Het risico van winterrijden

Jeez, da's mooi sh*t zeg! :(

Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen!
Kan je de weg beheerder niet aansprakelijk stellen?
 
Ik vraag me af hoeveel er eigenlijk tegen de vlakte gegaan zijn vandaag...
Als je nu van tevoren weet dat het glad wordt, maar het verraderlijke van dit jaargetijde is juist dat je dat nooit weet. Weer kan perfect zijn, weg kan goed zijn, en je komt een bruggetje of verkeerd bochtje tegen ----> huppakee, gaat je kuipje aan gort.
/all risk verzekerd, maar wil dat liever niet gebruiken. 8-)
 
Das klote Botje.. maarre.. als ik het zo bijhoud de laatste tijd; you can better quit your dayjob en kan je beter een schadeherstelbedrijf beginnen ;)

Succes ermee!
 
Als je nu van tevoren weet dat het glad wordt, maar het verraderlijke van dit jaargetijde is juist dat je dat nooit weet. Weer kan perfect zijn, weg kan goed zijn, en je komt een bruggetje of verkeerd bochtje tegen ----> huppakee, gaat je kuipje aan gort.
/all risk verzekerd, maar wil dat liever niet gebruiken. 8-)
En daarom altijd een pekelfiets zonder kuip.
Suc6 met het herstel enz.
 
Damn, das balen voor je...

Ik ben vandaag door het oog van de naald gereden geloof ik. Ik kom aan op school, aan de oprit van de parking is niks te zien. Ik rij over de parking naar de parkeerplaats voor motoren, parkeer mijn motor en zie vanaf daar de ene fietser na de andere (en ook een scootertje) onderuit gaan op die oprit. Ik ben toen even gaan kijken en het hele stuk was spekglad toen ik erover liep, maar er was niks van ijs te zien en ik had ook niks gevoeld :?
 
Ik vraag me af hoeveel er eigenlijk tegen de vlakte gegaan zijn vandaag...
Als je nu van tevoren weet dat het glad wordt, maar het verraderlijke van dit jaargetijde is juist dat je dat nooit weet. Weer kan perfect zijn, weg kan goed zijn, en je komt een bruggetje of verkeerd bochtje tegen ----> huppakee, gaat je kuipje aan gort.
/all risk verzekerd, maar wil dat liever niet gebruiken. 8-)

Tjah als je geen auto hebt en je motor is je enige vervoer, en dat weggetje ligt op de weg naar je werk dan moet je het brugje over, willen of niet ;)
 
ge waart nie de enige, ook op me bek gegaan, reed 20km/Hr. Rechter kuipdeel tdm geschaafd, spiegel kapot, pinker kapot. 300€. Daar gaat m'n eindejaarspremie.
 
Goeiemorgen het ziet er allemaal vrij erg uit maar is denk ik met ene beetje goed zoeken en enkele avonden iig weer goed rijdend de weg op te krijgen.
Enkele schaafwonden doen zeer maar die genezen ook wel weer.

al met al toch erg klote voor je en ik wens je dan ook succes.
 
Op vrijdag 12 december 2003 16:20 schreef botje het volgende:
(Afbeelding)


Zonde van de fiets..maar ik zal ff rekenen voor je

Schakel pook +- 70 euro
linkerkuip laten opknappen bij karros,nl (aardige gozer) 300 euro schat ik dus geschuurd en in grondlak (of ff op zoek naar 2ehands kuipdelen ..is goedkoper denk ik)
Spuiten , kleurcode opzoeken, 400 euro schat ik

Dus +- 700 800 euro en als je het zelf doet.. 150 eur (spuitbus materiaal maar wordt natuurlijk nooit zo mooi..Kuip kun je reperaren met soldeerbout (beide kanten) Dat heb ik laatst ook gedaan werkt prima en ergens anders zag ik iemand wat reppen over een koffieroerstaafje..verder beetje plamuur erop schuren tot je erbij neer valt want als je spuit dan zie je elke oneffenheid..Maar je kan ook zo'n skistrip kopen waar ze skies mee repareren ff aansteken en erin laten vallen..

Ik zou op zoek gaan naar 2e hands onderdelen..

Mooie fiets trouwens..ook met gras, wat vond die buffel nou van dat gras?


O ja en 2 euro voor de chocomel..Maar man je moet ff geschrokken zijn als je daar de tijd voor had! Mijn persoonlijke nachtmerrie ...

 
Laatst bewerkt:
Oei, Botje das vele minder goed nieuws '(
Maar al goed heb jij niet zoveel hé!Een motor is nog altijd te maken of vervangbaar en een menselijk lichaam niet, je moet het zo pakken!
En veel succes met het terug opbouwen van de motorfiets.

Greetz
Kenny
 

ja ik weet het

heb vanochtend de motor wezen ophalen:

Schade:
kopkuip kapot
linker kuipdeel kapot
inzetstukken kapot
schakelset kapot
achterste lichtunit
en waarschijnlijk nog wel een hoop, zaken die ik ga zien als hij gedemonteerd is

'k zal alvast een goede soldeerbout zoeken, een hoop epoxy en wat 2de hands kuipdelen, misschien zal hij klaar zijn voor volgend seizoen, maar moet ondertussen wel eens uitkijken voor een auto (of een moto op 4 wielen ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan