Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, je bent wel wat kwijt ja. Het kan ook goedkoop, dan koop je gewoon gietvelgen.
Maar dan verkoop je je xr (wat erg moeilijk is in deze tijd) en dan moet je een andere sm kopen, dan ben je net zoveel kwijt in totaal.
help heb een xr 600 uit '88 koppakking is lek kan er geen vinden zou 98 mm moeten zijn maar cilinder is 101 mm en kop 105 mm ????? raar ff een plaatje
[afbeelding]
ben ook opzoek naar een voortandwiel beschermkapje
"It was the hardest tire to mount that I have ever seen. I sold the bike with it on. Never bought another one."
"In the end, my T-Flex was free and worth every penny. I'm glad I didn't spend money on it."
Brute band om te zien, en misschien leuk om te proberen, maar mij lijkt het niets na dat topic gelezen te hebben Ik heb er nu kenda k760 onder liggen en die bevallen zeer goed!
help heb een xr 600 uit '88 koppakking is lek kan er geen vinden zou 98 mm moeten zijn maar cilinder is 101 mm en kop 105 mm ????? raar ff een plaatje
[afbeelding]
ben ook opzoek naar een voortandwiel beschermkapje
Mooie fiets.
97mm boring is standaard,HRC kit en andere 100mm Wiseco's zijn 628cc,101 is 640 en 102.4 is 658cc op een XR600. Een Domi pakking moet lukken ,ik rij nu ook met een OEM 650R pakking op m'n 680 (van 100 naar 102.4). Aftermarket is dikwijls minder kwaliteit ,Cometic heeft bigbore pakkingen.
BTW: Gooi er een mooie Keihin FCR 41 onder (Check Frank ! hier) en je hebt -samen met de 640- een bom van een moto.
Acerbis DHH met custom stickers
kijk xrmanu de man met antwoorden
heb dit gevonden en besteld cometic top end kit multi layer steel c7828 101.0 mm xr 600
heb er btw een mikuni 40mm vlakschuif carb onder
xrmanu bedankt voor de info
Beste fanatics..
Xr650r gekocht, toch maar rijbewijs gehaald en hoef nu niet meer met de politie te spelen.. haha
MAAARRR.. even een vraagje, heb het al overal gegoogled maar te veel uiteenlopende info..
Als ik mijn oliepijl check bij koude motor, is de pijlstok droog. Als ik hem start stijgt het olieniveau wel. Als ik 'm vervolgens bijvul tot net onder maximum ( met warme motor ) want mag niet te veel olie inzitten ivm behoud van keringen etc.. is hij uiteindelijk "goed" bijgevuldt.
MAAARRR als ik dan na ongeveer 2 keer tanken weer kijk.. heb ik hetzelfde resultaat (met koude motor) en zuipt hij ongeveer 500 ml olie op na 2 x tanken.. IS DIT NORMAAL?
hoop op een snelle reactie want wil m niet de soep in laten draaien..
Gr G
ps: zijn er mensen in Breda met een SM?? rondje boeken??
Olie checken doe je als volgt:
- starten koud,choke af
- motor rechtopzetten bv stuur tegen muur
- 6min laten stationair draaien (niet minder)
- afzetten en peilen
- bijvullen tor max.
- peilstok terugzetten met de punt naar rechts gericht.
Checken om de 100km in het begin.
Best ook asap de oliezeef onderaan in het frame checken.Als daar brons in zit heb je zware probs...
Dit is toch ook de normale uitvoering voor olie peilen van een XR600R?
Wat bedoel je dan met pijlstok terug zetten met punt naar rechts?Yep, xr 400 idem.
Bij een 650R krijg je anders de stok er nooit meer deftig in.