oke, jij snapt het echt niet.En de accessoires werken enkel even tijdens het starten.
Maar die zelfborgende moertjes gaan maar niet zo los!
Dat is nog maar de vraag, de borgende gangen van die moertjes zitten er maar amper op zo te zien.
Hij heeft wel alles uit de 1001 elektro-assortimentsdoos op 1 motor toegepast.tussen de voedingsdraad vh contactslot zat een kroonsteentje op deze motor
tussen de voedingsdraad vh contactslot zat een kroonsteentje op deze motor
oke, jij snapt het echt niet.
De startmotor ligt met een hele kleine weerstand aan massa, dus de spullen die daar aangesloten zitten, staan wanneer er niet gestart wordt in serie met de startmotor. Wanneer er gestart wordt staat er geen tot nihil spanningsverschil over de aansluitingen.
Dat is geen engelandsche XT met engels schroefdraad.Eindelijk fatsoenlijk beeldmateriaal posten....
Eindelijk fatsoenlijk beeldmateriaal posten....
Dus de accessoires vallen uit als er gestart wordt?oke, jij snapt het echt niet.
De startmotor ligt met een hele kleine weerstand aan massa, dus de spullen die daar aangesloten zitten, staan wanneer er niet gestart wordt in serie met de startmotor. Wanneer er gestart wordt staat er geen tot nihil spanningsverschil over de aansluitingen.
doe dat dan ook niet
en zo zitten ze
Nee, tijdens het starten werken ze juist helemaal niet. Daar buiten hebben ze hele slechte massa.En de accessoires werken enkel even tijdens het starten.
Ik kan op de foto niet zien waar de massadraad van de accessoire aansluiting naar toe gaat. Kennelijk zit dit die ook aan het relais.Nee, tijdens het starten werken ze juist helemaal niet. Daar buiten hebben ze hele slechte massa.
Edit: beetje late reactie; is al uitgebreid besproken, zie ik nu.
Is dat wel een massadraad? Zolang je niet start en niet zwaar belast staat daar 12 volt totdat je de startknop bediend, dan wordt het 0 volt.Ik kan op de foto niet zien waar de massadraad van de accessoire aansluiting naar toe gaat. Kennelijk zit dit die ook aan het relais.