Het Voorne-Putten Topic Deel 27 *HET IS VOORJAARR!!!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
joshi en bras: succes met de motivitis!

Ik ga vanmiddag denk ik weer ff langs ton.
Kleine knippers achter bestellen...
 
Toch niet 4 uur doorstaan *O* 1tje die op ziek stond kwam wel de eerste 4 uur werken :) dus kon ik toch lekker naar huis.

Dat is rot peet.. hopelijk trekt het snel een beetje voorbij :)

de rest werkse :W
 
goedemorgen!!!

Heeeeeeeeeeeerlijk wakker geworden...
Krijsen, stront lucht...
Hmmm niet goed, ga je kijken, mannetje helemaal onder, diaree...
Dus de kleine man is al gebadderd, verschoond en schoon bedje.
Denk, nou hij zal nog wel moe zijn, leg hem ff terug op bed...
Krijsen!
Nu ligt mn mannetje maar naast mij in het grote bed, stil en in slaap gevallen..

Dat laatste klinkt al een stuk beter :Y
 
goedemorgen!!!

Heeeeeeeeeeeerlijk wakker geworden...
Krijsen, stront lucht...
Hmmm niet goed, ga je kijken, mannetje helemaal onder, diaree...
Dus de kleine man is al gebadderd, verschoond en schoon bedje.
Denk, nou hij zal nog wel moe zijn, leg hem ff terug op bed...
Krijsen!
Nu ligt mn mannetje maar naast mij in het grote bed, stil en in slaap gevallen..


heel herkenbaar verhaal helaas ;)

Trouwens, stelletje spammers. Nu al weer een nieuw topic?!
 
téévéépéé

Lekker nachtdienstje gehad, nu naar bedje ....

Donderdag weer lessen, ga de openbare weg op, dus blijft binnen allen van 1100 tot 1200 :P
 
Mogge :W

Hier ook al op zoek geweest naar een portie zin...helaas stond het in Back-order bij de afdeling kantoorartikelen -O-

In ieder geval is er koffie!! *O*

Was goed druk onderweg, iets met een vrachtwagen met problemen op de ring zuid.....

Vanmiddag misschien ook ff langs de GVR ;)
 
Mogge :W

Hier ook al op zoek geweest naar een portie zin...helaas stond het in Back-order bij de afdeling kantoorartikelen -O-

In ieder geval is er koffie!! *O*

Was goed druk onderweg, iets met een vrachtwagen met problemen op de ring zuid.....

Vanmiddag misschien ook ff langs de GVR ;)

Gewoon een vrachtwagen met een klapband op de vluchtstrook en iedereen moet (af)remmen om te kijken....
 
@skipzor, een rondje rijden is nu echt heerlijk, geniet ervan!
@stupid; hopen dat de bruine smurrie nu over us..
En de rest: werkse!
Ik ga vandaag denk ik op de trap fiets naar school!
 
Kreeg net commentaar dat de foto scheef genomen is door mij :$
full
 
Ik zou eigenlijk volgende week vrijdag vrij zijn, nu willen ze die dag intrekken omdat er mensen zijn die niet willen werken (en aangezien ze hier denken dat je buiten je werk om geen leven hebt, moet ik maar komen werken :( ).
 
Ik zou eigenlijk volgende week vrijdag vrij zijn, nu willen ze die dag intrekken omdat er mensen zijn die niet willen werken (en aangezien ze hier denken dat je buiten je werk om geen leven hebt, moet ik maar komen werken :( ).

Vrij is vrij toch? Iets met wie het eerst komt toch? Zo werkt het bij ons iig....
 
Ik zou eigenlijk volgende week vrijdag vrij zijn, nu willen ze die dag intrekken omdat er mensen zijn die niet willen werken (en aangezien ze hier denken dat je buiten je werk om geen leven hebt, moet ik maar komen werken :( ).


Wat een idioten... jij was toch eerst vrij?
 
Ik zou eigenlijk volgende week vrijdag vrij zijn, nu willen ze die dag intrekken omdat er mensen zijn die niet willen werken (en aangezien ze hier denken dat je buiten je werk om geen leven hebt, moet ik maar komen werken :( ).

Gewoon zeggen dat je al afspraken hebt gemaakt.
 
Lekker raar Bras,, Als jij er eerder op stond heeft de rest lekker pech :Y althans dat is de gebruikelijke manier.

Even verder wakker worden in de hangmat :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan