Het suzuki SV650Naked topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeten we even dit topic vol lullen en dan een nieuwe openen..
Dan kan een actief iemand de foto's wel bijhouden, is wel leuk.. ;)

Dan hebben we nog heel veel vol te lullen.... -O-
Iets van 100 pagina's in totaal moet een topic hebben toch?
 
Goedemiddag collega SV-rijders......

Bij deze kan ik ook melden dat ik een echte SV-rijder ben. Heb namelijk net een SV gekocht (zal binnenkort een foto plaatsen), het enige probleem wat ik nu nog heb is dat het een 25 kW is. Ik wil dan ook direct het vermogen opschroeven, maar wat is de snelste maar wel goedkoopste oplossing??

Wie heeft de ervaring en kan mij helpen??
 
Goedemiddag collega SV-rijders......

Bij deze kan ik ook melden dat ik een echte SV-rijder ben. Heb namelijk net een SV gekocht (zal binnenkort een foto plaatsen), het enige probleem wat ik nu nog heb is dat het een 25 kW is. Ik wil dan ook direct het vermogen opschroeven, maar wat is de snelste maar wel goedkoopste oplossing??

Wie heeft de ervaring en kan mij helpen??

oud of nieuw model? Ergens is het S-topic was er iemand die een pinnetje uit de stekker verbinding haalde waardoor die volvermogen had. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens, ergens in de 6 topics staat het.

gr Patrick
 
Goedemiddag collega SV-rijders......

Bij deze kan ik ook melden dat ik een echte SV-rijder ben. Heb namelijk net een SV gekocht (zal binnenkort een foto plaatsen), het enige probleem wat ik nu nog heb is dat het een 25 kW is. Ik wil dan ook direct het vermogen opschroeven, maar wat is de snelste maar wel goedkoopste oplossing??

Wie heeft de ervaring en kan mij helpen??
Bij een 03+ injectie model heb je een andere CDI kast nodig, bij een 25kw wordt er namelijk een andere ingezet.


Bij een 99-02 carburateur model heb je andere gasschuiven nodig, bij een 25 kw worden deze vervangen.


Ga gewoon naar een suzuki dealer bij jouw in de buurt, deze kunnen meteen vertellen hoe duur dat het kost om hem op vol vermogen te krijgen. Het is echt geen draadje doorknippen of zo, zoals ook vermeld.
 
Dogbones zijn het bij mij idd..
En ook idd 100 pagina's vol voor volgende topic..
Maar dat gaat ooit wel goedkomen, zeker met al die nieuwe rijders erbij..

Welkom!!! :W
 
Dogbones zijn het bij mij idd..
En ook idd 100 pagina's vol voor volgende topic..
Maar dat gaat ooit wel goedkomen, zeker met al die nieuwe rijders erbij..

Welkom!!! :W

Toch is het best stil hier hoor -O-
Wie van de SV rijders zijn hier wel actief?
 
Dat is geen naked, maar gewoon een SV650S zonder kuipje :+

Heel vet gedaan in iedergeval, had em ook al op svrider gezien. Zal ongetwijfeld een hoop tijd ingezeten hebben. Is ie nu af trouwens of heb je nog plannen?
 
Laatst bewerkt:
Dat is geen naked, maar gewoon een SV650S zonder kuipje :+

Heel vet gedaan in iedergeval, had em ook al op svrider gezien. Zal ongetwijfeld een hoop tijd ingezeten hebben. Is ie nu af trouwens of heb je nog plannen?
Het was een naked vind het nu meer een cafe racer. Af is hij nooit, zou eventueel een volwaardige gsxr kuip er op willen hebben en misschien ooit mijn motorblok laten bewerken. Ik denk dan aan een andere krukas, big bore kit, en race nokkenassen, maar dit kost mij iets te veel geld, misschien als ik ooit een grote geld prijs win.

Het enigste wat er dit jaar waarschijnlijk nog op komt is een stuurdemper, waarschijnlijk een scott rotatie stuurdemper en een setje rizoma bar end spiegels die ik al thuis heb liggen.
 
Is idd een mooie motor zeg. Veel werk aan besteed zo te zien.
Ik zou opzich ook wel iets meer power willen, maar vind het ook een beetje duur. Of weet iemand hier hoe ik op een relatief goedkope manier een aantal extra pk's / Nm's er bij kan toveren?
 
Is idd een mooie motor zeg. Veel werk aan besteed zo te zien.
Ik zou opzich ook wel iets meer power willen, maar vind het ook een beetje duur. Of weet iemand hier hoe ik op een relatief goedkope manier een aantal extra pk's / Nm's er bij kan toveren?
Als je alleen een snellere accelleratie wil kun je eventueel een kleiner voortandwiel gebruiken. En een ignition advanger (JHS), weet alleen niet of het werkt. Dat zijn een paar van de goedkopere oplossingen, andere manieren kosten je meestal minimaal een paar 100 euro's.
Hier een paar sv tuners:
http://www.jhsracing.co.uk/archive/common/select_model.htm
http://www.spearsenterprises.com/products.html
http://www.zlockracing.com/new_products.html
 
Hmm, dat is inderdaad snel een duur grapje als je een paar pk's wilt winnen. Nou ja, nog eens goed overdenken dan. In elk geval bedankt voor de tips! :)
 
Vreemde vraag maar hoe lang zijn jullie ?

_O- Ik weet het ik weet het _O-

Maar ik zit de laatste tijd veel te kijken naar dit model maar ik ben 1.92cm.
 
Vreemde vraag maar hoe lang zijn jullie ?

_O- Ik weet het ik weet het _O-

Maar ik zit de laatste tijd veel te kijken naar dit model maar ik ben 1.92cm.

1.87

Ik heb voor ik deze motor kocht, gezocht naar de ervaringen van wat langere mensen (aangezien 'ie er niet zo groot uitziet). Hier op het forum waren er zelfs van boven de 2m die er goed op konden rijden. Maar de verhouding benen/bovenlichaam zal niet bij iedereen gelijk zijn, dus even proberen.
 
beste sv eigenaren :D
ik sta op het punt om een sv1000 te kopen uit '04.
7100 km. staat op de teller. Staat in de winkel voor 7300 euro maar ik kon hem voor 6500 euro kopen... Zoveel korting vind ik een beetje verdacht? Of is het nog een redelijke prijs?
Motor ziet er tip top uit op een paar kleine dingetjes na.
 
Ik heb zelf in februari een SV gekocht uit 2004 bij een particulier. Met alle aanpassingen (zie eerder forumbericht), onder de 10.000 km en in goede staat heb ik 4.600 euro betaald. Nu was dat wel bij een particulier en voor "het motorseizoen", maar ik vind 6.500 veel geld. voor een paar honderd euro meer heb je een veel nieuwere motor met alle boekjes, garantie, etc...

Maargoed, bij een dealer betaal je natuurlijk altijd meer dan particulier...
 
Ik heb zelf in februari een SV gekocht uit 2004 bij een particulier. Met alle aanpassingen (zie eerder forumbericht), onder de 10.000 km en in goede staat heb ik 4.600 euro betaald. Nu was dat wel bij een particulier en voor "het motorseizoen", maar ik vind 6.500 veel geld. voor een paar honderd euro meer heb je een veel nieuwere motor met alle boekjes, garantie, etc...

Maargoed, bij een dealer betaal je natuurlijk altijd meer dan particulier...
Het is een sv1000 waar ze het over hebben, niet een 650.
 
Bedankt Martin, volgens mij is 6500 een goede prijs want die ik heb gezien heeft een blokspoiler, stalen remleidingen, leuke koplamp en seatcover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan