Het SRAD topic #17 Zomerpeen en waterballen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super biker 2011 is ook wel een goede dvd. Die heb ik net gebrand.
Ben nu Closer to the Edge aan het down loaden.
Kan ze nu van Avi naar dvd omzetten. Kijkt beter op de Tv .
 
Super biker 2011 is ook wel een goede dvd. Die heb ik net gebrand.
Ben nu Closer to the Edge aan het down loaden.
Kan ze nu van Avi naar dvd omzetten. Kijkt beter op de Tv .

Met welk progje!? En meerdere bestandsindelingen?
 
Laatst bewerkt:
:^

Bij Xenon die af-fabriek is ingebouwd, is een automatische hoogteregeling in gebouwd. Bij aftermarket Xenon is dat niet.

Ben niet de enige dus :P
En idd, die hoogte regeling is er niet voor niets.

ben ik het helemaal mee eens.
ze zouden er eens voor moeten gaan bekeuren.

Mja, op de auto kan het nu wel, op de motor geloof ik (nog) niet.

Hey allemaal,

Een vriendin is op zoek naar een (haar eerste) motor en is langs een srad uit 98 gekomen. Zijn er buiten de gebruikelijke kwaaltjes nog dingen waar bij dit model op gelet moet worden tijdens een proefrit? Misschien dat we van de week even gaan kijken en dat ik er een rondje op doe.

Gaat overigens om deze:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/486492522-suzuki-gsxr-600-bouwjr-1998.html

Alvast bedankt.

Niet (alleen) om mijn eigen fiets te promoten maar hou er wel rekening mee dat dit wss van die bami kuipen zijn die eigenlijk slecht passen en bij een val breken ipv buigen.
Vind overigens persoonlijk die nr plaat geen porum, dat doe je op een chopper.

De mijne staat te koop voor 1850 ;)

op schade dit is een hongkong bami kuipen set dus goed kijken naar de stuuruitslag nokken.
en ofdat deze kuipen een beetje fatsoenlijk passen.
goed luisteren naar het rammelen van de naks.
voor de rest de gebruikelijke dingen

Wat hij zegt idd, die kuipen gaan er meestal alleen op als de originele in de puin liggen.

Roy heeft nog een leuke S rad staan voor je.

;) Thanks :)

ThanksTja mevrouw wilt graag zwart/wit, gevaarlijk onderwerp haha :+

Edit: Roy uit de openingpost (ff voor de beeldvorming ;p)? Wat is de vraagprijs?

De mijne is origineel blauw-wit en dus 1850 ;) Als je die ander voor 2000 mee kan nemen is dat al wel een erg scherpe prijs lijkt me.

Heb de link gestuurd, dank. Hoeveel km is nog te doen op een srad? Nette prijs btw.

Thanks voor het spammen heren, ik lag net lekker de 100m bubbelbad hangen te doen ;)
Oud buurman van me had er 130.000 bij slecht onderhoud op staan toen hij plofte.

130 duizend dan is het meestal wel over met het beestje.
maar er zijn onderdelen genoeg.

Ghehe, ik zou eigenlijk eerst eens verder moeten lezen en dan alleen :^ posten :P
 
Hey allemaal,

Een vriendin is op zoek naar een (haar eerste) motor en is langs een srad uit 98 gekomen. Zijn er buiten de gebruikelijke kwaaltjes nog dingen waar bij dit model op gelet moet worden tijdens een proefrit? Misschien dat we van de week even gaan kijken en dat ik er een rondje op doe.

Gaat overigens om deze:
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/486492522-suzuki-gsxr-600-bouwjr-1998.html

Alvast bedankt.

Ik zou eerst eens achter de motor gaan staan even kijken of hij recht is
Kan door de foto komen maar hij lijkt krom
Ook de seatcover lijkt niet goed te passen
Ook even kijken of de remschijven nog recht zijn
 
En Boy heb je het gevonden???Ik heb die Closer to the Edge binnen.Alleen nog even branden. In Engeland kunnen ze goed rijden ,dat gaat flink hard daar.

Heb nog niet gekeken. Maar dat komt van de week wel. Heb morgen een examen (over geweldsdelicten-Strafrecht-Strafvordering), dus moet even de boeken in vandaag. Eigenlijk is het allemaal parate kennis, maar dat moet er wel uit komen morgen. Even opfrissen dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan