Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Pfff wat een jaar
In België mogen we weer in moto rijden vanaf 4 mei enkel solo motoren geen Zijspannen , wat een grap . Bende muttens
yep dat wel , maar kan toch niet zijspan rijden , het kreng is af maar staat in Frankrijk ... ik ben aan het overwegen om misschien een transporteur in te
schakelen om hem op te halen , maar dan ja , is mij dat de 400€of 500€ waard ???
 
Dat was het laatste gehandicaptenritje wat voor dit jaar nog gepland stond.. maar had het wel verwacht .... U maar hopen dat de algemene regeltjes versoepeld worden dan kunnen we zelf wel ergens een gezellig samenkomen organiseren
 
yep dat wel , maar kan toch niet zijspan rijden , het kreng is af maar staat in Frankrijk ... ik ben aan het overwegen om misschien een transporteur in te
schakelen om hem op te halen , maar dan ja , is mij dat de 400€of 500€ waard ???
Niet aangesloten bij touring ? Je kan daar zogezegd in panne gevallen zijn
 
Zou mooi zijn als dat door kan gaan, kan ik er misschien eindelijk eens wel aan zien te komen. De vorige keren kwam er steeds iets tussen ivm andere verplichtingen.
 
Da's van later zorg. Eerst maar eens zien hoe het met het coronaverhaal gaat.


Ik verwacht niet dat er deze Zomer een groot evenement door zal gaan.

Als we nog iets willen dan zal je t kleinschalig zelf in de hand moeten nemen, dus een BOT zal er vast nog wel.kunnen komen
 
Een bot weekend in het weekend van EGT?

Aangezien het BOT in oktober is afgepakt door MC Genemuiden }):P:+ (genoeg smilies hoop ik...)
 
Het is nu iets verder rijden naar Duitsland hè!

Oh is het weer in Dtsland? Op het EGT in dtsland ben ik nog nooit geweest ..... Zou een mooi ritje zijn om te maken met de Tracer, om mijn knutselende zijspankenissen van MF daar een hart onder de riem te komen steken...:9
 
Al mijn hoop is op het EGT en op Genemuiden gericht. En op de vraag of er in de zomer gecampeerd mag worden in Nederland. Dan blijf ik dit jaar in Nederland en ga met het span een paar Motorcampings af. Om het "oude" gevoel weer terug te krijgen.
Tentje opzetten, bier drinken en BBQ-en. Meer heeft een Zeepok niet nodig.

Alhoewel, mijn bijslapie in de tent is ook wel fijn. :)
 
Screenshot_20200515-202939_Chrome.jpg
even wachten nog....
 
Terug
Bovenaan Onderaan