Het Yamaha MT-03 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Owja, idd, het ziet er goed uit, veel verder naar achter kan het kenteken ook niet zo te zien.

Zitten er geen knippers bij? Moet je die nu nog los bestellen? Of had je daar gewoon geen tijd voor?

Ziet er echt goed uit, heb je dat direct bij Rizoma besteld of bij een motorzaak?
Ik ga dat denk ik ook maar eens snel doen.
 
Nee zitten er niet bij moet ik nog ergens halen
je kunt op sparkstrading.nl even zoeken (na inloggen)waar ze het spul afleveren
bij je bestelling daar kun je het zelf ook bestellen,je moet wel even opletten met het aansluiten omdat er geen stekkers aanzitten en de kleur komt niet overeen
geel=blauw/rood
zwart=zwart
rood=groen/geel van het achterlicht
er zat bij mij geen tek.bij _O-
 
Dat is dan weer een beetje jammer voor dat geld vind je niet?

Ik ga eerst eens de Akra's bestellen...en dan pak ik het achterspatbord aan.

Bedankt voor je foto's en info, hou me op de hoogte als je weer eens wat anders koopt, leuk! *O*
 
nog een foto.
gister nog een test gelezen,45pk is wel een doorn in het oog als je weet hoe die echt rijd.
het blijft een super lekker ding om te rijden en nog steeds veel meer funn als mijn yzf600r
full
 
Laatst bewerkt:
Ik las veel vragen over praktijktest. Ik rij een mt-03 nu een week of zes. 1000 beurt was gauw bereikt en de 1ste flitsen ook.
Flitsen??? Ja, inderdaad. Als voormalig fj1200 rijder is het pure lol om nu tussen rijen auto's naar voren te wriemelen en bij groen licht je spiegels leeg te zien worden.
Maar oei.... zit je haar wel goed voor die flits figuren langs de kant ??
2 foto's in 2 dagen temperen het stadstempo nu toch wat. Stel je voor dat ze een keer m'n kenteken in beeld krijgen.

Snelweg 160 haalbaar maar niet prettig. Veel turbulentie zonder kuip. Big-bore set is in overweging. Voor top niet nodig, voor tussensprints gewoon leuk.
Nadrukkelijk 'leuk'. Ding is absoluut niet lui maar verschil met vorige fiets (100 pk meer) is ECHT aanwezig.

Ook met passagiere is het nog goed rijden. Trillen werd niet hinderlijk zei ze nog....
 
Pk's? Dat ding heeft zat koppel (en dat van een voormalig Mille-rijder)... :]

Zolang je het circuit niet opkomt is het meer dan genoeg, meer pk's is alleen goed voor je ego... (of als je iets moet compenseren ;) dit gaat reacties geven...)

Ik heb inmiddels ook de buddy-seat cover erop gezet, en gelijk die achtersteppies eraf gesloopt. Mijn vriendin gaat niet achterop, die wil zelf rijden, prima, daar leent deze fiets zich goed voor, ook al heb je lang niet gereden.

Hebben jullie al andere leuke uitlaatsystemen gezien? (behalve Akrapovic)

Verder heb ik andere spiegels, een stuk kleiner en strakker, je ziet er geen fuck door maar goed, wie mooi wil zijn..... O-)
 
nog een foto.
gister nog een test gelezen,45pk is wel een doorn in het oog als je weet hoe die echt rijd.
het blijft een super lekker ding om te rijden en nog steeds veel meer funn als mijn yzf600r

Om een plaatje direct te kunnen posten dien je [imgat] te toetsen zoals hier beschreven, alleen dan met dubbel t
;)
 
Das idd weer een ander uitlaatje, jammer dat de foto niet echt duidelijk is....
Maar volgens mij zijn dit ook rechte dempers en niet conisch, en dat maakt het juist vet, als ze van smal naar dik lopen.....

Maar het is de 3e tot nu toe; Samen met Arrow en Akrapovic.
 
Dit is ie dan..........
En ik vind ze mooi! (allebei natuurlijk......) })
(Afbeelding)

Wat lijkt ie ineens groot zo!

Het is een ideale vrouwen motor; Mijn vriendin kan ook makkelijk met haar voeten bij de grond, en dat willen ze toch altijd graag, waarom begrijp ik niet maar goed....

Het blijft gewoon een vette fiets; Ik vind het de mooiste die ik tot nu toe heb gehad. Hij is zo anders. :]
 
Kwam weer wat tegen, deze keer een korte achterkant incl. led. Is van Rizoma. Voor de liefhebber....

minics.

full
 
Yammie03 heeft die al gemonteerd, mooie oplossing, al vind ik het achterlicht enigszins klein. Maar dat is altijd aan te passen....
 
nog een foto.
gister nog een test gelezen,45pk is wel een doorn in het oog als je weet hoe die echt rijd.
het blijft een super lekker ding om te rijden en nog steeds veel meer funn als mijn yzf600r (Afbeelding)

Weet iemand nog een test online ? Ik heb die van motorfreaks.nl al gelezen, maar zijn er nog meer ? Zaterdag ga ik proefrijden en ik wil alvast wat extra info verzamelen *O*
Volgens de politie is er weinig kans dat mn 3 maanden oude motor word terug gevonden (op 16-7-06 gestolen B| ) dus ik ga alvast maar kijken naar iets anders.
 
De test van motorfreaks hebben ze gedaan toen het nog rond 0 graden was, heel erg jammer . tip zoek ook eens met google naar buitenlandse sites.
Voor de rest zou ik zeggen als je gaat test rijden rijd hem eerst lekker warm en dan merk je het wel dat de MT 03 echt super is waar die voor gemaakt is. :Y
 
Ik merk trouwens ook dat het blokje steeds soepeler wordt... :]

Met een beetje mazzel rij de steppies tijdens die proefrit al aan de grond, bijna kinderlijk simpel...wat een fiets is het toch...geeft zoveel vertrouwen, misschien wel link, maar wel gaaf! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan