- 12 mei 2008
- 38.729
- 7.754
Heb twee maanden geleden mijn accu en spanningsregelaar vervangen bij Topmoto in Apeldoorn en mocht dik € 400 aftikken, slik. Had de motor pas een maandje dus kwam vrij onverwachts.
kom voortaan maar langs mij dan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb twee maanden geleden mijn accu en spanningsregelaar vervangen bij Topmoto in Apeldoorn en mocht dik € 400 aftikken, slik. Had de motor pas een maandje dus kwam vrij onverwachts.
Ik ben er +/- ook na een maand achter gekomen maar ik heb nog een half jaar garantie op die motor. Beter dat ze 't hele zooitje maar vervangen wat er defect aan is.
Bokken.. tsja dat komt mij ook bekend voor..
nope, helaas niet
Okay. Ik vermoedde al zo iets.
Zoals ik al eerder aangaf in mn vorige bericht beweerd de monteur dat de regelaar goed is. Na aandringen gaat ie em toch warm doormeten. Beetje verontrustend dat de monteur dat eigenlijk zelf niet weet.
Zijn die regelaars zo verschrikkelijk duur o.i.d.?
Aaah. Klinkt verdacht veel op mijn probleem.
Voor mij klinkt het dan ook logisch dat je de regelaar "warm" doormeet en niet als ie koud is. Ervaring mee? Of maak ik nu een hele rare veronderstelling?
Stator? Dit staat gerelateerd aan de dynamo o.i.d.?
Ik ga er wel van uit dat ze elk stekkertje dat ze los halen opnieuw en goed aansluiten.
Anders begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken.
Geniaal idee trouwens van die fan op je regelaar.
Is toch gewoon een computerkast fan??
stator = dynamo.
Ja, ze controleren wel of die stekker behuizingen goed vastzitten, maar als er een messing stekker paartje (mannetje vrouwtje) los zitten gaat de boel vonken en ontzettend warm worden, dan smelt de behuizing en gaan de anderen ook slechter geleiden (door t gesmolten plastic) en worden ze warm en en en en en
Ja gewoon van een voeding ofzo. Heb het geschakeld staan op mn achterlicht.
mijn gsxr wordt eigenlijk nooit erg heet.. ik heb 2 ventilatoren op de radiator, die ik aan en uit kan zetten. de bike zelf komt nooit boven de 100 graden uit, als ik "normaal" stunt blijft ie zelfs rond de 90. voor die 100 graden moet ik wel echt gek doen.. zou dat ook schelen voor de spanningsregelaar? dat de bloktemperatuur net wat lager is. O en er stroomt natuurlijk wat meer lucht dan omdat die ventilatoren draaien..
das wel veelHeb twee maanden geleden mijn accu en spanningsregelaar vervangen bij Topmoto in Apeldoorn en mocht dik € 400 aftikken, slik. Had de motor pas een maandje dus kwam vrij onverwachts.
Wanneer heb jij dat dan?
Kilometerstand?
ow, ja dan zal dat er wel mee te doen hebben..
Bij 36000 staat de voorvork op t onderhoudsschema. Als ik jou was zou ik dan de olie (laten) vervangen.
Vette kans dat het eerder niet gedaan is trouwens.
edit: of meteen met de kettingset als je dat binnenkort gaat doen!
Iemand die mij kan helpen aan wat?
Opzoek naar koppelingsdeksel en topkuipje rechts! Zie foto:
[afbeelding]
Heb je wat liggen dan hoor ik het graag, moet in goede staat verkeren en zwart zijn.
Ze kunnen het vast voor je bestellenWeet iemand of je kappen in kleur bij de dealer kan kopen ? ik ben namelijk ook op zoek naar 2 kapjes
ik heb nog wel een hyperpro achter schokker en een voorvork met hyperpro veren voor weinigOlie deden ze elk jaar voordat de motor de winterstalling in ging.