Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Angry; vette bike --> heb precíes dezelfde!! Zal ff een fotooke van die van mij posten.. is overigens k4 model, bouwjaar 2004. Je zult hem wel net als mij in 2005 (alszijnde een 'overjarig model') nieuw hebben gekocht... Fijn machientje he! Heb je ook een Yoshi Tri oVal erop liggen (een rvs?) grzz ivo

[afbeelding]

Ik heb hem zelf pas vanaf januari in mijn bezit. Ik heb inderdaad een yoshi tri oval met compleet systeem vanaf het blok. Een compleet systeem dus.
Verder heb ik nog niet zoveel kunnen rijden maar wat ik gereden heb bevalt me prima :Y
Ik heb er verder wavedisks opzitten met stalen remleidingen. Velgen voorzien van rim striping, zelfde kleur als de R.
Het enigste wat ik er nog op wil maken zijn de crashprotectors van Suzuki.
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag de knoop door gehakt :P en vandaag m,n oude 750 k4 achter gelaten bij de dealer ;(
Maar Vrijdag de K6 750 ophalen *O* *O* *O* *O* heb er zin in :9~ :9~
 
Iemand nog spiegels over van een K3/K4 die te koop zijn tegen "normale" prijs zonder al te veel krassen erop ?
 
Thanks :) maar ben idd specifiek op zoek naar k3/k4 spiegels.

Op markplaats staan ze goedkoop maar vol krassen helaas en spuiten word het ook niet mooier op.
 
Laatst bewerkt:
Thanks :) maar ben idd specifiek op zoek naar k3/k4 spiegels.

Op markplaats staan ze goedkoop maar vol krassen helaas en spuiten word het ook niet mooier op.

Je zou aan deze bloke Klik kunnen vragen of die nog ff picie van de andere kant wil maken.

Succes :)
 
Laatst bewerkt:
Zondag word er met een paar man (en dames) een rondje gemaakt door de eifel...Ik zal er eens goed opletten, hoe de eifel erbij ligt, en de route al goed opslaan in men geheugen...Voor als we daadwerkelijk hier met zen alle een keer een tour willen maken!!

@ivo: maybe interesse om mee te gaan?? kwart voor 12 bij het Brugske, daarna na de eifel, en onderweg word er ergens steak gegeten (as ik het goed begrijp, meer info volgt as je meewil)
pS; over die zadeltas laat ik je nog wat weten, iig alvast bedankt!!
:W
 
Laatst bewerkt:
@ Lucky 13: helaas moet ik a.s. zondagmorgen voetballen (dat is het kloterige aan voetbal!), zal helaas dus niet gaan...volgende keer beter! ik hoor 't wel van de tas, grzz ivo
 
@Angry : de service manual is jou kan op op je hetemeel adres :Y
@ivoschrien : kan je mij nog eens meelen ,ik heb namelijk wel je meel binnengehad ,maar die staat op een m'n andere PC |( ,ik heb dus niet je adres ,kan de manual dus niet doorsturen

@m'n geliefde Postduif

Kan je in de startpost bij mij bij de modjes de Hotbodies Ledknipper lichten veranderen in Access Line LED knipperlichten
En er nog Domino snelgashendel bijzetten :?
pas nie ,g!~@#%&*e '(

Ben weer effe aan et shoppe geweest van dag O-) })
 
Laatst bewerkt:
@Angry : de service manual is jou kan op op je hetemeel adres :Y
@ivoschrien : kan je mij nog eens meelen ,ik heb namelijk wel je meel binnengehad ,maar die staat op een m'n andere PC |( ,ik heb dus niet je adres ,kan de manual dus niet doorsturen

@m'n geliefde Postduif

Kan je in de startpost bij mij bij de modjes de Hotbodies Ledknipper lichten veranderen in Access Line LED knipperlichten
En er nog Domino snelgashendel bijzetten :?

Ben weer effe aan et shoppe geweest van dag O-) })
Met een snelgashendel ga je toch niet harder rijden }) ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag ff in de regen gehaalt :] :]

m,n nieuwe 750 :9~ :9~

ff snel gewassen met dit kut weer

[~[url="http://img98.imageshack.us/img98/1770/p3090007jl5.jpg"]afbeelding~][/URL]

:}

mooie speeltje Systreme :P

@Angry :negeer meel ,de server bouchde B| ,zelfs in 3 delen is de manual te groot

@ Angry & IvoSchrien :

Ik heb de manual geupload :Y ,scheelt een heleboel gek*t met verzenden via meel :P

Hier is de link :

Suzuki GSX-R 750 K4/K5 Service Manual *O*

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :Y

Vandaag m'n nieuwe viziertje voor de helm ook weze ophalen *O*
Zo ziet ie er nu uit :

p3090001yo0.jpg


Yep ,het is een getinte ,geen blauwe of zilvere :P
'k wil het eerst zo eens proberen ,bevalt het niet bestel ik dat blauwe of zilvere vizir nog wel eens :Y
 
Zat net al weer effe voor te knutselen om morgen die snelgas set erop te gooien B|

Pas die set niet ,G*@#$$^&*E |( :(

Zaak maar even gemeelt ,kijken of ze nog een andere set hebben liggen '(
 
Laat ik dan ook gelijk mijn motor erbij zetten:



GSX-R 750 20th Anniversary 2005

No. 590

Michelin Pilot Race
Stalen remleidingen.
Kleine knipperlichten.
Andere kentekenplaat houder.
BOS High-mount Supercup Titanium
Xenon


x1ptJHu2zzvnjhoqbWc_ENfff2X5EeNAiQqMzyrptjeNaMa0gUwPkbQuFRGNEypu54DYrE6E_I-VSYMhrQDvYeulVOFoPg7izd6ccnJ-qkVPrg





x1ptJHu2zzvnjhoqbWc_ENffev2Hs_6808cmj2xnE5SqpwVSEfwpvv2ZWvZk94gSRxnf-MQZ-A558JdJABRp56N3VGuTneQdxUhh1fKdiRa9l4





x1ptJHu2zzvnjhoqbWc_ENffQSHrqcFrqwLvoN4jeC8W613v8ySonVWRby95GzNhjY-jxsABIeQkGlRXed0bZMBfwkNR_5kE0FFvJWlXdTf-tI
 
@Mac
Bedankt man voor de manual. Heb hem binnen en zal hem volgende week even lekker uitprinten op het werk. Met de hete meel was inderdaad niet goed gegaan.

Nogmaals bedankt

@Doorn
Mooie bike, veel plezier ermee
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan