Het Suzuki Tweetakt Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een update,

Erik nog bedankt voor het langskomen met je mooie fiets. De straat praat er nog over.
RG en motorcycleman bedankt voor jullie hulp.

De speling op hefboom, plaatje waar de koppelingskabel inhaakt, heb ik aangepast door er hele kleine plaatjes en dan bedoel ik klein, dik 0,4mm en lang 4 mm, met een pincet aangebracht en de boel in elkaar gezet. Idee van Erik, gewoon in elkaar zetten en starten. Dus alles weer aangesloten olie erin starten koppeling in en in 1e versnelling ennnnnnnnnn de motor blijft gewoon staan niet kruipen niks. Koppeling langzaam loslaten en heb alweer de eerste km´s gereden. :] :] :] :]

Het ergste is dat ik dus niet weet wat het probleem geweest is.

Erik, kom binnenkort een bakje doen in Amersfoort, en zie jullie misschien op de mega meeting as 4 september als die doorgaat.

Nogmaals bedank

drive safely

kees
 
Hier een update,

Erik nog bedankt voor het langskomen met je mooie fiets. De straat praat er nog over.
RG en motorcycleman bedankt voor jullie hulp.

De speling op hefboom, plaatje waar de koppelingskabel inhaakt, heb ik aangepast door er hele kleine plaatjes en dan bedoel ik klein, dik 0,4mm en lang 4 mm, met een pincet aangebracht en de boel in elkaar gezet. Idee van Erik, gewoon in elkaar zetten en starten. Dus alles weer aangesloten olie erin starten koppeling in en in 1e versnelling ennnnnnnnnn de motor blijft gewoon staan niet kruipen niks. Koppeling langzaam loslaten en heb alweer de eerste km´s gereden. :] :] :] :]

Het ergste is dat ik dus niet weet wat het probleem geweest is.

Erik, kom binnenkort een bakje doen in Amersfoort, en zie jullie misschien op de mega meeting as 4 september als die doorgaat.

Nogmaals bedank

drive safely

kees

Eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan :N :N
Goed nieuws dat het nu opgelost is en je nu weer kunt :] :] :]

Koffie staat klaar *D
 
Heren,

nogmaals bedankt voor de hulp, in de vorm van reactie´s en persoonlijk hulp.
De omgeving weet nu hoe All Speeds klinken, een heerlijke herrie :} :} :} :} :}

gr

kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan