Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
voila, 'k zal de mijne ook maar eens posten...
bikepics-772049-800.jpg


klaar aan de start in Croix...
bikepics-605350-800.jpg


En woensdag komen er nog valblokken op van Bike Design...je weet maar nooit
 
als het goed is wel, de injectie had niet meer zo'n aan/uit effect als de 98
(een jaartje ervaring zullen we maar zeggen)
daarbij werd ook de nokkenaskettingspanner gemodificeerd

ik heb een `99-er, en ik heb er idd geen last van, van dat rateltje trouwens ook niet

Die van mij is trouwens ook via kapaza.be hierheen gekomen.

En er zij weer een paar mooie gixxers bijgekomen zag ik.

Oh ja, P.ijsvogel, je carbon demper is gesignaleerd in het gsxr 600 topic ;)
 
Okay ,de snelgas set die ik nu heb klopt dus niet B|

Wat ik dus wou ,het rondsel van een andere snelgas set gebruiken in de orignele behuizing kan dus ook niet :( verbazinwekkend |(

Dus hier is plan B :

deze set aanschaven :
SBKthrottlezw.jpg


Deze is geschikt voor 2 kabels ,trek en duw dus dat zou moeten lukken
ik weet dat het ook kan met maar 1 kabel ,maar liever gewoon alle 2 gebruiken ,die 2de zit er niet voor niks :P

en dan de originele behuizing vervangen voor deze :
runstop2_D.jpg


of deze :
runstop_D.gif


wat is het verschil tussen deze 2 ? :
De onderste is met impuls ,de bovenste niet

De vraag van mij : welk van de 2 moet ik dus hebben ??
Die met impuls of die zonder impulse ??

Volgens mij die zonder want ik zag maar 2 draadjes lopen in de originele behuizing :Y

2de vraag :
De snelgas set word in 2 uitvoeringen geleverd :
Slag 28mm/73° of 36mm/94°
Welke moet ik dus hebben ??

die 28mm/73° of die 36mm/94°
Het is niet de bedoeling dat je bij een klein beetje gas meteen vol uitgaat
Het gaat mij erom dat ik niet meer hoef over te pakken
Die man waar ik de huidige (niet correcte) snelgasset van heb had het als ik me het goed herinner over 70 graden dus ik denk dat ik dus de eerste set moet hebben :Y

In ieder geval : iemand bekent met dit soort spul en die me verder kan helpen of een ander idee heeft :?

Weet iemand trouwens wat voor een slag-graden de originele gashendel draait :?
ook effe interessant om te weten :P
 
Laatst bewerkt:
Je ben lekker bezig Maccie.... Maar antwoord op je vragen kan ik niet geven...

Helmpie ziet er goed uit zo met dat zwarte vizier :Y !
 
Laatst bewerkt:
Je ben lekker bezig Maccie.... Maar antwoord op je vragen kan ik niet geven...

Helmpie ziet er goed uit zo met dat zwarte vizier :Y !

Net de snelgas set weze wisselen :Y

Heb er nou 1 met bevestiging voor gas en duw kabel dus dat klopt
Rondsel is ook iets kleiner en ik denk dat die zelfs nog wel in de originele behuizing past *O*

Straks even gaan proberen na de GP :Y
 
Goedenavond!

Momenteel ben ik GS 500 rijder, en inmiddels mag ik zwaar!

Ik ben op zoek naar een gsx-r750, vandaag wat proefritjes gemaakt, en dat rijdt Fantastisch!

Weten jullie of er specifieke gsx-puntjes zijn waar ik op moet letten bij de oudere modellen (92 93 94)

Alvast hartelijk bedankt!

Groeten Jippe
 
vandaag een andere snelgasset weze halen en vanmiddag samen met de nieuwe LED knippers geprobeert in te bouwen :Y

eind reslutaat :



















BAGGER :( :X ;(

snelgasset is niet werkend te krijgen en de LED knippers waren te klein (vielen bijna door de uitsparingen in de kuip heen |(

hele dag voor jan L*L bezig geweest B|

zit nou dus ECHT te balen :(
 
vandaag een andere snelgasset weze halen en vanmiddag samen met de nieuwe LED knippers geprobeert in te bouwen :Y

eind reslutaat :

BAGGER :( :X ;(

snelgasset is niet werkend te krijgen en de LED knippers waren te klein (vielen bijna door de uitsparingen in de kuip heen |(

hele dag voor jan L*L bezig geweest B|

zit nou dus ECHT te balen :(
wel indy-spacers gebruikt voor je knippers? ;)
 
[afbeelding]

op die spacers kun jij je ledkniper weer op monteren die spacers zijn qa groter exact voor je kuip gemaakt zodat ze in je kuipwegvallen :P

Ga niet werken denk ik :P

Ik heb LED knippers die in de kuip vallen ,niet die op de kuip komen
Dus knippers die gelijk horen te liggen met de kuip (stroomlijn verhaal etc ,weer 1km topsnelheid meer _O- )

:Y Indyspacers... verkrijgbaar bij (bijna) elke motorzaak! Beetje knutsleaar als jij, moet helemaal goedkomen!

Doe mij effe een 5 kilo wondersleutel ,krijg ik alles passend })

of het werk voor geen meter meer ,maar da's niet belangerijk O-)
 
Laatst bewerkt:
Ga niet werken denk ik :P

Ik heb LED knippers die in de kuip vallen ,niet die op de kuip komen
Dus knippers die gelijk horen te liggen met de kuip (stroomlijn verhaal etc ,weer 1km topsnelheid meer _O- )Doe mij effe een 5 kilo wondersleutel ,krijg ik alles passend })

of het werk voor geen meter meer ,maar da's niet belangerijk O-)


Ik moet nog ergens het telefoonnummer van Hans Klok hebben.... :+
 
Wat voor een Xenon set zouden jullie aanbevelen voor een K4 model :?

Lichtsterkte etc :Y


Tjah het is net wat je wilt he qa kwaarde heb je meeste licht met 6300k.

Met 8000k lever je dus iets in en krijg je een blauwe gloed *D heb ik ook in m,n cabrio en in m,n focus :9
Ga je verder dan 8000k gaat het richting paars alleen de lichtopbrengst is echt stukken minder.

Mail die gozer van de andere topic ff die handelt erin ;) wel voor je parkeerlampie ledje nemen :) anders lijkt het niet mooi
 
Tjah het is net wat je wilt he qa kwaarde heb je meeste licht met 6300k.

Met 8000k lever je dus iets in en krijg je een blauwe gloed *D heb ik ook in m,n cabrio en in m,n focus :9
Ga je verder dan 8000k gaat het richting paars alleen de lichtopbrengst is echt stukken minder.

Mail die gozer van de andere topic ff die handelt erin ;) wel voor je parkeerlampie ledje nemen :) anders lijkt het niet mooi

welk topic is dat :?
 
vraag meteen effe aan em of ie de 750 kan omtoveren naar een 1098 :Y O-) :P


...daar heb je hans klok niet voor nodig
Iedereen kan van een maaltijd een hoop stront maken

paar koppakkingen extra ertussen, je draait alles een halve slag los, gooit wat commandant
door je olie, gaat met een schuurpapiertje langs je draadboom
2 ohlins stickers erop

Alstublieft: een Duc 1098



:+
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond!

Momenteel ben ik GS 500 rijder, en inmiddels mag ik zwaar!

Ik ben op zoek naar een gsx-r750, vandaag wat proefritjes gemaakt, en dat rijdt Fantastisch!

Weten jullie of er specifieke gsx-puntjes zijn waar ik op moet letten bij de oudere modellen (92 93 94)

Alvast hartelijk bedankt!

Groeten Jippe


kan je beter ff in het old school gixxer topic vragen

Maar de aandachtspuntjes zijn eigenlijk alleen de vering en de stuurdemper, die zijn een beetje slapjes intussen na al die jaren hard werken, maar dat is best op te lossen met wat aftermarket spulletjes.

voor de rest een vrij bullet en idiot proof motor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan