Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijne komt van www.sander-duren.nl

almere-buiten zit die.

Is een zilveren blik met een soort witte schoenpoets zeg maar. Iets zachter en ruikt onwijs......
 
wie kan mij een beetje details geven van volgende wijziging : -1 vooraan +2 achteraan op een gsxr-750 k6. hoeveel schakels zou mijn ketting moeten zijn met die combinatie?
hoeveel toeren doet hij aan 130 km per uur?
is dit een goed idee om beter wheelies te trekken in tweede?
is dit goed voor circuit?
wat zijn je bevindingen?
 
Ik ga vd week wel even kijken, 15 min rijden hiervandaan. Thanks....

je kan ook even kijken bij van haren, die schoenenspeciaalzaak, die verkopen ook potjes met bijenwas, en zijn maar iets van 2 euro. ik doe altijd mijn pak,laarzen en handschoenen ermee, em mijn vrouw haar paardenspullen, werkt goed, en ruikt ook nog lekker *O*
 
BBBrian : No problem


Ik heb geloof ik 5 euro betaald op de beurs voor 300ml.

Ruikt goed ja dat spul :P
 
Zaterdag (zoals zovelen waarschijnlijk) lekker stukje getoerd! :] Samen met maatje van me rondje IJsselmeer en dan even pauzeren in Egmond aan Zee, lunchje pakken en dan door via Enkhuizen terug naar Lelystad! Heeeerlijk!
 
Laatst bewerkt:
Foto'tje

full

Hoe idyllisch (ofzoiets, haha)

*D
 
vrijdag een double bubble light smoke ruitje van Zero gravity gemonteerd, vandaag een rit ermee gemaakt, foto volgt nog maar dit is zeker een heel goede investering geweest, ben 1.92m dus zit nu veel beter beschermd, rijdt lekkerder. 1nadeel, je heb nog minder in de gaten dat mijn motor afschuwelijk hard loopt.


Heb je daar ook foto's en waar kan je het halen?
 
green fear,
dat lukt niet in zijn tweede, ik doe hem teveel zeer, als ik puur op vermogen wil doen moet er iets aan veranderen, ofwel andere uitlaat ofwel tandwielen. bij mij k5 had ik +2 achteraan en yoshimurademper en dan lukte het wel enkel op vermogen.....
 
ik wou al zeggen, bij mij gaat het als vanzelf, ik werd er eigenlijk de eerste keer bijhoorlijk door verrast. ik heb nu een compleet titanium arrow racesysteem eronder hangen, en dan is het helemaal erg. afgelopen zondag even wezen rijden, op een verlaten boerelandweggetje een sgeprobeerd, maar bij echt waar, ik lieg niet, 180 :o
nog op zijn achterwiel, ik moet wel zeggen, ik weet niet of hij toen in zijn 2 of in zijn 3 stond :z maar ik was zeer verbaasd over dit feit :9
 
green fear,
dat lukt niet in zijn tweede, ik doe hem teveel zeer, als ik puur op vermogen wil doen moet er iets aan veranderen, ofwel andere uitlaat ofwel tandwielen. bij mij k5 had ik +2 achteraan en yoshimurademper en dan lukte het wel enkel op vermogen.....
Wellicht ff de 25kw kit verwijderen :? Je bent volgens mij de eerste die z'n gixxer niet op vermogen omhoog krijgt :X Lukt mij ook en ik wil niet eens dat het voorwiel het luchtruim kiest B|

Maar Postman kan je binnenkort wel vertellen wat het effect is van -1 en +2. Als ie klaar is met m'n kettingpons :)
 
Zo, ik zal me hier ook eens melden. Had een tijdje geleden al een keer gepost om gebruikerservaring van de 750 te vragen. Daarna eigenlijk alleen maar een beetje meegelezen.

Sinds vandaag mag ik me ook bij het clubje voegen. Vanmiddag om 17:00 uur de Gixxer 750 Yoshimura opgehaald. *O* *O* *O*

Wat een apparaat :9~ :9~ . Heerlijk geluidje komt er uit de yoshi zeg.

Ik ben een blij man. Dat het mooie weer mag snel mag komen en lang mag blijven.
 
P.Ijsvogel,
jij krijgt hem omhoog in tweede door abrupt aan je gas te draaien??????

gewoon even kijken wanneer de motor het meeste koppel heeft, als dat bij 7000 toeren is, moet je in zen 2 volgas bij 7000 toeren gas dicht, en gelijk weer open, maar dat moet je even aanvoelen, en je moet niet al te bang zijn, hij zal heus niet helemaal achterover gaan, maar als je dat merkt, gewoon gas dicht. wel even zorgen, maar dat moet altijd, dat je ketting wel goed op spanning staat. ik heb zelf denk ik achter 1 tandje kleiner, eigenlijk nog nooit naar gekeken :o
 
Zo, ik zal me hier ook eens melden. Had een tijdje geleden al een keer gepost om gebruikerservaring van de 750 te vragen. Daarna eigenlijk alleen maar een beetje meegelezen.

Sinds vandaag mag ik me ook bij het clubje voegen. Vanmiddag om 17:00 uur de Gixxer 750 Yoshimura opgehaald. *O* *O* *O*

Wat een apparaat :9~ :9~ . Heerlijk geluidje komt er uit de yoshi zeg.

Ik ben een blij man. Dat het mooie weer mag snel mag komen en lang mag blijven.


*O* Gefeliciteerd met de motor gaaf is ie hé *O*
Heb je er al iets aan veranderd (gepimpt)? of is ie nog standaard zoals de yoshimura uitvoering is ?
In ieder geval heel veel rij plezier en veilige km-ters

:W
 
*O* Gefeliciteerd met de motor gaaf is ie hé *O*
Heb je er al iets aan veranderd (gepimpt)? of is ie nog standaard zoals de yoshimura uitvoering is ?
In ieder geval heel veel rij plezier en veilige km-ters

:W
Hij is zeker gaaf. De eerste keer dat ik hem zag wist ik het al....die wil ik hebben.

Verder is hij nog standaard. Wie weet wat er in de toekomst nog aan veranderd, maar heb nu nog geen plannen. De kans bestaat dat jullie me hier wel op ideen brengen ;) .
 
Wellicht ff de 25kw kit verwijderen :? Je bent volgens mij de eerste die z'n gixxer niet op vermogen omhoog krijgt :X Lukt mij ook en ik wil niet eens dat het voorwiel het luchtruim kiest B|

Maar Postman kan je binnenkort wel vertellen wat het effect is van -1 en +2. Als ie klaar is met m'n kettingpons :)

+1voor komt ie ook omhoog in 2 :)
 
beste gixxers

ff een vraagie tussendoor hierzo, heeft er iemand hier een downloadbare wphb of een plekkie op internet van een 750srad uit 98??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan