Het SRAD topic #20: Sweet meat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- hahahaha als ik met me linker wijsvinger in me koppeling knijp doet het pijn.....
heeft u een pilletje voor me dokter?





:+

maar idd op deze manier van je circuitangst afkomen zegt denk ik meer over patient dan over de dokter.... :P


Haha... Je moet 'm zien met deeg!? ;) :9

Maar de manier om van je circuit-angst af te komen, is GEWOON DOEN! Man the fuck up, get on the bike and open that throttle! })


Ow ja, ook goedemorgen.... :9
 
_O- hahahaha als ik met me linker wijsvinger in me koppeling knijp doet het pijn.....
heeft u een pilletje voor me dokter?





:+

maar idd op deze manier van je circuitangst afkomen zegt denk ik meer over patient dan over de dokter.... :P
Even een morfine pilletje erin voel je er niks meer van

Bijkomend voordeel als je wel valt dan voel je er ook niks van :+
 
Haha... Je moet 'm zien met deeg!? ;) :9

Maar de manier om van je circuit-angst af te komen, is GEWOON DOEN! Man the fuck up, get on the bike and open that throttle! })


Ow ja, ook goedemorgen.... :9

Hahaha met deeg.... :?

Gelukkig ben ik idd van het type niet lullen maar vlammen! ;)

Even een morfine pilletje erin voel je er niks meer van

Bijkomend voordeel als je wel valt dan voel je er ook niks van :+

hahaha klinkt goed! kan je een receptje uitschrijven.... :P
 
Zo, gisteren sinds tijden weer naar buiten geweest op het werk. Lekker op de motor gezeten. Eens kijken of dat ging. Nou dat ging best! :Y
Nou is dat natuurlijk een 'comfortabele' BMW en geen SRAD, maar toch. Het gaat de goede kant op! *D
Moet nog twee weken en dan heb ik vakantie. Eerst een goed weekje naar Hongarije. Maar als we dan terug zijn... Dan kan ik eindelijk weer eens op de Suzuki kruipen!

Ga trouwens ook naar de motorbeurs in Milaan in november. Dat is zeg maar de oppervlakte van de Motorbeurs in Utrecht, maar dan keer tien...!
 
Laatst bewerkt:
Zo, gisteren sinds tijden weer naar buiten geweest op het werk. Lekker op de motor gezeten. Eens kijken of dat ging. Nou dat ging best! :Y
Nou is dat natuurlijk een 'comfortabele' BMW en geen SRAD, maar toch. Het gaat de goede kant op! *D
Moet nog twee weken en dan heb ik vakantie. Eerst een goed weekje naar Hongarije. Maar als we dan terug zijn... Dan kan ik eindelijk weer eens op de Suzuki kruipen!

Ga trouwens ook naar de motorbeurs in Milaan in november. Dat is zeg maar de Motorbeurs in Utrecht, maar dan keer tien...!

Ben na een dagje Utrecht al verrot laat staan na 10 dagen :P
 
Ben na een dagje Utrecht al verrot laat staan na 10 dagen :P

Ik ga ook niet tien dagen... Gewoon een dag.
Zaterdag heen vliegen, dagje in Milaan. Zondag naar de beurs en direct door naar het vliegveld.

Dan ben je ook gaar... :Y
 
Ik ga ook niet tien dagen... Gewoon een dag.
Zaterdag heen vliegen, dagje in Milaan. Zondag naar de beurs en direct door naar het vliegveld.

Dan ben je ook gaar... :Y

Pa en ik doen echt elke gang links en rechts, mag graag neuzen. Dus in 1 dagje ga ik niet alles zien en dan baal ik als ik later lees wat ik gemist heb :P

Ik wilde het niet zeggen... O-)

Daarom doe ik het wel ;)
 
Hebben jullie een punt,
T is nog naar voor een paar maandjes, dus dat scheelt.


Welkom met je SRAD :W *O*


Het punt is dat je hele financiële leven en ook toekomst in 2 seconden voorbij kan zijn :Y

Reken eens uit hoeveel seconden er in een paar maanden of als jij op je SRAD zit ;)

Onverstandige jonge man ;)
 
Ik ga weer verder om mijn GSX1400 remklauwen schoon te maken in deze hitte :P

Denk toch dat ik de seals en stofrubber ga vervangen eentje was al....alalalalala :+

Kan de zooi wel invetten maar 70 euro is mij geen dubbel werk waard 8-)

Alles staat nu fijn te weken in de Dasty *O*
 
Laatst bewerkt:
Nog 27 posts.... Ik ga zo de nieuwe OP maar eens ff in orde maken...

Iemand nog een idee voor een leuke pakkende titel?
 
Zo alles is weer schoon nu net als nieuw.Tja alle olie seals zijn in perfecte conditie behalve 2 stof seals die zijn wat gedeukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan