Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Weer wat te sleutelen.

20201208_184139.jpg
 
Zo, even een andere telefoon aan het installeren. Na maanden kutviolen met een scherm wat telkens niet reageert, kon ik uiteindelijk mijn agressie niet bedwingen en ging mijn telefoon vliegen. Nu doet ie het helemaal niet meer en dat lucht best op.... :t
Bekijk bijlage 1571993


Ik heb ook net weer een nieuwe, maar in mijn geval niet geheel vrijwillig,
Heb deze laten zwemmen🚽 , eerste dag deed ie het nog prima, zo te zien geen schade, na 24 uur een klein paars vlekje linksboven.
Inmiddels is het hele scherm zwart, niets meer zichtbaar.

20201125-091434.jpg
 
Niet om reclame te maken of iets maar ik heb ook lang bij de fysio gelopen door een ongeluk waarbij ik op mijn rug ben gevallen en het hielp allemaal vrij weinig. Ik ga sinds zon 2 jaar naar een chiropractor in Barendrecht (kan de naam niet noemen hier denk ik?) en die verricht echt wonderen. Heb nooit meer last gehad. Wat kennissen hebben het ook gedaan en hebben er ook goede ervaring mee. Wie weet het proberen waard?
 
Niet om reclame te maken of iets maar ik heb ook lang bij de fysio gelopen door een ongeluk waarbij ik op mijn rug ben gevallen en het hielp allemaal vrij weinig. Ik ga sinds zon 2 jaar naar een chiropractor in Barendrecht (kan de naam niet noemen hier denk ik?) en die verricht echt wonderen. Heb nooit meer last gehad. Wat kennissen hebben het ook gedaan en hebben er ook goede ervaring mee. Wie weet het proberen waard?
Nee, sluikreclame is verboden volgens de mediawet. :+

Barendrecht is wel een stukje rijden voor Martijn.
Maar een chiropractor is inderdaad next level. :t
 
Ik heb ook net weer een nieuwe, maar in mijn geval niet geheel vrijwillig,
Heb deze laten zwemmen🚽 , eerste dag deed ie het nog prima, zo te zien geen schade, na 24 uur een klein paars vlekje linksboven.
Inmiddels is het hele scherm zwart, niets meer zichtbaar.

20201125-091434.jpg
Fijn is dat ja. Heb mijn vorige ook laten zwemmen, viel uit mijn borstzak zo in een ballast tank van een schip. Zat nog net een 30cm water in, was iig voldoende 🙄
 
Ik kan ook weer verder met de handkappen.
China heeft snel de bar-ends geleverd die er tussen moeten. *O*

PSX_20201209_103458.jpg

PSX_20201209_103803.jpg

Ik maak me wel lichte zorgen over een LED lampje en achterzitje die al vanaf 21oktober bij de douane zouden zijn. 8)7
PSX_20201209_111026.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb alleen die blauw geanodiseerde stukken nodig als afstandsbus. :)

PSX_20201209_104349.jpg
 
Ziet er weer netjes uit!
Let er wel op, dat als je die middelste bevestigings materialen voor in je stuur toch nodig hebt, dat de onderste ervan verkeerd in elkaar zit.
Thanks. Dat deel ligt er nog los overheen. Die gaan de bak in als reservedelen.
Maar niet voor het stuur, daar zit bij BMW gewoon schroefdraad.
Hoe ze deze dingen voor de G310GS zo verkopen is apart.
Kunnen helemaal niet op deze wijze gemonteerd worden. ;)

Ik wilde een paar weken geleden de bar-ends van de S1000RR afhalen, die zijn twee maanden oud.
Maar daar zit groter M8 schroefdraad in en de passing op het stuur is anders, hebben geen kleinere diameter wat in het stuur gaat.
Dat hebben ze wel perfect uitgevoerd bij deze. :t
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ook weer verder met de handkappen.
China heeft snel de bar-ends geleverd die er tussen moeten. *O*

Bekijk bijlage 1572240
Bekijk bijlage 1572242
Ik maak me wel lichte zorgen over een LED lampje en achterzitje die al vanaf 21oktober bij de douane zouden zijn. 8)7
Bekijk bijlage 1572247
Ik kan je een ding zeggen, die liggen niet bij de douane :N Mits je bericht hebt ontvangen dat de zending is geselecteerd voor een controle, heb je dat niet, is de pakketdienst weer aan het kloten...
 
Ik kan je een ding zeggen, die liggen niet bij de douane :N Mits je bericht hebt ontvangen dat de zending is geselecteerd voor een controle, heb je dat niet, is de pakketdienst weer aan het kloten...
Daarom plaatste ik het hier, informatie direct vanaf de bron.
Ghetto Bassie to the rescue. ;) :+
 
Net even persoonlijk gelegitimeerd bij de huisarts als nieuwe klant.
Het leek wel een film van Engelse humor waar ik was in beland. _O-

Ze konden de online inschrijving niet vinden, niet in de computer, niet uitgeprint. :P


Zelf even de bevestiging opgezocht op de telefoon en toen konden ze hem wel vinden.

De doktersassistente keek daarna wel vier keer diep in gedachten naar de pasfoto in het paspoort en naar mij. 😷
Voelde me net iemand in een Monthy Python sketch.
Maar het mondkapje hoefde niet af. _O-
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk na twee jaar op de verlanglijst een stelletje handkappen op het GSje in het echt. *O*

Alleen nog even wachten op de langere spiegelverlengsers.
Aan de linkerzijde had ik een vorige montagepoging de oude korte kwijtgemaakt. :')

DSC_3552.jpg DSC_3595.jpg
DSC_3593.jpg DSC_3583.jpg

Het past verder allemaal wel weer precies. :t
Apart dat het oude bar-end grotere letters hebben, en er is nu een schuinmarcheerder aan het werk. :P
 
Laatst bewerkt:
Fysio heeft mij ook nooit geholpen. Jarenlang met een pijnlijke onderrug gelopen. Allerlei fysio behandelingen gehad, niks hielp. Totdat ik gekraakt werd. BAM. Opgelost.
Later 2 jaar lang met extreme pijn in mijn schouder moeten leven na een lichte crash met de motor op het circuit. Niets kon me helpen in de reguliere zorg. 1 afspraak bij een osteopaat en ik kon weer een nacht doorslapen zonder pijn :')
Ik klop tegenwoordig sowieso eerst aan bij de osteopaat voordat ik naar de huisarts ga.
Ik was zo goed bezig met hardlopen tijdens de coronacrisis, begon mn voet pijn te doen '( Zo erg dat ik niet normaal kon lopen.
Hup naar de osteopaat en weer klaar :) (mijn ouders hebben me iets te flexibel gebouwd, dus mijn lijf trekt nogal snel scheef waardoor ik pijn klachten ontwikkel omdat ik beklemmingen krijgen in spieren/pezen/zenuwen)

Wel geinig dat dry needling zo opgepakt wordt door de fysio's. Jammer dat veel dingen zoals osteopathie en accupunctuur nog steeds als alternatief gezien wordt, terwijl een legio mensen er echt serieus baat bij heeft.

Ik heb echt geen klachten over mijn fysiotherapeut. Heeft mij altijd goed geholpen. Maandag moet ik weer langs voor mijn tennisarm (2 jaar geleden links, nu rechts). Gaat na 2 behandelingen al een stuk beter. Een paar jaar geleden door m'n rug gegaan en ook dat is weer helemaal goed.

De fysiotherapeut begon vorige week over dry needling. Maar laat hem het eerst op de normale manier doen. Ging de vorige keer ook goed.
 
Ik had nog vrij weinig aan de G310GS gedaan versleuteld.
Voor de HP2 en S1000RR alles met Torx aangeschaft, voornamelijk T25 en T50 worden gebruikt.

Met het vervangen van de koplamp kwam ik toch aardig bedrogen uit geen imbus doppen klaar te hebben liggen.
Ineens een BMW met alles imbus, heb ik wel ergens maar waar.. :?
Daardoor duurde het drie-vier keer zo lang met het sleuteltje en nergens bij kunnen. :P

Dus ook maar de portemonnee getrokken. :+

PSX_20201209_234223.jpg

Voornamelijk voor de kuipdelen, ruitje, etc.
Niet om kracht mee te zetten. O-)
Heeft ook geen haast.
 
Ik had nog vrij weinig aan de G310GS gedaan versleuteld.
Voor de HP2 en S1000RR alles met Torx aangeschaft, voornamelijk T25 en T50 worden gebruikt.

Met het vervangen van de koplamp kwam ik toch aardig bedrogen uit geen imbus doppen klaar te hebben liggen.
Ineens een BMW met alles imbus, heb ik wel ergens maar waar.. :?
Daardoor duurde het drie-vier keer zo lang met het sleuteltje en nergens bij kunnen. :P

Dus ook maar de portemonnee getrokken. :+

Bekijk bijlage 1572469
Voornamelijk voor de kuipdelen, ruitje, etc.
Niet om kracht mee te zetten. O-)
Heeft ook geen haast.
Nee voor die prijs zou ik ook geen kracht op zo inbus dop durven zetten, dat ze het er van kunnen maken.
Hoop dat de inbus pasvorm een beetje goed is en je niet je boutkop verziekt.
Ben benieuwd.
 
Nee voor die prijs zou ik ook geen kracht op zo inbus dop durven zetten, dat ze het er van kunnen maken.
Hoop dat de inbus pasvorm een beetje goed is en je niet je boutkop verziekt.
Ben benieuwd.
Het is ook naar een 1/4' dop voor een ratel van acht centimeter lang.
Nee, diegene die achter het gereedschap zit is veel belangrijker dan dat ze van Geodore of beter zijn vind ik. Een beetje met gevoel en beleid sleutelen. ;)

Drie jaar geleden mijn Cagiva Raptor 1000 aan een jonge binnenvaartschipper verkocht. Wat een pech dat enkele weken later de electrische verbinding naar de olie sensor los kwam.
Hij had dus ineens het rode waarschuwingslampje op het dashboard voor de oliedruk.
Eerst natuurlijk letterlijk rood alarm voor de oliedruk en paniek.
Vervolgens had hij de sensor wel uit het blok gedraaid en daarna zo vast mogelijk in het aluminium geschroeft.
Hierop is het blok gescheurd en kwam er vervolgens een nieuw blok in.
Troep had ik verkocht. :Y
Maar het was maar een draadje bovenop de sensor die losgekomen was. :')

Ik denk dat ze op school leren sleutelen met grote Bahco's. O-)
 
Ik denk dat ze op school leren sleutelen met grote Bahco's. O-)

Dit dus, zag dit ook veel met oud collega's, i.p.v. passende sleutel pakken gelijk die bahco erop, uiteindelijk draai je de boel kapot, ook omdat een bahco nou eenmaal niet zo goed past als een sleutel die de correcte maat heeft.

Dat gezegd hebbende, Bahco, altijd handig, ook als hamer
 
Hola,
Voor degenen uit Spijkenisse,
De bocht Schenkelweg - Gr Kruisweg (bochtje naar Brug) is glad, heb ik even mooi "letterlijk" aan lijve mogen ondervinden.
Gelukkig reed ik in de buitenbocht.
Gevolg, deuk in de laser-uitlaat en in mijn ego :) en wat krassen op mijn zijkap. Stuur is ook een beetje scheef, maar dat is een kwestie van ff rechtzetten.

Oja, voor de koekblikkers vanochtend een hele dikke middelvinger. Er stapte welgeteld 1 dame uit en zij stond aan de overkant. de rest vd koekblikkers op mijn baan, had geen zin/haast/koud/watjes.
DJW dame, mocht je dit lezen. Ik heb je wel gelijk weer in laten stappen, maar toch bedankt.
Motor weer via de achterderugmethode weer rechtopgezet, binnen 1 min kon ik weer verder gelukkig.
Wel kut, motor was netjes en na 4 mnd lijkt het op een winter-ratbike.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan