Het Yamaha TweeTakt Topic

Het is een ???
P1120437.JPG
 
Nou, zijn berichten zijn niet weg toch? ik wist er niet van, kan altijd nog effe teruglezen
 
En gerestaureerd door @hydroleo , jammer dat ie niet echt vaak meer op MF is, zijn topic's waren om te smullen altijd.

Heb hem en zijn vrouw een paar jaar geleden nog ontmoet op Spa en een fotoreportage van hem gemaakt op de startgrid in de GP1 race. Het was echt mooi om te zien hoe enthousiast ze waren :Y
 
Remklauw en schijf zijn exact dezelfde als op mijn RD250 (1973) :}
 
Gaaf Yamahatje voor een nette prijs
Vroeger betaalde je voor die dingen een gulden per cc,een maat van mij kocht een 400 voor 465,- guldens,niemand wou
die dingen hebben. ;)
 
Als ik bij m'n RZ350 het stationairmengsel af wil stellen moet ik dan de verbinding tussen de inlaatspruitstukken afdichten?
Lijkt me van wel?
 
Als ik bij m'n RZ350 het stationairmengsel af wil stellen moet ik dan de verbinding tussen de inlaatspruitstukken afdichten?
Lijkt me van wel?
Lijkt mij niet omdat onder gebruiksomstandigheden het ook open is,ik heb het althans nooit losgekoppeld.
 
De mijne: Aankomende winter helemaal uit elkaar om frame aandacht te geven, Zeeltronic ontsteking en 28 mm PWk's te installeren. Ben nog wel op zoek naar 2 losse 350lc cylinders om poorting aan te (laten) passen. (kan ik mijn huidige std te laten).
 

Bijlagen

  • Capture23.JPG
    Capture23.JPG
    91,7 KB · Weergaven: 9
De mijne: Aankomende winter helemaal uit elkaar om frame aandacht te geven, Zeeltronic ontsteking en 28 mm PWk's te installeren. Ben nog wel op zoek naar 2 losse 350lc cylinders om poorting aan te (laten) passen. (kan ik mijn huidige std te laten).
Beter een leuk setje Banshee cilinders monteren,kan je er gelijk een big bore van maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan