Het Voorne-Putten Topic Deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
mwah....zal 'm best wel missen.....

Maar er komt iets leuks voor terug....althans ik vind het leuk en dat is al dat belangrijk is :Y


Honda-VFR750R-RC30-PSPT-38.jpg


:9~ :9~ :9~
 
Stuur maar weer terug :P

Dat vindt Arthur niet goed want die had ook een setje.


Moooizo! nou die gaat er gewoon in hoor *D

wanneer kan ik ze ophalen?? :P

Ze liggen nu bij mijn ouders. Heb ze daar laten bezorgen omdat ze per koerier kwamen en daar is in principe altijd iemand thuis. Nu vandaag net niet, maar dan zetten ze het gewoon bij de deur neer. :+ Als ik het in Spijkenisse had laten bezorgen, dan komen ze eerst 2x onder werktijd als er niemand is en dan mag je vervolgens ergens in een depot van de vervoerder op gaan halen. Dus je kan ze in principe nu al ophalen maar dan is het wat verder rijden. Anders vanaf vrijdag bij Arthur of zaterdag bij hemo. :)


mwah....zal 'm best wel missen.....

Maar er komt iets leuks voor terug....althans ik vind het leuk en dat is al dat belangrijk is :Y

Dat geloof ik graag. Ben wel benieuwd wat zo waanzinnig is dat je je blade er voor wegdoet. Wanneer kunnen we je nieuwe aankoop bewonderen?
 
Dat vindt Arthur niet goed want die had ook een setje.Ze liggen nu bij mijn ouders. Heb ze daar laten bezorgen omdat ze per koerier kwamen en daar is in principe altijd iemand thuis. Nu vandaag net niet, maar dan zetten ze het gewoon bij de deur neer. :+ Als ik het in Spijkenisse had laten bezorgen, dan komen ze eerst 2x onder werktijd als er niemand is en dan mag je vervolgens ergens in een depot van de vervoerder op gaan halen. Dus je kan ze in principe nu al ophalen maar dan is het wat verder rijden. Anders vanaf vrijdag bij Arthur of zaterdag bij hemo. :)Dat geloof ik graag. Ben wel benieuwd wat zo waanzinnig is dat je je blade er voor wegdoet. Wanneer kunnen we je nieuwe aankoop bewonderen?

moet ff kijken als ik morgen een ritje doe kan ik misschien via het eiland langs ouddorp, dan doe ik het in 1 keer. PB me je nummer anders even dan kan ik ff bellen morgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan