Het schijt lekker op 1 hoop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ries1

MF veteraan
9 nov 2002
1.501
19
Stampersgat
Jullie kennen misschien wel de uitdrukking: Het schijt bij jouw altijd op 1 hoop :+
Nou bij mij hebben ze een grote hoop neergelegd :}
Gisteren mijn ouwe RF900R verkocht en van een particulier deze R6 gekocht.

full


Kijk maar naar deze kilometerstand !
full

full

full

Samen met SandeR6
full

Deze motor is van Oktober 2002 en is gekocht voor het bedrag van......(durf het bijna niet te zeggen)....8500,- euro :+
Nu ga ik een stukkie rijden, veel plezier allemaal!

Ries1
 
wow lekkerding. ik had ook zulke mazzel bij het kopen van mijn schakel. nieuwprijs was 3000 euro en ik kon een 2e handse kopen die 2 weken oud was en 291 km had gelopen voor 2400 euro. kwas 3e eigenaar ook nog :+ 1ste was een kerel van 65 en de 2e kon niet schakelen |(

Kan je zo'n R6 ook terugvoeren naar 25kw? waarschijnlijk een beetje duur voor op me 18e maja dan hoef ik op me 21ste geen andere te kopen :)
 
Mooi ding!! :]
Valt me alleen één dingetje op. Met die kmstand ligt er wel al een vervangingsset banden op. MSP, toch? Tenzij de koper die meteen heeft laten wisselen bij aankoop.

Lekker hé, die hotcam :P
 
Mooi ding!! :]
Valt me alleen één dingetje op. Met die kmstand ligt er wel al een vervangingsset banden op. MSP, toch? Tenzij de koper die meteen heeft laten wisselen bij aankoop.

Lekker hé, die hotcam :P

zijn toch gewoon standaard pilot bandjes?
die zitten er origineel op.


maar mooie fiets !! goed bezig.
snap alleen die vorige eigenaar niet. stuurdemper, uitlaat, handvaten en dan nog geen 500km ermee rijden en em dan nog verkopen voor zo weinig
was zeker een echte liefhebber |(
 
1ste was een kerel van 65

Eerste eigenaar is altijd een "vijfenzestigplusser"

PRACHTIG ding...geile dempers ook.
Prijs lijkt me toppie voor NL.

Vraag me alleen af hoe je het klaarspeelt om maar 500 km met zo'n ding te rijden.
"Teruggedraait"?
 
Mooi ding!! :]
Valt me alleen één dingetje op. Met die kmstand ligt er wel al een vervangingsset banden op. MSP, toch? Tenzij de koper die meteen heeft laten wisselen bij aankoop.

Lekker hé, die hotcam :P

De 1e eigenaar is iemand die eerst een Fireblade had en absoluut niet kan rijden.
Hij had de Blade binnen 500 km total-loss en van het verzekeringsgeld heeft hij deze gekocht. Hij dacht, het is maar een 600, deze is niet zo fel. Om met zijn eigen woorden te spreken, een hakketakding. Nu is het een ventje die een beetje teveel geld heeft en gelijk bij de aanschaf er vanalles op heeft laten zetten.
Hij wilde er vanaf. Aan een vreemde vroeg hij 10000 euro en voor een bekende was het onder de 9000., ik bood 8500 en dat vond hij goed :+ . De kilometerstand is de echte stand (492 bij ophalen).
Hij was vorige week bij Safe Rotterdam (komtie vandaan) en iemand bood 9500 en dat deed hij niet, hij had haar aan mij beloofd.
En idd die hotcam klinkt geweldig.
Morgen gaat er een alarm op (moet van de verzekering).

Ohja, deze banden zijn gewoon de eerste banden (pilots), zelfs de nopjes zaten er nog op.
Ries ;)
 
Gefeli; erg mooie motor voor een erg mooie prijs!!! Alleen wel erg saai dat je nu geen extra'tjes meer hoeft te kopen zeker?? ;) :+
 
Gefeli; erg mooie motor voor een erg mooie prijs!!! Alleen wel erg saai dat je nu geen extra'tjes meer hoeft te kopen zeker?? ;) :+

lekker makkelijk :+
Ik ga de 25e op de motor naar Oostenrijk, hoef ik iig niet in de stress te zitten dat mijn spullen niet op tijd binnen zijn. ;)
 
Ik heb in 1997 eens een 2 jaar oude (1995) Suzuki GSX1100R gekocht met alarm en een km stand van maar liefst 107km u leest het goed 107!! Deze heb ik toen gekocht voor 18.500 gulden bij Hoes in Rijen en heb er 5000km en ingeruilt bij safe Barendrecht op een nieuwe blade '97 voor 21.500 gulden. U ziet dat er wel meer mensen mazzel hebben gehad de suz was gelijk verkocht bij safe (geen showroom niks gelijk verkocht) De Gsx was voor mij de eerste motor die ik kocht iedereen rade mij dit af want toen (1997) met 156 pk op straat was erg veel! maar heb er veel plezier mee gehad maar hij was toch iets te log voor iemand van 75 kg! :]
 
Mazzelpik, *D ik kocht de mijne met 900 km op de teller, 2 jaar oud!!!!
Een loopspoor van nog geen 2 cm op de banden, maaruh wel wat duurder als die van jou en helemaal origineel.
Geluk ermee :]
 
:P :P :P :P

Dat is 1 van de 2 motoren die ik hierna wil hebben. Deze of de gsx-r750
Zeker wel wat anders dan de RF :?
 
Vette bike hoor :}

Maar weet je waarom hij zo goedkoop is, hij heeft zijn 1000km beurt nog niet gehad, en die zit er al over 500 km aan te komen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan