~~ het twaalfste grote XT/XTZ/TT/TTR topic en WR450F-2007 ~~

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk het wel, hoeveelheid vacuum hangt niet af van je snelheid toch?
Hoe meer toeren hij draait, hoe meer lucht de carb aanzuigt dus ook bij stilstand.
 
Laatst bewerkt:
in stilstand vol gas, moet de tweede carb dan open gaan? Of trekt hij dan sowieso niet genoeg vacuum?
Juist dan moet de schuif open gaan.

Edit: en een plaatje.
YDIS.jpg
 
Laatst bewerkt:
in stilstand vol gas, moet de tweede carb dan open gaan? Of trekt hij dan sowieso niet genoeg vacuum?

De sterkste onderdruk trekt hij wanneer je met het gas speelt, denk maar aan de reactie van de meters bij het synchroniseren van carburateurs. Zit er geen kanaaltje (deels) verstopt?
 
Ik zoek een bougiesleutel voor een XT550. Wie kan me daar aan helpen.

Hartelijk dank,

Eric
 
Nee weet ik niet. Hoeveel meer-cilinders heb ik nou gehad?

Zeker drie ;)
Maar ééncilinder XT-carburateurs kan je ook synchroniseren (of eigenlijk op elkaar afstellen), misschien dat die afstelling in voorgaande reparatiepogingen verkl**t is? Zou je even aan de hand van het wphb moeten doen, kan ik je uit mijn blote hoofd niet veel meer over vertellen.
 
hello hello mijn naam is Yoeri Pfaff, 19 jaar en woon in woerden. Student op het Hbo (media en entertainment management) en in mijn vrije tijd hou ik van een feestje!

eens in de zoveel tijd komen dromen uit..

vanavond 1 van mijn jongensdromen! na een jaar lang motorrijbewijs zonder motor, na vanavond met een Yamaha XT600 '94

motor bekeken in Doetinchem en besloten hem gelijk mee naar huis te nemen. Motor is in goede staat en loopt netjes. Alleen de ketting en tandwielen moeten vervangen worden dus dat wordt morgen even langs Goedhart.

Hoop dat dit een begin is van veel motor km'ers een lange motor-forum carrière!
full
 
Heeft iemand een onderkant van een vlotterbakje van de carb liggen die op een xt600 van 2000 past? De vorige eigenaar heeft de aftapplug dol gedraaid... Ik wil hem nog gaan proberen uit te boren, maar ik vermoed dat dat niet goed gaat, dus heb ik liever eerst een reserve vlotterbakje liggen.
 
Ik zoek nog rode 3AJ voorvorkrubbers, maar als iemand een ander adresje heeft, graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan