je kan er precies nog wel mee rijden , ziet er ook niet zo duur uit als je zelf iets kan , maar het is en blijft natuurlijk kut ;( , hoop dat je hem snel terug in orde krijgt :)
 
Op vrijdag 12 december 2003 16:23 schreef fourspeed het volgende:
zonde van je soez zelf niks?

ik snap het vehaal eigenlijk niet zo :?

Gewoon het lag nergens maar dan ook nergens glad, uitgenomen in 1 dom bochtje, goede baan => 2 meter ijs (wel een cm dik) => goede baan

En een aantal moto's tegen de grond natuurlijk. Auto hebben ook geslipt maar doordat het zo'n kort stukje ijs was is er geen enkele auto in de gracht gevlogen.
 
Dat ziet er niet goed uit ;( Ben je zelf nog helemaal heel?
Succes met het opknappen van je motor!

Met mij gaat het goed, enkel een verstuikte duim. Lang leve goretex, maar wel een aantal scheuren in me pak. Een collega is het minder goed af gegaan die heeft heel wat schaafwonden.

Op vrijdag 12 december 2003 16:25 schreef Genesis het volgende:
Je kan er precies nog wel mee rijden , ziet er ook niet zo duur uit als je zelf iets kan , maar het is en blijft natuurlijk kut ;( , hoop dat je hem snel terug in orde krijgt :)


Schakelsysteem afgebroken, stuur iets scheef (enkel dat uitstekend ding niet het balhoofd), en alle plastiek aan de linker kant naar de kl*ten.
 
k*t dat zuigt :( . Met jou gaat het goed, dat telt. Met enig geluk heb je je soez voor niet al te veel weer in bedrijf
 
Op vrijdag 12 december 2003 16:28 schreef botje het volgende:Met mij gaat het goed, enkel een verstuikte duim. Lang leve goretex, maar wel een aantal scheuren in me pak. Een collega is het minder goed af gegaan die heeft heel wat schaafwonden.
Gelukkig ben je zelf nog heel, hulde aan je pak!
Collega is minder fijn...
 
Nog een leuk (of eigenlijk minder leuk detail) 'k had voor de eerste keer een brik chocomelk meegenomen naar mijn werk in me rugzak. Alles uit mijn rugzak onder de chocomelk natuurlijk. GSM (ook naar de .... dus), papieren, portefeuille, ...
 
Nog een leuk (of eigenlijk minder leuk detail) 'k had voor de eerste keer een brik chocomelk meegenomen naar mijn werk in me rugzak. Alles uit mijn rugzak onder de chocomelk natuurlijk. GSM (ook naar de .... dus), papieren, portefeuille, ...

Ai dat is klote :( Dan ook nog met een brik (blik :? ) chocomel in je tas.

Ik zag het ijs al liggen bij mij in de straat dus ik dacht er niet eens aan om op de motor te gaan. Terwijl het helemaal niet zo koud was vanochtend.

nou veel succes met het herstellen.
 
Niet lullig bedoeld, maar misschien (ik zag je onderschrift) tijd om je rijverbod op te nemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan