Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Mooie GT750 te koop. Zal wel snel weg zijn:

Lieve help, dit is tegenwoordig een nette prijs. In mijn schooltijd, begin jaren tachtig, kocht je een GT750 met alles erop en eraan voor ongeveer 1500 gulden. Dat kon ik toen net aan betalen. De aanschaf dus wel maar ze zopen mij teveel en daardoor te hoog in de lopende kosten. Het werd een XR 500. Heel iets anders! Hetzelfde gold voor een RD350LC. Haar drinkgedrag was boven mijn zakgeldbudget. Achteraf denk ik: had het toch maar gedaan.

Hoop dat iemand erg gelukkig gaat worden van deze gekoesterde GT.
 
Martin Wimmer, de eerste coureur op een 250cc Gp machine in het 'nieuwe Suzukitijdperk'.
IMG_3737.jpg
 
Lieve help, dit is tegenwoordig een nette prijs. In mijn schooltijd, begin jaren tachtig, kocht je een GT750 met alles erop en eraan voor ongeveer 1500 gulden. Dat kon ik toen net aan betalen. De aanschaf dus wel maar ze zopen mij teveel en daardoor te hoog in de lopende kosten. Het werd een XR 500. Heel iets anders! Hetzelfde gold voor een RD350LC. Haar drinkgedrag was boven mijn zakgeldbudget. Achteraf denk ik: had het toch maar gedaan.

Hoop dat iemand erg gelukkig gaat worden van deze gekoesterde GT.
Ik heb die van mij ooit gekocht voor 1300 gulden.
 
Ik heb die van mij ooit gekocht voor 1300 gulden.
In die goede oude tijd toen niemand nog een 2 takt wou zeker,RDtjes kocht je toen voor onder de 1000,- gulden.
In 2005 kocht ik nog een RD500 voor 2800,-,hoef je nu ook niet meer mee aan te komen,mijn eerste RD500 kocht ik nog
voor 3500,- gulden in Bodengraven bij Gijs Verbree,geweldige man was dat,had ook een hele schuur vol met klassiekers staan,
helaas is hij later vermoord door een TBSer.
 
In die goede oude tijd toen niemand nog een 2 takt wou zeker,RDtjes kocht je toen voor onder de 1000,- gulden.
In 2005 kocht ik nog een RD500 voor 2800,-,hoef je nu ook niet meer mee aan te komen,mijn eerste RD500 kocht ik nog
voor 3500,- gulden in Bodengraven bij Gijs Verbree,geweldige man was dat,had ook een hele schuur vol met klassiekers staan,
helaas is hij later vermoord door een TBSer.
Ja dat was bizar,Gijs had ook 2hands auto,s en die knurft komt een proefrit maken,Gijs reed mee en werd ineens neergestoken door die knakker,gewoon zonder aanleiding,echt een gestoorde geweest.
 
Nee, dit zijn gescande dia's. Maar kijk eens bij 'raad de rijder'. Daar heb ik mijn eigen telefoon gebruikt voor de nieuwe opgave, omdat zij net naar d'r werk is. Dat lijkt weer nergens op.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dit zijn gescande dia's. Maar kijk eens bij 'raad de rijder'. Daar heb ik net mijn eigen telefoon gebruikt voor de nieuwe opgave, omdat zij net naar d'r werk is. Dat lijkt weer nergens op.
Tijd voor een nieuwe telefoon Kees:Y,hoef je ook je dochter niet meer lastig te vallen;)
 
Ja dat was bizar,Gijs had ook 2hands auto,s en die knurft komt een proefrit maken,Gijs reed mee en werd ineens neergestoken door die knakker,gewoon zonder aanleiding,echt een gestoorde geweest.

Ironisch genoeg; Hij werd behandeld in de Van Mesdagkliniek....
 
Ironisch genoeg; Hij werd behandeld in de Van Mesdagkliniek....
Ja dat had blijkbaar ook weinig nut,baalde er wel van dat juist Gijs dat moet overkomen,ging daar geregeld een bakkie doen,
altijd gezellig daar,was nog een echte ouderwetse motorzaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan