Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
of je twijfelt gewoon of het wel een leuke motor is toch? kan me wel voorstellen dat je denkt tja, 1 cylinder......mwoh, daar kan ik niet mee aankomen bij de R6 brigade. Meestal gaan mensen keihard van huis naar Luik over de snelweg en dan is die MT gewoon niet heel stoer. 100 kilometer lang met 140? dan krijg je net zulke armen als die we can do it lady. maar vanaf de eerste zijweg heb je gewoon feest. ik denk dat ik ook weer eens ga toeren, maar ik (tw)eiffel nog
wanneer
 
hmmmm, eind volgende week er ff paar daagjes er tussenuit..............eifel, ardennen, luxemburg of zo...........met de ........MT03 natuurlijk :] :] :]
 
Ze zijn er wel,die niet verwende rijders zonder iets...
En dan toch er komen,dat is 1 cilinder spirit!
Las dat MOtoport Vianen failliet is...hahahahaha,dat krijg je met al die dikbuikige managers
als klant.... *O* })
 
Was er ook niet iemand op vakantie naar Schotland geweest met z'n MT-03? Da's ook een flink eind rijden !

Ik ben een week naar Schotland geweest en dat was super! Geen centje pijn! :]

2847881946d4291df8ef.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook wat moois zeg... Langs de Ijssel, vanaf Gouderak vlak voor de bebouwde kom van Gouda, hing er een draad over de weg... op halshoogte...

Gelukkig brak 't draad eerder dan mijn hals.

Heb 't maar bijelkaar geraapt, en toen koste het me nog bijna een vingertopje! Ik hield het steeds zo vast dat als het aan een voorbijrijdende auto bleef hangen heb zo uit m'n handen zou gaan... Echter het draadje verdween het water in, ik erachter aan... bleef ie achter een boot haken :S

Gelukkig brak het toen weer.


Aangifte doen. Dit is gewoon poging tot doodslag.
Je had ook enorm kunnen schrikken en toch nog onderuit kunnen gaan.

Jongens, gelukkig hebben wij elkaar, en zwaaien we nog steeds naar elkaar (zolang het geen f*cking Harley is) want de rest op de weg en eromheen wil ons alleen maar dood.
 
In dit topic delen mensen hun ervaring door die hier te posten, dan hoef je tenminste niet telkens dezelfde vragen te beantwoorden.

Anderen kunnen dan ff zoeken en hoppa, die weten het dan ook...

Laat hier nou net over gepost zijn... ik zou zeggen zoekt en gij zult vinden...


Bedankt, maar daar wordt niet mijn vraag beantwoord; Heeft het ook nut?
Ik kom nl. van een RSV Mille af, met dikke Brembo's en stalen leidingen, ik mis het duidelijke drukpunt en de doseerbaarheid.

Ik vraag me gewoon af of alleen de leidingen al een behoorlijk verschil geeft.
 
Hoe ervaren jullie het vermogen van de MT-03?
Ik ben opzoek naar een fun-fiets voor tripjes naar de Eifel en leuke motorweekendjes, deze fiets klinkt als een hoop lol (proefrit moet ik nog maken).


Vermogen is laag; Tenzij je niet op de snelweg komt, dan is het meer dan voldoende.
Met de MT-03 kan je in elke bocht in bijna alle hoeken volgas geven in de apex.
Met de juiste bandjes heb je grip, grip, en nog eens grip.
En dat icm met het relatief lage vermogen, geeft gewoon een motor die fool-proof is.

Maar helemaal naar de Eifel, over de snelweg.....dat zou ik alleen op een aanhangertje doen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
 
ik zeg, de reis erheen is ook vakantie, dus nix snelweg! dan maar een halve dag minder eifel en een leuk lang weekend hoor
 
Adonis...je had gelijk. Waarom twijfelen? Ik ga vanavond de MT-03 kopen/bestellen met akra's!
 
Ik rij ook op me gemak in 3 dagen naar Denemarken,,geen Autobahn terreur voor mij.
 
Snelweg, de lange bocht naar de invoegstrook, dolle pret... en dan zit je daar... tja... Waar is de volgende afslag?! :]

Aangifte doen. Dit is gewoon poging tot doodslag.
Je had ook enorm kunnen schrikken en toch nog onderuit kunnen gaan.

Jongens, gelukkig hebben wij elkaar, en zwaaien we nog steeds naar elkaar (zolang het geen f*cking Harley is) want de rest op de weg en eromheen wil ons alleen maar dood.

Nou ja, 't zat niet tussen twee lantaarnpalen gespannen ofzo, ik kom er wel vaker, als ik niet weer iets raars verneem ga ik er vanuit dat 't per ongeluk daar zo lag.
 
*O* *O* *O* *O*
Na anderhalf jaar en 6500 kilometers, staat er weer een MT-03 voor de deur met een maagdelijke kilometerstand van 7.4 km.

Nee geen nieuwe fiets maar nieuwe teller unit van mr Yamaha gehad.
De oude liet vocht door, waardoor alles van binnenuit besloeg.
Netjes onder garantie vervangen, en waaar vindt je ze nog van dit bouwjaar met zo'n tellerstand O-) O-) _O- _O- :X :X
 
De MT-03 is gekocht! Eind volgende week (ik hoop nog voor het pinksterweekend) kan ik 'm ophalen!!

:]
 
Gebruikt er iemand een motor hoes voor zijn mt? Ik wil er namelijk een kopen maar weet niet goed welk merk het beste past over een mt 03.
 
... en op de laatste noot van Mein Herz Brennt 't contact uitdraaien :)

Heeeeerlijke fietsen hebben we toch zeg :D \o/

De MT-03 is gekocht! Eind volgende week (ik hoop nog voor het pinksterweekend) kan ik 'm ophalen!!

:]

Goede keus! Veel plezier d'r mee :)
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Ik moet waarschijnlijk wat langer op mijn akra's wachten....als ik die motor maar vd week heb!
 
D'r heeft op de A12 een motoragent naar me gezwaaid!

Maar niet als groet ... Komt ie met zo'n 160 tussen mij en de redresseerstrook heenzetten, hoorde pas z'n sirene toen ie pal naast me zat. Ik reed maar iets van 105, want ja, trajectcontrole he...

Achter zijn ruitje zal 't best rustig zijn, maar boven al die windruis uit heb ik z'n alarm niet horen aankomen.

Detail: 5 à 3 minuten eerder kwam er een politiewagen langs, díe hoorde ik wel.
 
Met 105 rij je niet zo lang op 1e(vanaf middenberm) rijstrook,en spiegelen op zijn tijd
lijkt me ook handig,weet je wat er achter je zit... :X
En af en toe voor je kijken is ook handig...
Best moeilijk,dat motor rijden toch??? |( |( _O- :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan