Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Da's pure handel. Kopen voor 2200. Winter was toch kutweer. Veel regen toch. En nu mooi verdienen erop ...

Liefhebber....

Gezien meneer "de liefhebber" vandaag online is geweest, en hier niet reageert ga ik ervan uit dat je gelijk hebt. Geen liefhebber maar een ordinair handelaartje. En met handel is niets mis, maar doe je dan niet voor als liefhebber.
 
Daarom ben ik wel benieuwd naar zijn reactie. Misschien heeft hij wel een hele goede reden?

Door de corona helaas geen werk meer de komende tijd. Werkte in de horeca. Probeer nu het beste eruit te krijgen. Als iemand de behoefte voelt om te sponsoren....
 
Nog niet zo gek lang geleden hadden we het er nog ergens op een van de tweetakt topics over dat er van Kevin Schwantz niet zoveel foto's meer te vinden waren. Er liggen in de prive archieven dus nog genoeg analoge foto's. Dat bewijst Kees wel *O*:}
Ik ben er bijna doorheen. Zoveel is het niet. Hoop dat iemand anders ook wat heeft en hier plaatst.

Aan de foto's kan je merken dat ik niet alleen was. Iemand springt er met z'n grote kop voor. Snap dat enthousiasme wel. Wàt een mooie 500cc wedstrijd was dit in 1991. Kevin had in het begin moeite langs Barros te komen, want die remde zo laat. Toen Kevin er later toch langs was stak hij achter zijn rug een middelvinger op naar Alexandre. Twee jaar later waren ze beste teammaten!!
Wayne Rainey reed onbedreigd aan kop voor lange tijd, Schwantz bleef 'm echter wel opjagen en daardoor verremde Wayne zich voor de Geert Timmerbocht in het allerlaatste stuk.
Kevin pakte de zege!! Ineens ook Didier de Radiques in beeld. Ben altijd fan van Didier geweest. Zijn laatste jaar was matig.

Veel mensen langs de baan op zaterdag:). Dan fotografeert het een stuk makkelijker vanaf de binnenkant van de baan.



R18.jpg
R19.jpg
 
Ik ben er bijna doorheen. Zoveel is het niet. Hoop dat iemand anders ook wat heeft en hier plaatst.

Aan de foto's kan je merken dat ik niet alleen was. Iemand springt er met z'n grote kop voor. Snap dat enthousiasme wel. Wàt een mooie 500cc wedstrijd was dit in 1991. Kevin had in het begin moeite langs Barros te komen, want die remde zo laat. Toen Kevin er later toch langs was stak hij achter zijn rug een middelvinger op naar Alexandre. Twee jaar later waren ze beste teammaten!!
Wayne Rainey reed onbedreigd aan kop voor lange tijd, Schwantz bleef 'm echter wel opjagen en daardoor verremde Wayne zich voor de Geert Timmerbocht in het allerlaatste stuk.
Kevin pakte de zege!! Ineens ook Didier de Radiques in beeld. Ben altijd fan van Didier geweest. Zijn laatste jaar was matig.

Veel mensen langs de baan op zaterdag:). Dan fotografeert het een stuk makkelijker vanaf de binnenkant van de baan.



Bekijk bijlage 1481132Bekijk bijlage 1481133

Ja ergens hoop ik ook dat meer mensen deze moeite nemen om hun analoge archief te digitaliseren en online te zetten. Maar omdat het nogal een tijdrovend klusje is denk ik dat je tot een minderheid behoort.

Verder heb ik die laatste ronden van deze race waar Rainey zich in de GT verremde gezien op Youtube. Prachtig om te zien en nog mooier als je er bij bent geweest. Ik denk dat het dak eraf ging.

Didier heb ik in 2016 bij de Bikers’ Classics ontmoet: Erg vriendelijke man. Ik stelde de vraag hoe het was om Kevin’s teammaat geweest te zijn. Achteraf bedacht ik me dat dat eigenlijk een kut vraag is. Maar hij pakte dat niet negatief op 👍
 
Laatst bewerkt:
En alweer verkocht, niet zo gek als je 5200 Euro genoeg vindt.

Was idd niet duur. Miste wel de zeldzame duocover. En dan is er meestal wel meer niet meer origineel. 3 Jaar geleden kocht ik de mijne voor minder maar ben de tel kwijt geraakt aan wat ik er al ingestoken heb sindsdien :)
 
Was idd niet duur. Miste wel de zeldzame duocover. En dan is er meestal wel meer niet meer origineel. 3 Jaar geleden kocht ik de mijne voor minder maar ben de tel kwijt geraakt aan wat ik er al ingestoken heb sindsdien :)

Kratje of 20 Hertog Jan 🥴
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Ik ben er bijna doorheen. Zoveel is het niet. Hoop dat iemand anders ook wat heeft en hier plaatst.

Aan de foto's kan je merken dat ik niet alleen was. Iemand springt er met z'n grote kop voor. Snap dat enthousiasme wel. Wàt een mooie 500cc wedstrijd was dit in 1991. Kevin had in het begin moeite langs Barros te komen, want die remde zo laat. Toen Kevin er later toch langs was stak hij achter zijn rug een middelvinger op naar Alexandre. Twee jaar later waren ze beste teammaten!!
Wayne Rainey reed onbedreigd aan kop voor lange tijd, Schwantz bleef 'm echter wel opjagen en daardoor verremde Wayne zich voor de Geert Timmerbocht in het allerlaatste stuk.
Kevin pakte de zege!! Ineens ook Didier de Radiques in beeld. Ben altijd fan van Didier geweest. Zijn laatste jaar was matig.

Veel mensen langs de baan op zaterdag:). Dan fotografeert het een stuk makkelijker vanaf de binnenkant van de baan.



Bekijk bijlage 1481132Bekijk bijlage 1481133

Dat was zeker een mooie race, iedereen was gek met Kevin :}
 

Hij heeft er niet meer bij staan dat hij de carbs ultrasoon gereinigd heeft. Zou hij hier mee lezen? :X _O- En nee, hij doet niet mee aan die prijsgekte. Hij is inmiddels zowel links als rechts ingehaald door MotorenEnzo :t Tevens wordt voor deze kleurstelling over het algemeen niet zo veel gevraagd.
 
Gooi ik er ook nog eentje bij, GT750 special
Hoe kan je een de mooiste fietsen uit de 70er jaren zo verrampeneren :N, een totale verschrikking |(. Maar dat vindt ik, gelukkig zijn er die een andere mening hebben anders zo dit gedrocht niet bestaan.
 
Hoe kan je een de mooiste fietsen uit de 70er jaren zo verrampeneren :N, een totale verschrikking |(. Maar dat vindt ik, gelukkig zijn er die een andere mening hebben anders zo dit gedrocht niet bestaan.
Ja 90% van alle cafe racers en andere onzin vind ik ook verkrachting,maar blijkbaar zijn anderen daar wel blij mee.
Wat ik wel aardig vind zijn de oorspronkelijke cafe racers,de Triumphs en Nortons uit de jaren 70.
470e52906c5d1a9d62b9fe03813d37b4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan