Het SP Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren de 600rr bobines gemonteerd. Toch nog wel ff een klusje met name de voorste bobine is een b*tch om te verwijderen. Sfeer impressie plaatjes
full

full

Voorste oude bobine 300 gram tov 121 gram per penbobine toch weer een dikke 360 gram winst.Yeaaahhh
Bougie met vaste tip getravestieteerd naar bougie met losschroefbare m4 tip...zodat ie toch op de penbobine past.
full

Snik, de lege plek op het subframe..
full

Gemonteerd en wel de achterste cilinder.
full

full



Ik merk niet veel van deze mod en dat is dus een goed teken, ja de achterfairing gaat wat makkelijker los omdat je deze niet meer zo over de oude verwijderde bobine hoef te buigen.
Maar om nou te zeggen 10pk extra, nee dat niet...
 
Laatst bewerkt:
Wauw, een officieel werkende en nuttige mod erbij! :} Dat was even geleden! Natuurlijk wist OB6D dat het zou werken, maar ja, dat afmaken .. :+
 
Jaja.... Sinds afgelopen zondag op 30% nitro dat is na het inrijden. Gelijk koppeling gesloopt dus maar een tweeversnellings bakkie gekocht.... Binnen kort eens mijn gps horloge erop binden om de snelheid te bepalen...

Wij willen foto's zien!!!
 
deze week 2 dagen emt de sp naar werk geweest. mijn vrouw klaagt dat ze uit bed geschud wordt als ik hem beneden start _O- zullen de buren ook wel gaan klagen.(mijn garagebox beneden zit tussen 3 flats in :)
 
Wauw, een officieel werkende en nuttige mod erbij! :} Dat was even geleden! Natuurlijk wist OB6D dat het zou werken, maar ja, dat afmaken .. :+

Nee, da's wat anders collega.
Ik heb deze:
images


En dan vervalt OOK deze:
a20792b12561eb1b153ad_m.JPG


Ergens aan beginnen is nog wel leuk, maar dan... tsja da's ooit op school al begonnen, zal ook wel niet meer verbeteren... :o
 
Goed bezig Tuurio. En je hebt ook de Durbahn airbox zie ik. :)

Talking about airboxes... Ik heb die replica van SP1R overgenomen en het lijkt dat de box voor een sp1 niet op een sp2 past. Als ik hem er zo inknikker dan ligt het lipje vrij van het frame op ongeveer 1 cm. Heb ik dus weer een projectje.... eigen airbox maken.
 
Heb trouwens nog een aanschaf gedaan afgelopen week!!!! Een nieuwe race overall! Als ie binnen is zal ik wat foto's maken! Hij is in de nieuwe castrol kleuren. Leek me wel kek. Maar kan ook ontzettend slecht worden. Zo ver wel een echte aanrader:

www.mijnmotorpak.nl

Alle kleuren en maten die je maar kan verzinnen! Kwalitiet zag er ook erg goed uit
 
Laatst bewerkt:
Heb trouwens nog een aanschaf gedaan afgelopen week!!!! Een nieuwe race overall! Als ie binnen is zal ik wat foto's maken! Hij is in de nieuwe castrol kleuren. Leek me wel kek. Maar kan ook ontzettend slecht worden. Zo ver wel een echte aanrader:

www.mijnmotorpak.nl

Alle kleuren en maten die je maar kan verzinnen! Kwalitiet zag er ook erg goed uit

Foto's, Foto's , Foto's !!!
 
Talking about airboxes... Ik heb die replica van SP1R overgenomen en het lijkt dat de box voor een sp1 niet op een sp2 past. Als ik hem er zo inknikker dan ligt het lipje vrij van het frame op ongeveer 1 cm. Heb ik dus weer een projectje.... eigen airbox maken.

Nee vlgns mij klopt dat, als ik het me goed herinder je moet voordat je die box erin gooi iets omdraaien, of een klemmetje wegbuigen. Die van mij "rust"ook niet helemaal op het frame.
SP1 box past wel in SP2, maar SP2 box past niet in SP1..EDIT; even opgezocht SP2 box past ook op SP1 maar SP1 box past niet op SP2.
SP2 heeft versterkt frame achter balhoofd waardoor de airbox van een SP2 dus kleiner is.
full

full
 
Laatst bewerkt:
Heb trouwens nog een aanschaf gedaan afgelopen week!!!! Een nieuwe race overall! Als ie binnen is zal ik wat foto's maken! Hij is in de nieuwe castrol kleuren. Leek me wel kek. Maar kan ook ontzettend slecht worden. Zo ver wel een echte aanrader:

www.mijnmotorpak.nl

Alle kleuren en maten die je maar kan verzinnen! Kwalitiet zag er ook erg goed uit
Ow ik ben wel benieuwd. ik heb de site al eens eerder gezien, maar ik ben een beetje bang dat het niet echt mooi spul is.

laat even weten wat jou ervaringen zijn
 
Ben zeer benieuwd. Een mooi castrol pak zou mij ook wel aanstaan voor die prijs. Met de vlammetjes van 2000 natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik anatomisch overantwoord in elkaar zit en er toch een pak op maat gemaakt moet worden.

Heb trouwens nog een aanschaf gedaan afgelopen week!!!! Een nieuwe race overall! Als ie binnen is zal ik wat foto's maken! Hij is in de nieuwe castrol kleuren. Leek me wel kek. Maar kan ook ontzettend slecht worden. Zo ver wel een echte aanrader:

www.mijnmotorpak.nl

Alle kleuren en maten die je maar kan verzinnen! Kwalitiet zag er ook erg goed uit
 
Laatst bewerkt:
Nee geen duurbahn, Turnone uit Austalie vorige week ook meteen maar een carbon snorkel besteld bij hem. Zat er al een tijd tegenaan te hikken, maar ik MOEST hem hebben.....
Er staat mij iets van bij dat die snorkel van Turnone niet zo mooi is als die van Durbahn? Meen er ooit eentje op eBay gezien te hebben...
 
Er staat mij iets van bij dat die snorkel van Turnone niet zo mooi is als die van Durbahn? Meen er ooit eentje op eBay gezien te hebben...

Deze ?
full

full


Enige dat ik weet van de Durbahn is, dat je problemen krijgt met je stuuruitslag omdat het een directe HRC copie was. je voorvorkpoten raken de snorkel bij volledige stuuruitslag.
 
GEZOCHT:
Honda SP1 zilver of donkere kleur of SP2 met weinig km (rond de 20.000)
Liefst met undertail, sportdempers en onderhoudshistorie.
sp1 max 5000€ sp2 6000€
 
Ben zeer benieuwd. Een mooi castrol pak zou mij ook wel aanstaan voor die prijs. Met de vlammetjes van 2000 natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik anatomisch overantwoord in elkaar zit en er toch een pak op maat gemaakt moet worden.

Nou ik heb me het pak dus laten aan meten bij die jongen thuis. en de voorbeelden die daar had liggen waren erg mooi. hij had ook een paar crash pakken liggen en die zagen er niet slecht uit ( lees in 1 stuk). Ik heb ook een modelletje dat niet echt de paspop van dainese kan geweest zijn dus het leek een oplossing en voor dat geld!!!!
zo snel als ik wat binnen heb zal ik het posten ik heb nu alleen nog maar de aanbieding met wat aangepaste plaatjes erop... vol verwachting klopt mijn hart. krijg hem met 4 a 5 weken binnen en jullie zullen de eerste zijn die hem zien.

OOOOHHHH,
Ik heb ook een paar A123 batterijen besteld. accutje bouwen met een carbon huisje... het word toch winter. Baterijtjes 90 euro voor 10 stuks incl verzend kosten. met behuizing moet ik voor een fatsoenlijke prijs een accutje kunnen bouwen van een laag gewicht.

Laters maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan