Het wordt steeds gekker!!!

S.a.n.d.e.r.

MF'er
18 apr 2005
142
0
Zoeterwoude
Nou zat ik een paar dagen geleden op mijn fiets met trappers op weg naar het centrum(leiden), en toen zag ik een wit busje stoppen een stukje voor mij. Toen stapte er een agent uit die daarna iets met zijn kenteken probeert te doen. :? Na een paar seconden klapt hij het kenteken opeens omhoog en zet er een stokje in zodat hij omhoog blijft staan. Blijkt dat er een complete flitser onder zit -O- En vlak nadat ik er voorbij was kwam er een cbr-rijder met hoogst illegale snelheid en op het achterwiel een auto inhalen....Nu maar hopen dat hij niet is gepakt.... :(
Wat voor rare flits-installaties hebben jullie gezien?
 
zoiets ?

delfzijl1.JPG



/edit: fuck hotlink werkt niet :(

http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=2282
 
Dat bestaat al veel langer. Maar eeuh, op zijn achterwiel aan hoogst illegale snelheid en dan nog een auto inhalen??!! Van mij mogen ze die gast wel pakken. Door zulke klojo´s krijgen wij een slechte naam. Wanneer je zulke stunts wilt uithalen, doe dat dan op een circuit of op een afgelegen stuk weg waar je niemand in gevaar brengt. :(
 
...nu nog wachten op een terrorist die te hard rijdt...

In druk verkeer op je achterwiel, mag van mij bekeurd worden.
 
och als ik een stilstaande auto zie houd ik sowieso in en zwaai ff je weet maar nooit. Ovrigens nog nooit geflitst hier in Leiden
 
Heb net een boete van 170 euro ballen binnen gekregen omdat ik 165 reed op de A28 om 21.23 en geen kip op de weg. :r

Edit: savonds....
 
Laatst bewerkt:
...nu nog wachten op een terrorist die te hard rijdt...

In druk verkeer op je achterwiel, mag van mij bekeurd worden.


Wedden dat zo'n figuur het irritant vind als iemand met winkelwagentje voordringt ofzo. Of gaat basketballen in de klas omdat je het recht hebt je favoriete sport te beoefenen wanneer je wilt.
 
Heb net een boete van 170 euro ballen binnen gekregen omdat ik 165 reed op de A28 om 9.23 en geen kip op de weg. :r
Bezwaar aantekenen! Als je 165 hebt gereden valt de boete niet onder de wet van Mulder en dus ligt de bewijslast bij justitie. Ontkennen dat jij 't was: je had je motor uitgeleend. Je hoeft niet te zeggen aan wie: justitie moet met bewijzen komen en niet jij.

Ben benieuwd of dat lukt...
 
Bezwaar aantekenen! Als je 165 hebt gereden valt de boete niet onder de wet van Mulder en dus ligt de bewijslast bij justitie. Ontkennen dat jij 't was: je had je motor uitgeleend. Je hoeft niet te zeggen aan wie: justitie moet met bewijzen komen en niet jij.

Ben benieuwd of dat lukt...
Heb al betaald, ik was het.
 
WTF!!!!! Is dat niet toevallig een 0 teveel ?


nee, belgie is nog belachelijker dan nederland op dit gebied.
Ik moest eigenlijk voorkomen, m'n vader, JohanV deed dit wel en moest ongeveer 650,- betalen.

Laat ze het geld maar steken in hun achterlijke wallonie, of in "omspitacties" in achtertuintjes. :(
 
Bezwaar aantekenen! Als je 165 hebt gereden valt de boete niet onder de wet van Mulder en dus ligt de bewijslast bij justitie. Ontkennen dat jij 't was: je had je motor uitgeleend. Je hoeft niet te zeggen aan wie: justitie moet met bewijzen komen en niet jij.

Ben benieuwd of dat lukt...


Geen slim advies Dinant.....

Als kentekenhouder ben je VERPLICHT om, als je zelf niet hebt gereden, te vertellen wie dan wel reed. Als je dat weigert, word je strafbaar voor een ander wetsartikel. Drie keer raden hoe hoog de straf wordt......
 
Terug
Bovenaan Onderaan