Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Uit den Ouden Doos
NMB 1970 6 uren van Someren, Addy Mulder op een GT750

full
 
Laatst bewerkt:
Om Paul te pesten heb ik net een onderdeel van een 4-takt Honda voor mijn RGV besteld *O* :P
 
Om Paul te pesten heb ik net een onderdeel van een 4-takt Honda voor mijn RGV besteld *O* :P
Ja ja,ik geloofd daar niets van :N ,geeft het maar toe dat je een Honda heb staan.
Je zat al te kwijlen op die V4tjes B| :+
 
Laatst bewerkt:
Ja ja,ik geloofd daar niets van :N ,geeft het maar toe dat je een Honda heb staan.
Je zat al te kwijlen op die V4tjes B| :+

:Y Een V4 komt er zeker nog wel :t

Maar Honda heeft me geholpen waar Suzuki even niets voor me kon doen:
Suzuki product nummer: 0910008276 bout plus bijbehorende revet, product nummer
: 0832211088 beiden niet meer nieuw leverbaar. En wat bestel je dan?
Juist, Bout plus revet in 1 van Honda en nog goedkoper ook :) :t

Honda product nummer: 957000807000

boltflange8x70_big957000807000-01_b953.jpg


Nu hopen dat het past, maar dat denk ik wel. En complimenten voor Pols Motoren te Waalwijk. Frans nam gewoon een kwartier telefonisch de tijd om me te helpen met een bout van E 1,50 :}
 
Laatst bewerkt:
Jamaarjamaar daar zit de Suzuki S niet in......


staan ook niet meer in de originele Suzuki bouten alleen een cijfer 4 of 7 dacht ik

V4 tsja wat kan ik daar van zeggen :P

Ik rijd al jaren 4 takt voor woon werk |( toch iets goedkoper per km en als je dan minimaal 12000 km per jaar op zon hok zit .
Na 150.000 km mag de FJR weg en is er een Honda VFR 1200 voor in de plaats gekomen (sorry guys)
Over een paar weken ophalen :Y :Y

full
 
staan ook niet meer in de originele Suzuki bouten alleen een cijfer 4 of 7 dacht ik

V4 tsja wat kan ik daar van zeggen :P

Ik rijd al jaren 4 takt voor woon werk |( toch iets goedkoper per km en als je dan minimaal 12000 km per jaar op zon hok zit .
Na 150.000 km mag de FJR weg en is er een Honda VFR 1200 voor in de plaats gekomen (sorry guys)
Over een paar weken ophalen :Y :Y

[afbeelding]

Een kleppenhok voor dagelijks gebruik kan nog net door de vingers gezien worden,heb ik ook :$ ,zolang je het maar niet al liefhebberij gaat zien B| ;)
Ik snap alleen niet waarom je zo,n bakbeest rijd ,echt goedkoop zijn die niet ,er zijn
betere alternatieven die zuiniger en lichter zijn.Wat je daar dan mee bespaard kan je
weer 2 takt onderdelen van kopen :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
~
Ik snap alleen niet waarom je zo,n bakbeest rijd ,echt goedkoop zijn die niet ,er zijn
betere alternatieven die zuiniger en lichter zijn.

Klopt Paul maar ik ben verslaafd aan koppel
gewoon schakellui rijden voor woon werk is voor mij prettig
Verder moet ik veel meenemen en daar heb ik ruimte voor nodig

Toeren maken- gillende blokjes--vloeken als ik een mooie bocht heb verkloot door er in de verkeerde versnelling te zitten doe ik al vaak genoeg op de 2 takten. :P
 
staan ook niet meer in de originele Suzuki bouten alleen een cijfer 4 of 7 dacht ik

V4 tsja wat kan ik daar van zeggen :P

Ik rijd al jaren 4 takt voor woon werk |( toch iets goedkoper per km en als je dan minimaal 12000 km per jaar op zon hok zit .
Na 150.000 km mag de FJR weg en is er een Honda VFR 1200 voor in de plaats gekomen (sorry guys)
Over een paar weken ophalen :Y :Y

[afbeelding]

Iedereen moet gewoon lekker kopen waar hij / zij zichzelf prettig bij voelt. Veel veilige kilometers gewenst :t :]
 
\
Ik snap alleen niet waarom je zo,n bakbeest rijd ,echt goedkoop zijn die niet ,er zijn
betere alternatieven die zuiniger en lichter zijn.

Klopt Paul maar ik ben verslaafd aan koppel
gewoon schakellui rijden voor woon werk is voor mij prettig
Verder moet ik veel meenemen en daar heb ik ruimte voor nodig

Toeren maken- gillende blokjes--vloeken als ik een mooie bocht heb verkloot door er in de verkeerde versnelling te zitten doe ik al vaak genoeg op de 2 takten. :P

Ja ik ook,daarom heb ik een Stucgati gekocht }) ,maar gezien het aantal km,s dat je maakt is zo,n VFR geen slechte keus,je kan daar tenminste ook nog sportief mee rijden als
je een wilde bui heb. :Y
 
Hey, iemand hier een Suzuki RGV250 uit 1991 te koop?
Was verdorie net te laat met bellen naar eentje uit duitsland, en nu moet ik zon ding hebben :+
 
Hey, iemand hier een Suzuki RGV250 uit 1991 te koop?
Was verdorie net te laat met bellen naar eentje uit duitsland, en nu moet ik zon ding hebben :+

Heb je al op Mobile.de gekeken,daar staan er meestal wel een aantal te koop.
 
Laatst bewerkt:
Uit den Ouden Doos
NMB 1970 6 uren van Someren, Addy Mulder op een GT750

full
~[/quote]

Reclame voor "De Zwarte Arend Stabroek" op de tank. Hoe komt een Duitse coureur daaraan? Die zaak ken ik van way back then. Walter en Lilian. Een familiezaak van pandje naast pandje met een werkplaats erachter gebouwd. Intussen is de hele boel platgegooid en vervangen door appartementen. Is een eigen topic waard: fenomenale motor zaken uit de vorige eeuw, die inmiddels verdwenen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan