Bevindingen tot nu toe (250Km verder, en laat ik ook eens kritisch zijn) :
1. Het zadel is erg hard en daar krijg je een houten reet van als je lang zit. Misschien moet ik eraan wennen, maar dit concludeer ik nu.
2. Het stuur is erg breed; Is niet vervelend met rijden ofzo, maar tussen de stilstaande auto's door hobbelen voor een stoplicht gaat wat lastig, opletten dus.
3. Inrijden kan je wel vergeten; Je komt wel erg snel al boven de 5.000 toeren. Ach, ik doe wel gewoon rustig aan, die blokkies kunnen wel wat hebben.
4. Achterrem is uitzonderlijk goed te doseren, nu gebruik ik die ook weer eens.
5. Hij is lekker zuinig (1 op 18 tot nu toe).
6. Stoppies gaan volgens mij nooit lukken; Al het gewicht ligt op het voorwiel, je remt gewoon verdomd snel.
7. Voor een wheelie MOET je de koppeling misbruiken.
8. De wegligging is en blijft UITZONDERLIJK Eindelijk kan ik het vermogen ECHT loslaten ipv alleen maar bezig te zijn om het vermogen -enigszins- normaal op het asfalt te krijgen.
1. Het zadel is erg hard en daar krijg je een houten reet van als je lang zit. Misschien moet ik eraan wennen, maar dit concludeer ik nu.
2. Het stuur is erg breed; Is niet vervelend met rijden ofzo, maar tussen de stilstaande auto's door hobbelen voor een stoplicht gaat wat lastig, opletten dus.
3. Inrijden kan je wel vergeten; Je komt wel erg snel al boven de 5.000 toeren. Ach, ik doe wel gewoon rustig aan, die blokkies kunnen wel wat hebben.
4. Achterrem is uitzonderlijk goed te doseren, nu gebruik ik die ook weer eens.
5. Hij is lekker zuinig (1 op 18 tot nu toe).
6. Stoppies gaan volgens mij nooit lukken; Al het gewicht ligt op het voorwiel, je remt gewoon verdomd snel.
7. Voor een wheelie MOET je de koppeling misbruiken.
8. De wegligging is en blijft UITZONDERLIJK Eindelijk kan ik het vermogen ECHT loslaten ipv alleen maar bezig te zijn om het vermogen -enigszins- normaal op het asfalt te krijgen.