Het Suzuki GSX-R600 topic deel 30!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je achter knipperlichten? Zoja dat heb ik ook.

Dat bedoelde ik ja:)

21l0kxz.png
 
Ik kan het niet goed zien op de foto maar bij zit het juist iets aan de bovenkant. Zal er binnenkort even een foto maken.
 
Ik ben ook weer aanwezig! En mag ik in de OP?

gsxr 600 K6
full


Mods:
- Donkere double bubble kuipruit
- Korte kentekenplaathouder
- Smoke knipperlichten
- Yellow headlight (niet op foto)
- Gepolijste velgrand
- Witte bandenletters

To do:
- Pazzo rem-&koppelingshendel
- Vol vermogen
- Akra of Yoshi
 
Laatst bewerkt:
Gelijk een vraagje. Tijdens het rijden gaat wanneer de motor warm is mijn FI melding knipperen. Wanneer ik dan thuis het truukje wil doen om hem uit te lezen is de FI melding weer verdwenen. De melding komt dus steeds pas na +/- 15 minuten. Dus hoe kan ik dan weten wat er aan de hand is? Hoe doen ze dit bij de dealer?
 
meteen stoppen wanneer die melding brand en dan controleren..?

Ik zet je zo in de OP
 
Vanmiddag(/avond :+ ) mn k1 voorzien van verse voorvorkolie en keerringen :9

RKhWcwx.jpg

XeKAuoZ.jpg

ekte SKF green keerringen.... maand ofzo op gewacht.. Kut italianen :+
Direct merkbaar in stuurgedrag.. veel duidelijkere feedback :)
 
Iemand interesse in een Bazzaz Z-fi systeem voor alle gsx-r600/750 van 2006 tot nu?
Systeem is nieuw, nog nooit gebruikt en compleet.
Pm maar
 
Oh shit, kut iphone.. Maar wanneer ik het contact uit heb gezet om vervolgens snel uit te lezen is de melding al weer weg..

Je moet het contact ook niet uit zetten. Als je in dealer modes wil uitlezen moet de melding in je dashboard staan. Anders heb je een computer + software nodig om de memory meldingen uit te lezen.
 
Na de vakantie deed mijn motor raar. Viel steeds uit bij het stoplicht/rotonde. Vorige week is die gemaakt, er zijn 4 bougies vervangen en nu rijdt die gelukkig weer goed. Kosten, € 184 was namelijk 2 uur arbeid, is dit normaal? Wel heel blij dat die weer goed rijdt.
 
Nee, ze zouden er naar kijken en bij grote kosten bellen maar dit viel niet onder grote kosten zeiden ze, tja wat kan je dan nog doen. Ben zelf a technisch.
 
Je moet het contact ook niet uit zetten. Als je in dealer modes wil uitlezen moet de melding in je dashboard staan. Anders heb je een computer + software nodig om de memory meldingen uit te lezen.
Lijkt me toch dat de motor niet meer moet draaien wanneer je dit doet.. Vandaag kwam de melding na ongeveer 25 minuten rijden weer tevoorschijn. Bij thuiskomst de motor uitgezet dmv de killswitch (dus het contact niet uitgezet!!) toen gelijk proberen uit te lezen, en weer gaf ie C00 aan.. Geen foutmelding dus.. :?
 
Waarom moet de motor niet draaien wanneer je dat doet?
 
Nee, ze zouden er naar kijken en bij grote kosten bellen maar dit viel niet onder grote kosten zeiden ze, tja wat kan je dan nog doen. Ben zelf a technisch.

Dan valt er weinig te klagen toch :)
rits bougies is 40euro normaal. Maar 50euro ofzo is ook niet vreemd, en als je dat ding daar neer gezet hebt met het bericht: hij doet t niet, fix maar. Dan kan ik me wel voorstellen dat ze wat tijd met onderzoeken kwijt zijn, a 70euro per uur..

2uur werk is dan 140euro, en dan de rest voor de bougies.

Niks vreemds aan toch :)

enige wat je nog zou kunnen vragen is wat ze precies allemaal gecontroleerd hebben in die tijd.. :)
 
Waarom moet de motor niet draaien wanneer je dat doet?
euh... tja... maar je moet sowieso de killswitch uit hebben staan om de dealer mode in te gaan toch..?
En hebben jullie enig idee wat t zou kunnen zijn dat na 25 minuten pas fout gaat? Hij wordt niet abnormaal heet ofzo verder.
 
Nope, ook met de killswitch in de run stand kan je gewoon kijken wat de c-code is. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan