Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

.
P1120450.JPG


Statisch......
 
Bekijk bijlage 1418225

Motorhandelaar Theo Louwes
Op een erg bijzondere motor, een Spondon deltabox frame met XR45 ex Franco Uncini fabrieksblok. Hij heeft deze motor nog steeds een jaar of 4 terug reed hij er nog op tijdens de GP in Eext.
Meer foto's van dit evenement zijn hier te vinden, heel veel Suzuki 2takten. En Kees de Lucky strike en de Pepsi RGV500's zijn echte fabrieksfietsen.
 
Laatst bewerkt:
Haha.

Ding ligt al even in mekaar. Eigenaar mailde.mij dat ie hem.opgeblazen heeft op assen
Zonde
....

Ja zonde man! En een RG blok is gewoonweg niet meer te vinden. De RG's zelf worden overigens ook steeds zeldzamer.
 
Ben daar ook schuldig aan,maar vond het zonde om ze te laten vergaan in mijn toen erg vochtige garage,
dan maar naar andere liefhebbers en dat is ook gelukt,nu heb ik wel een vochtvrije garage maar zijn de prijzen
inmiddels zo hoog dat ik het er niet voor over heb,alleen de lichte 2 taktjes zijn nog enigszins betaalbaar
maar voor mijn postuur te klein .
 
Ben daar ook schuldig aan,maar vond het zonde om ze te laten vergaan in mijn toen erg vochtige garage,
dan maar naar andere liefhebbers en dat is ook gelukt,nu heb ik wel een vochtvrije garage maar zijn de prijzen
inmiddels zo hoog dat ik het er niet voor over heb,alleen de lichte 2 taktjes zijn nog enigszins betaalbaar
maar voor mijn postuur te klein .

Ja zonde om ze te laten verpieteren. Heb ik hier ook ten dele. Sinds 2012 staat hier een RG en moet er nog steeds aan beginnen. Maar heb wel de hele garage geïsoleerd. En dat verschil merk je echt in de winter. Eerst stond er wel eens vocht her en der en nu helemaal niet meer. Besef me wel, hoe langer hij stil staat, hoe meer werk. Maar doe hem momenteel voor geen goud weg. Hij eet geen brood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan