Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik plaatjes post van andere motoren, a la... kijken mag...

Maar jij hebt er gewoon echt een ander bijgekocht!! -O- ;(

Vreemd gaan mag, zolang het maar in de familie blijft toch?

HJR heeft er ook een maitresse bij ook uit dezelfde familie, en FZSsemans houdt er zelfs een hele harem op na...

Ik ben dus echt niet de enige met een concubine hoor. De XJR is voor de triootjes zeg maar, daar hebben zowel Anke als ik samen pret mee.

full


En soms hebben we er met een hele groep in het openbaar plezier mee.
 
Ik heb me ooit wel eens bijna vergrepen aan dit:

VoxanBlackMagic.JPG


ook heel erg :9~


... oh, en die motor zag er ook best lekker uit ;)

HJ
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Deze al gezien? http://www.motorfreaks.nl/2009/naked-test-twee-tegen-een.html

Als we dan toch een definitie van fun moeten geven doen we het zo: fun de; 1 rijden in de stad op de Yamaha MT-03 Kando 2 rijden via smalle en kronkelende binnenwegen op de Yamaha MT-03 Kando 3 het vermijden van de snelweg op de Yamaha MT-03 Kando. De Yamaha MT-03 Kando: de terechte winnaar van deze funtest

Hey, dat had ik nog niet gezien, bedankt!

Super test, dit slaat de spijker op z'n kop! *O* :Y :] :}

Helemaal mee eens!
Dit is wat wij al weten en wat iedereen die een MT-03 overweegt zou moeten lezen!

Jordy, mag dit in de OP?
 
Ennuh, bedankt voor het opnemen van de test in de OP, maar waarom moet je nou meteen naar mij in meervoudsvorm verwijzen als het om ongeloofwaardigheid gaat??? :? :? :?

mafkezen.... :+
 
Okee Gents, meeting? a.s. donderdag? Een stukkie serieus knallen met de MT-03's.

Niet te vroeg en niet te ver bij Den Haag vandaan (max 45 min. rijden), dan ben ik er ook bij!
(en of je daar blij mee moet zijn merk je dan vanzelf wel)

Dus....laat maar wat weten!?
 
Nog ff een idee:

Misschien leuk om in de eerste post (naast alle foto's) ook de websites op te sommen waar de leuke onderdelen te krijgen zijn.
We maken natuurlijk elkaar gek met mooie foto's en spulletjes, maar ik zoek me soms rot om bepaalde onderdelen te vinden.

Zo ben ik nu bezig met stalenremleidingen (die zijn niet lastig te vinden) maar wil eigenlijk gelijk daarbij een radiale stalen rempomp laten monteren, en die zijn wel een stuk lastiger te vinden. Heb er hier 1 gevonden: http://www.motodeluxe.be/pd/76/nl-BE/rempompen/Nissin-radiale-hoofdremcilinder-19-mm
Zou die ook op onze MT-03 passen?

EDIT:
En zo wil ik een ander stuur (het liefst zo eentje met nog een goudkleurig stangetje ertussen, als jullie begrijpen wat ik bedoel, dat is volgens mij een enduro stuur.
EN ook gelijk een andere koppelingshendel+huis, en die zijn echt NERGENS te vinden, vreemd genoeg.
 
Laatst bewerkt:
"What happens in Groningen, stays in Groningen" Helemaal waar, maar ik woon inmiddels in Den Haag ;) (zie ook de kaart he! ;) )

Over 't rijden van morgen, de route die we vorig jaar gereden hebben lijkt me wel weer leuk eigenlijk, maar nu dan zónder modder :D

Is wel meer dan 45 minuten kneuren... maarja voor een goed doel he ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey gasten,

Ik ben bijna zover dat ik de mt-03 ga kopen (heb trouwens ook een mooie xjr-1300 op 't oog); hoe zit het de standaard dempers? Ik vond bij het proefritje de standaard dempers wel aardig klinken; maar hoe zit het met die Akra's? Is het geluid harder, mooier?

Thanks.
 
Harder en mooier idd.
Tenzij je de kat en de db killers erin laat zitten, dan is het optisch vooral een stuk beter.

Maar je twijfelt tussen een 1300cc of de MT-03????
Dat zijn wel twee TOTAAL verschillende opties.
Wellicht moet je toch even wat langer proefrijden op de MT-03, kan me niet voorstellen dat je nog twijfelt.... *O*
 
"What happens in Groningen, stays in Groningen" Helemaal waar, maar ik woon inmiddels in Den Haag ;) (zie ook de kaart he! ;) )

Over 't rijden van morgen, de route die we vorig jaar gereden hebben lijkt me wel weer leuk eigenlijk, maar nu dan zónder modder :D

Is wel meer dan 45 minuten kneuren... maarja voor een goed doel he ;)

Dan mag jij dat wel eens in je MF profiel aanpassen... :Y
 
Hey gasten,

Ik ben bijna zover dat ik de mt-03 ga kopen (heb trouwens ook een mooie xjr-1300 op 't oog); hoe zit het de standaard dempers? Ik vond bij het proefritje de standaard dempers wel aardig klinken; maar hoe zit het met die Akra's? Is het geluid harder, mooier?

Thanks.

Harder en mooier, veel scherper en voller geluid

Waarom kiezen? :?

Gewoon beide nemen, heb ik ook gedaan.
De XJR voor de langere ritten, de MT voor het kleinere werk.

Mijn MT-03 is te koop overigens, kijk maar hier Yamaha MT-03 oktober 2008 alle opties en meer

full


Beide superfietsen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan