Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
gotmail.gif
 
Als eens eerder gevraag maar toen geen reactie opgehad '( dus nog maar eens proberen

'k wil eigenlijk de zijspiegels van de K4 gaan veranderen naar zijspiegels die iets dichter bij de kuip liggen :Y

Al naar aan het zoeken geweest maar dus eigenlijk niks gevonden naar m'n smaak

Iemand van hier een idee :?
Met piccie als voorbeeld of een link erbij als dit mogelijk is :P

zoiets dus |( :

e42_5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geen idee maar ik zoek k3/k4 spiegels.......

Enigste tip die ik kan geven, koop spiegels die je kan vasthouden en kan testen kwa draaien etc. etc.
 
Laatst bewerkt:
Hey guys !
even een vraag van mijn kant!
ik heb een 98 750 sradje.. geimporteerde fiets afgeleverd 03/98 Kleur zwart/rood/zilver
nu is dit het model met injectie volgens de boeken, alleen viel me op dat er een choke zit op de linkerclipon.. hoort dit wel bij een fiets met injectie ??
en zijn er nog andere manieren om te checken (framenr misschien?)

Thanks! Mark
 
Laatst bewerkt:
Hey guys !
even een vraag van mijn kant!
ik heb een 98 750 sradje.. geimporteerde fiets afgeleverd 03/98 Kleur zwart/rood/zilver
nu is dit het model met injectie volgens de boeken, alleen viel me op dat er een choke zit op de linkerclipon.. hoort dit wel bij een fiets met injectie ??
en zijn er nog andere manieren om te checken (framenr misschien?)

Thanks! Mark

injectiemotor met choke :? huhhh :?

Neem eens contact op met NIMAG (Suzuki importeur Nederland) en vraag eens aan hun of ze je framenummer en bloknummer kunnen controleren :Y

Zij kunnen kijken of het bloknummer idd bij het framenummer hoor
 
Hey guys !
even een vraag van mijn kant!
ik heb een 98 750 sradje.. geimporteerde fiets afgeleverd 03/98 Kleur zwart/rood/zilver
nu is dit het model met injectie volgens de boeken, alleen viel me op dat er een choke zit op de linkerclipon.. hoort dit wel bij een fiets met injectie ??
en zijn er nog andere manieren om te checken (framenr misschien?)

Thanks! Mark

Ik heb een 99 750 (moet dus injectie zijn eigenlijk), en ook daar zit een choke op hoor. Dus, moet kunnen denk ik.

Even voor de duidelijkheid, choke is toch dat dingetje waardoor je stationair meer/minder toeren gaat maken als je eraan draait? Dus gebruik je zeg maar met een koude motor.

(ben geen meester in dit soort dingen)
 
ja, klopt hoor. Heb ook een srad 750 i 1999 met choke... Pas op de latere modellen met een electronische automatische choke. no worries....
 
wie heeft er eigenlijk meer van zulke foto's 8-)


[afbeelding]

Heb zowel geen kawasaki als geen vrouw

Hey guys !
even een vraag van mijn kant!
ik heb een 98 750 sradje.. geimporteerde fiets afgeleverd 03/98 Kleur zwart/rood/zilver
nu is dit het model met injectie volgens de boeken, alleen viel me op dat er een choke zit op de linkerclipon.. hoort dit wel bij een fiets met injectie ??
en zijn er nog andere manieren om te checken (framenr misschien?)

Thanks! Mark

Misconceptie
het is namelijk geen choke, maar een kabel die je gaskleppen iets open zet
een choke smoort de luchttoevoer/voegt benzine toe

en Ja, dit is standaard op de 750 '98 (en '99)
 
wie kan mij een beetje details geven van volgende wijziging : -1 vooraan +2 achteraan op een gsxr-750 k6. hoeveel schakels zou mijn ketting moeten zijn met die combinatie?
hoeveel toeren doet hij aan 130 km per uur?
is dit een goed idee om beter wheelies te trekken in tweede?
is dit goed voor circuit?
wat zijn je bevindingen?


wheelies zijn eigenlijk niet zo`n goed idee op het circuit, er zitten namelijk bochten, en op 1 wiel stuurt het een beetje rottig.

ik denk dat je met die vertanding gewoon een standaard ketting kan gebruiken.

En waarom vraag je het aantal toeren bij 130? dat kan je toch zien op je toerenteller?
En afhankelijk van in welke versnelling je rijdt zal het toerental ook varieren.
 
Heb zowel geen kawasaki als geen vrouwMisconceptie
het is namelijk geen choke, maar een kabel die je gaskleppen iets open zet
een choke smoort de luchttoevoer/voegt benzine toe

en Ja, dit is standaard op de 750 '98 (en '99)

Een "gaskleppenopenzetter" dan.... O-)
 
Petsch,
aantal toeren bij 130 km/uur is nu 6000, maar had het graag geweten met -1/+2.
soms doe ik lange afstanden en kga kijken of ie niet te veel meer brandstof verbruikt.

wheelies zijn eigenlijk niet zo`n goed idee op het circuit, er zitten namelijk bochten, en op 1 wiel stuurt het een beetje rottig.

ik denk dat je met die vertanding gewoon een standaard ketting kan gebruiken.

En waarom vraag je het aantal toeren bij 130? dat kan je toch zien op je toerenteller?
En afhankelijk van in welke versnelling je rijdt zal het toerental ook varieren.
 
ff wat anders.....

ik heb geen idee hoe ik een link moet maken naar een ander topic........maar ik heb er net een geopend


collectiefje vermogenstestbank Poeldijk..........

dus kijk daar ff als je zin hebt in herrie en slap gelul *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan